Tuesday, February 7, 2012

U kunt verdienen honderdduizenden US $ dollars van uw nieuws foto's en video.

U kunt verdienen honderdduizenden US $ dollars van uw nieuws foto's en video.
Fair PayEen cultuur is opgedoken waaruit blijkt dat er nu zo veel nieuws en informatie rond die niemand zou moeten betalen. Nieuws organisaties wijzen erop dat burgers of freelance journalisten en fotojournalisten moeten dankbaar zijn, ook worden gecrediteerd wanneer hun werk wordt uitgegeven door een nieuws organisatie die geld is te verdienen van.U wilt alleen maar bezoeken Register: http://newsvideo-photo.blogspot.com/

 
en klik vervolgens op mijn blog lijst NEWS door u op het hoogste recht, onder de paypal en agoda.com
want je moet ook Paypal de ontvangst te bevestigen van uw betalingen alleen paypal klik voor zakelijke bovenste mijn blog lijst en agoda.com

Meer info: http://newsvideo-photo.blogspot.com/2012/02/your-news-photo-and-video-you-can.html

Het nieuws - Door u. In het proces, heb je ook verdiend honderdduizenden dollars, en vertelde verhalen niemand anders had kunnen vallen.Fair PayEen cultuur is opgedoken waaruit blijkt dat er nu zo veel nieuws en informatie rond die niemand zou moeten betalen. Nieuws organisaties wijzen erop dat burgers of freelance journalisten en fotojournalisten moeten dankbaar zijn, ook worden gecrediteerd wanneer hun werk wordt uitgegeven door een nieuws organisatie die geld is te verdienen van.
Demotix is ​​een multi-award-winnende foto-en video-nieuwslijn, met het nieuws door u verstrekte.
Wij zijn een gemeenschap van meer dan 25.000 gebruikers en 4.500 actieve foto-en video-journalisten in alle uithoeken van de wereld, die u helpen dekken verhalen die anders niet worden verteld.
Wij publiceren uw verhalen op Demotix.com, waar ze worden gezien door honderdduizenden kijkers per maand, en wij in licentie het beste van uw afbeeldingen en video's naar honderden media-uitgevers over de hele wereld.
Door middel van Demotix, hebben uw afbeeldingen en video's verschenen op de voorpagina's van de New York Times, Wall Street Journal, The Guardian, Time Magazine, de Boston Globe en elders, en zijn vermeld op de BBC, CNN, NBC en over de hele wereld. Uw foto's zijn verschenen in honderden kranten, tijdschriften, boeken, en online nieuwssites over de hele wereld.
In het proces, heb je ook verdiend honderdduizenden dollars, en vertelde verhalen niemand anders had kunnen vallen.
Dus of u nu een mobiele telefoon of 's werelds duurste videocamera hanteren, doe mee en delen.
Als je een foto-editor of een media-koper, neem dan rechtstreeks contact op met ons verkoopteam. Onze redactie archief bevat honderdduizenden beelden, en wordt steeds groter.
Welkom in de toekomst van het nieuws!
Demotix beelden hebben gemaakt krantenkoppen in allerlei publicaties. Whather het is het laatste nieuws in de vlugschriften,, Demotix kan iets meer luchthartige voor de tabloids of een illustratieve afbeelding voor een in-house publicatie en heeft het - en zorgde ervoor dat de fotografen hebben een eerlijke deal in het proces kreeg.
Stem van Demotix
Je hoeft niet op ons woord te geloven. Veel media-organisaties hebben geïnterviewd met ons op voor meer informatie over hoe precies de Demotix model werkt en wat we van plan zijn.Waarom niet een kijkje bij enkele van de video rapporteert hieronder om hun conclusies te zien voor jezelf?
Als u geïnteresseerd bent in meer media-aandacht van Demotix, kunt u vinden op onze dekking van Demotix pagina hier.:
Hoe werkt het?
Was u erbij toen het gebeurde?
Of u nu een oude mobiele telefoon of de best-of-breed nieuwste spiegelreflexcamera's met, schiet het nieuws en op te sturen over!
Demotix publiceert nieuws en redactionele artikelen alleen - om meer te weten over de soorten van de foto's die we publiceren en meer technische informatie, bekijk onze Publishing FAQ.
Publishing: FAQInhoudsopgave [hide]Hoe upload ik mijn foto's en video naar Demotix?Welke bestandstypen accepteren jullie voor beelden?Kan ik video uploaden?Welke video bestandstype accepteert u?Hoe groot kan de video's zijn?Hoe verander ik / voeg een Uploaden Code!Ik kan mijn verhaal niet zien na het uploaden?Wat moet je publiceren op Demotix?Verwijdert u een van mijn foto's?Heeft u bewerken van mijn foto's?Waarom is het eerste beeld in mijn set is verwisseld?Wat IPTC-velden worden genomen door Demotix?Ik heb geupload beelden maar alles is verdwenen?Kan ik mijn verhaal nadat het is gepubliceerd?Hoe voeg ik meer foto's naar een gepubliceerd verhaal?Hoe word ik een zelf-uitgever en zie mijn werk meteen live op de site?Mijn beelden hebben kleuren om hen heen, waarom?Kan ik uploaden naar Demotix met mijn watermerken of grenzen?Wat zijn timestamps?Kan ik verlies Self-Publishing rechten?Ik wil uploaden via FTP, Welke software heb ik nodig?Ik wil uploaden via Adobe Lightroom, hoe doe ik dat?Ik wil uploaden via Photo Mechanic, hoe doe ik dat?Mijn camera datum-instellingen zijn verkeerd?Ik heb maar een enkele afbeelding te uploaden?Wat is de Media Samenvatting?Wat zijn Trefwoorden?Wat zijn mensen?Waarom moet ik bijschriften toe te voegen?Kan ik draai mijn beelden op Demotix?Als ik probeer om mijn verhaal te redden, de pagina vertelt me ​​dat "De opgegeven provincie niet werd gevonden in de opgegeven land" ook al heb ik het goed ingevoerd. Waarom gebeurt dit?Ik zie de upload-knop op de Upload Nieuws pagina. Hoe kan ik dit terug krijgen?Is er een limiet op het aantal afbeeldingen en video's die ik kan uploaden?Wat bestandsgrootte moet ik uploaden?Kan ik mijn verhaal uploaden via e-mail?Kan ik ook mijn oude archief?Een Demotix verhaal is verkeerd of misleidend is op de site?Kan iemand reageren op mijn verhalen?Kan ik ook ingescande negatieven?Kan Demotix automatisch roteren mijn foto's?Waarom heb je veranderd mijn titel?Waarom heb je veranderd het voortouw beeld op mijn verhaal?Waarom is mijn verhaal nog in behandeling?Ik kreeg een fout in upload?Ik ben uitgelogd!Ik wil mijn inhoud depubliceren!Hoe upload ik mijn foto's en video naar Demotix?U kunt uploaden naar meerdere manieren Demotix.
De Website - Klik op 'Upload Nieuws' op elke pagina gaat u naar de upload pagina.
De Desktop Uploader - Het downloaden van het programma zal de snelheid van uw proces van uw bureaublad, en is beschikbaar op Windows, Mac en Linux. Desktop Uploader Link
Post-productie-suite - Lightroom, Photoshop of Photo Mechanic plugins.
FTP Transfer - Voor power users, breng je al je foto's naar ons op via FTP in uw bestaande media map. FTP uploaden Link
PhotoShelter FTP Transfer - U kunt uw foto's naar ons op via FTP in uw bestaande media map. FTP uploaden Link
Demotix E-mail of telefoon - U kunt nu bestanden naar uw bestaande beelden per e-mail in uw bestaande media map. E-mail uploaden Link
Mobile uploaden - Onze iPhone App is nu live - Download hier.
naar bovenWelke bestandstypen accepteren jullie voor beelden?JPG / JPEG alleen, zullen we kunnen meer in de toekomst. Zorg ervoor dat deze ten minste 5 megapixels boven of beter te verdelen en te verkopen.
naar bovenKan ik video uploaden?Ja natuurlijk! Voor meer informatie zie de How To Video Blog uploaden
naar bovenWelke video bestandstype accepteert u?Demotix accepteert MOV, AVI, MP4, MPEG en WMV video bestanden. Voor meer informatie zie de How To Video Blog uploaden
naar bovenHoe groot kan de video's zijn?Ze kunnen het even welke grootte zijn, maar kunt u gebruik maken van de FTP-methode voor iets groter zijn dan 60MB voor het verzenden - als het kan tijd online te nemen.
naar bovenHoe verander ik / voeg een Uploaden Code!Om beelden te Demotix via FTP of onze Desktop Uploader uploaden, moet u een Uploaden Code.
De Upload Code is niet hetzelfde als uw gebruikersnaam, e-mailadres of wachtwoord.
Om een ​​nieuwe upload code in te voeren, klikt u op 'Instellingen' boven aan elke pagina als u ingelogd bent in Demotix. Scroll naar beneden tot je het gebied met de titel "Upload Code" - net onder uw "Account informatie".
U kunt kiezen uit elke combinatie van letters en cijfers voor uw upload code. Laat niet uw Demotix wachtwoord of andere persoonlijke gegevens te gebruiken - bij het uploaden via FTP, zal deze informatie niet versleuteld worden.
Na het invoeren van de door u gekozen upload code, ga naar de onderkant van de pagina en klik op "Opslaan". Je code zal nu geldig zijn wanneer u probeert te uploaden, en je foto's verschijnen automatisch in de "Bestaande media"-gebied bij het aanmaken van een nieuw verhaal.
Er zijn meer volledige instructies beschikbaar zijn voor onze desktop-uploader en andere FTP-programma's elders op de site.
naar bovenIk kan mijn verhaal niet zien na het uploaden?Er is een lichte vertraging, als je donateur, tussen het versturen en je werk wordt gepubliceerd op de site. FTP en plugins zijn veel sneller. Deze vertraging kan worden geminimaliseerd door het toevoegen van de juiste gegevens voor het eerst te weten:. Individuele titels, trefwoorden.
Controleer uw dashboard, als er staat 'In afwachting' dan is uw verhaal wordt beoordeeld door een uitgever op Demotix.
Als je eenmaal 10 verhalen geupload, het toevoegen van de juiste gegevens om uw verkoop te verbeteren, kunnen we stimuleren u om zelf uitgever en je werk zal worden gezien op de site onmiddellijk. Hoe minder informatie je toevoegt aan een verhaal - hoe meer de uitgever aan te werken alvorens het te publiceren en te duwen aan klanten. Help ons, help je. Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
naar bovenWat moet je publiceren op Demotix?Demotix is ​​een nieuws uitgever. Wij publiceren het laatste nieuws, features, sport, politiek, documentaires en video's. Dus, neem dan geen bedrijfslogo's of pluizige dieren please! Neem een ​​kijkje Demotix op de artikelen publiceren wij - Demotix Home Page
naar bovenVerwijdert u een van mijn foto's?Zeer zelden. We zullen vriendelijk verwijderen van een duplicaat of een beschadigde beeld dat zijn weg heeft gevonden in, u te informeren, maar anders dan dat we niet zullen afbeeldingen te verwijderen. Als u heeft een batch van beelden en een aantal heeft niet verschijnt na opslaan, neem dan contact op met support [at] demotix.com met een screenshot van het probleem.
naar bovenHeeft u bewerken van mijn foto's?Nee, we gebruiken geen editing software, post-productie software bevatten of anderszins op uw afbeeldingen. We staan ​​ook geen bijsnijden van afbeeldingen. Zodra uw foto's worden gekocht, kunnen kranten wilt bijsnijden en voor publicatie te verlichten. Probeer niet te bijgesneden of zwaar bewerkte foto's te uploaden - dit zal uw vermogen om te verkopen te beperken.
naar bovenWaarom is het eerste beeld in mijn set is verwisseld?Altijd een set te beginnen met je beste beeld, dit is zo kopers snel kunt uw beste foto op de voorpagina. Ook zet je beste beeld bij de start voor het geval we besluiten om het op de home page carrousel.
naar bovenWat IPTC-velden worden genomen door Demotix?Trefwoorden en bijschriften voor elk beeld.
naar bovenIk heb geupload beelden maar alles is verdwenen?Soms, als het uploaden naar Demotix uw Internet kan vallen tijdens dit proces, die van invloed kunnen sturen van beelden.Zelfs na het invoeren van alle gebeurtenissen details, kunt u nog steeds opnieuw uploaden van dezelfde pagina. Uw beelden nog steeds binnen de bestaande beelden. Als u een fout tijdens ondertiteling - uw verhaal zal nog steeds worden naar ons verstuurd. Na het verzenden van het verhaal aan Demotix - er is een vertraging op te worden gepubliceerd live, als gevolg van uitgevers het controleren van uw werk. Meer informatie hier in ons uploaden FAQ.
naar bovenKan ik mijn verhaal nadat het is gepubliceerd?Ja! U kunt uw verhaal op elk moment. In te gaan op uw verhaal pagina en druk op EDIT neemt u mee terug in. Het toevoegen van meer zoekwoorden en afzonderlijke contextuele bijschriften van bestaande sets wordt aangemoedigd. U kunt een totaal van 25 beelden per verhaal, dus als je meer een dag later, ze te uploaden in de eerder gepubliceerde verhaal. Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
naar bovenHoe voeg ik meer foto's naar een gepubliceerd verhaal?Als u op EDIT op een van je verhalen brengt u terug naar het upload proces. U kunt een maximum van 25 beelden per verhaal.
naar bovenHoe word ik een zelf-uitgever en zie mijn werk meteen live op de site?Na het uploaden van 10 verhalen. Uitgevers zullen dan bekijken hoe goed je hebt uploaden. Als u voldoet aan alle criteria elke keer dat je krijgt Self-Publishing status. Om hier te bekijken van de criteria is onze pagina: Uploaden Rapporten Help Blog.
naar bovenMijn beelden hebben kleuren om hen heen, waarom?Dit is om te moedigen u aan om grotere bestanden te uploaden.Red 0.5MP - 3MP: Deze beelden zijn te klein voor distributie.Heeft u een hogere resolutie?Geel 3MP - 4 MP: Deze beelden zijn beter en kunnen naar buiten geduwd worden aan klanten.Green 5MP - Boven: Perfect. Deze beelden kunnen worden verdeeld Demotix en verkocht via verschillende andere kanalen en nieuws organisaties.
naar bovenKan ik uploaden naar Demotix met mijn watermerken of grenzen?Nee, omdat een agentschap van uw werk, plaatsen wij een Demotix logo op uw afbeeldingen om ze te beschermen. Als u uploadt met een watermerk, zou een koper niet in staat zijn te verwijderen bij de aankoop van - die van ons worden automatisch verwijderd wanneer gekocht.
naar bovenWat zijn timestamps?Een timestamp is een reeks tekens, aanduiding van de datum en / of tijdstip waarop een bepaalde gebeurtenis heeft plaatsgevonden. We staan ​​niet toe tijdstempels op beelden op Demotix en de set kan door deze worden afgewezen. Dit komt omdat opdrachtgevers en kopers niet in staat zijn om ze te verwijderen alvorens het te publiceren in publicaties.
naar bovenKan ik verlies Self-Publishing rechten?Ja. Als uw inzendingen blijken een veel werk voor onze uitgeverij team te bewerken voordat u naar klanten en afnemers zijn, zult u worden beoordeeld met het potentieel om terug worden geduwd om een ​​In afwachting van status. Een zelf-uitgever begrijpt de noodzaak om in kopie snel te sturen met alle gebieden die in het juiste formaat gevuld. Hoe minder tijd een uitgever besteedt aan de inhoud, des te sneller kunnen we het aan klanten.
naar bovenIk wil uploaden via FTP, Welke software heb ik nodig?Demotix werkt echt goed met FileZilla - zijn kleine downloaden en u kunt uw foto's snel in je bestaande media-bestand. Hier is de download link voor FileZilla.
naar bovenIk wil uploaden via Adobe Lightroom, hoe doe ik dat?Eenvoudig. De download ZIP-bestand en How To instructies bevindt zich hier - Volg deze Lightroom plug-in link.
naar bovenIk wil uploaden via Photo Mechanic, hoe doe ik dat?Eenvoudig. De download ZIP-bestand en How To instructies bevindt zich hier - Volg deze afbeelding Mechanic Plug-In link.
naar bovenMijn camera datum-instellingen zijn verkeerd?Het instellen van uw camera datuminstellingen is een verplicht proces voor de industrie als het helpt bij een methode van verificatie voor de foto-editor, bij het selecteren van uw afbeeldingen. Controleer altijd de camera voordat u een opname van een nieuwsbericht. Meer informatie over onze Instellen van uw camera Data Blog.
naar bovenIk heb maar een enkele afbeelding te uploaden?Stuur in zo veel als je kunt per ingesteld op Demotix, maar als je slechts een beeld vervolgens uploaden en onze uitgevers zullen het verhaal te herzien. We kunnen ook contact met u opnemen voor extra informatie als het een gevoelig onderwerp. We moedigen meer dan een afbeelding te uploaden, zodat klanten meer om uit te kiezen bij het selecteren van werk. U kunt een totaal van 25 beelden per verhaal. Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
naar bovenWat is de Media Samenvatting?De media samenvatting is een samenvatting van uw verhaal. Dit gebied wordt beschouwd als de belangrijkste basis in het verzamelen van informatie. Wie gaat het over? Wat is er gebeurd (wat is het verhaal)? Waar heeft het plaats? Wanneer is het plaats? Waarom is het gebeurd? Hoe is het gebeurd? Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
naar bovenWat zijn Trefwoorden?Trefwoorden helpen bezoekers en kopers om uw werk te vinden.U kunt zoekwoord het verhaal of afzonderlijke beelden. Zinnen als "Labour-regering van Tony Blair" kan worden toegevoegd Stel je voor dat je op zoek naar nieuws, welke woorden of zinnen zou u in een zoekmachine om uw werk te vinden Hier kunt u invoeren van deze -.? Die uw zichtbaarheid zal verhogen op het web enbinnen Demotix. Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
naar bovenWat zijn mensen?Individuen zijn bekende of belangrijke mensen binnen uw afbeeldingen. Je hebt een apart tekstveld in te voeren deze mensen binnen de Advanced Tagging doos en zijn nodig als klanten op zoek zijn naar voor hen. Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
naar bovenWaarom moet ik bijschriften toe te voegen?Het toevoegen van individuele bijschriften om een ​​set zorgt voor extra context aan elke afbeelding. Als u niet toe te voegen, kunnen uitgevers ingrijpen om context toe te voegen. Je was de beste getuigenis voor het verhaal dat je te sturen, zodat het toevoegen van deze zullen kopers, journalisten en mediaorganisaties in de selectie te helpen. Als je het gevoel gefrustreerd met bijschriften geschreven door uitgevers zie vermijden ondertiteling frustraties.
Als klanten en kopers van uw werk ontvangen, het is zonder de belangrijkste beschrijving lichaam. Als uw afbeeldingen ontbreken in bijschriften zullen ze veel minder kans om je werk te kiezen. Foto redactie waren er niet tijdens het evenement en zal de tijd opnieuw het schrijven van uw stuk niet verspillen voordat u.Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
naar bovenKan ik draai mijn beelden op Demotix?Nee, nog niet. Zorg ervoor dat beelden worden goed gedraaid voordat het uploaden naar Demotix.
naar bovenAls ik probeer om mijn verhaal te redden, de pagina vertelt me ​​dat "De opgegeven provincie niet werd gevonden in de opgegeven land" ook al heb ik het goed ingevoerd. Waarom gebeurt dit?Op dit moment is onze locatie herkent alleen de namen van staten en provincies in de lokale taal. Dus bijvoorbeeld, als je het uploaden van over de Duitse deelstaat Beieren, zou je het in te voeren in het Duits - in dit geval, de juiste invoer zou zijn Bayern.Als u problemen ondervindt met de verengelst versie van een naam, probeer dan de lokale versie - die meestal zal het probleem oplossen.
naar bovenIk zie de upload-knop op de Upload Nieuws pagina. Hoe kan ik dit terug krijgen?Ons upload systeem is gebaseerd op Flash. Dit betekent dat als u gebruik maakt van bepaalde browser-extensies (zoals NoScript of AdBlock), of als u niet beschikt over de Flash plugin geïnstalleerd, mogelijk niet correct weergegeven. U moet het opzetten van een uitzondering voor demotix.com-of uitschakelen van deze uitbreidingen in om verder te gaan.
naar bovenIs er een limiet op het aantal afbeeldingen en video's die ik kan uploaden?Er is een limiet van 25 beelden per verhaal. Upload de beste bewerking van je werk naar Demotix in plaats van je volledige collectie. Foto redactie zal niet kijken door al uw werk doen als ze teveel op elkaar lijken.
naar bovenWat bestandsgrootte moet ik uploaden?Zo hoog mogelijk. De meeste camera's hebben meerdere opties om de kwaliteit in te stellen - Controleer uw handleiding van de camera. Voor een maximale wereldwijde distributie, upload dan 5 megapixels / 14MB geheugen per afbeelding. Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
naar bovenKan ik mijn verhaal uploaden via e-mail?Alleen door onze Demotix E-mail Uploader. Het is niet aangemoedigd om bestanden te verzenden naar de leden van Demotix direct te wijten aan de tijd die nodig is voor uitgevers om te schrijven van het verhaal. Alleen direct te sturen aan de redactie als dit is afgesproken. E-mail comprimeert afbeeldingen - en kleinere bestanden zullen minder snel geselecteerd worden voor publicatie door middel van foto-editors. E-mail uploaden Link
naar bovenKan ik ook mijn oude archief?Ja! Uw oude beelden kunnen nog steeds worden verkocht met ons en Corbis beelden, wat betekent dat deze beelden kunnen worden verkocht in verschillende markten. Meer informatie is hier te vinden op onze Distribution Deal met Corbis Blog
naar bovenEen Demotix verhaal is verkeerd of misleidend is op de site?Als het probleem is met de beelden van de set, stuur dan een e-mail naar uitgeverij (at) demotix.com en we kunnen naar kijken.Als het probleem is met tekst, dan kunt u schrijven van een commentaar op het verhaal pagina. Demotix is ​​een vrijheid van meningsuiting platform en stimuleert de discussie.
naar bovenKan iemand reageren op mijn verhalen?Ja. Gewoon aanmelden voor Demotix en daar ga je! Meld u hier aan.
naar bovenKan ik ook ingescande negatieven?Ja. Zijn beelden ook. Zorg ervoor dat u voldoende informatie ter controle maar met deze zoals soms data verloren kan gaan.Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
naar bovenKan Demotix automatisch roteren mijn foto's?Nee, u kunt uw foto's opnieuw te oriënteren voordat het uploaden naar Demotix.
naar bovenWaarom heb je veranderd mijn titel?Het wijzigen van uw titel in een nieuws headline zullen helpen bij het verkrijgen van verkeer naar uw site en krijg fotobewerkingsprogramma te begrijpen en beelden te selecteren uit je set. Wees eenvoudig! Changing 'Overheid wrakken het onderwijs weer "op" Informatie van de overheid nieuwe bezuinigingsmaatregelen -! Athene. De nieuwe titel zal leiding geven aan een toeschouwer in je set - en ook meer informatie voor kopers. Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
Als u zich gefrustreerd met titels, media samenvattingen of bijschriften geschreven door uitgevers zie vermijden ondertiteling frustraties.
naar bovenWaarom heb je veranderd het voortouw beeld op mijn verhaal?Een goede horizontale lood afbeelding voor uw verhaal verhoogt het verkeer interactiviteit. Dit beeld wordt gebruikt als een miniatuur zowel op de voorpagina van Demotix, en de belangrijkste carrousel aan de bovenkant van Demotix.com. Ook een goed eerste beeld is de eerste gezien door opdrachtgevers of kopers te zoeken voor de inhoud.
naar bovenWaarom is mijn verhaal nog in behandeling?Dit kan tot een aantal redenen. Het werk van een uitgever moet doen om uw verhaal voordat het wordt gepubliceerd en verspreid kan enige tijd duren - voldoen aan de criteria kan je verhaal te snel uit.
Uw werk kan worden geschoten ouder dan 24 uur, wat betekent dat uitgevers zal later werken als we klaar om te het laatste nieuws in het grotere nieuwsorganisaties eerste. Het uploaden van je werk binnen een paar uur van de opname kan u helpen verkopen.
Uw werk is mogelijk niet geschikt zijn voor Demotix, of je hebt een beschadigd bestand - u hebt ontvangen een e-mail waarin u wordt gevraagd om opnieuw te uploaden.
Meer informatie over onze uploaden Reports Help Blog.
naar bovenIk kreeg een fout in upload?Als u hebt ontvangen een fout tijdens het uploaden, of anderszins, stuur dan een screenshot van de fout via e-mail naar support (at) demotix.com zodat we dit oplossen. Dit is handig voor andere mensen die mogelijk worden problemen ook. Meer informatie hier in ons uploaden FAQ.
naar bovenIk ben uitgelogd!Neem contact op met support [at] demotix.com als je kreeg geen fout, maar werden geregistreerd tijdens een pagina te laden.Screenshot eventuele fouten die zijn opgetreden en te sturen naar het bovenstaande e-mail. U kunt ook uw Facebook-accounts te schakelen terwijl je ingelogd bent in Demotix - je uitlogt.
naar bovenIk wil mijn inhoud depubliceren!Indien u wilt een van je eigen verhalen kunt u ons e-mailen van de redenen op info [at] demotix.com met de URL te verwijderen en we zullen het naar beneden.


Uploaden
We willen uploaden zo makkelijk mogelijk voor u, want SPEED is van de absolute essentie als het gaat om het verkopen van uw foto's!
U kunt kiezen uit:
Web UploadDesktop uploaden (via FTP, met Adobe Lightroom en Photo Mechanic plug-ins)E-mail uploadenMobiel uploaden (binnenkort zeer binnenkort)Kom meer te uploaden via onze FAQ.
Uploaden: FAQInhoudsopgave [hide]Hoe upload ik mijn foto's en video?Hoe verander ik / voeg een Uploaden Code!Kan ik video uploaden?Welke video bestandstype accepteert u?Wat is de beste browser te bekijken en te uploaden naar Demotix?Kan ik mijn verhaal uploaden via e-mail?Ik wil uploaden via Adobe Lightroom, hoe doe ik dat?Ik wil uploaden via Photo Mechanic, hoe doe ik dat?Wat IPTC-velden worden genomen door Demotix?Ik kan niet uploaden iets te Demotix met mijn gebruikelijke methode! Wat moet ik nu doen?Ik kan mijn verhaal niet zien na het uploaden?Ik wil uploaden via FTP, Welke software heb ik nodig?Ik kan niet inloggen op de FTP-server?Wat bestandsgrootte moet ik uploaden?Kan ik ook ingescande negatieven?Ik heb geupload beelden maar alles is verdwenen?Ik kan niet mijn foto's aan u door een methode. Wie kan ik om hulp vragen?Ik kreeg een fout in upload?
Hoe wij verkopen

Directe verkoop
Ons Sales team besteden veel tijd aan de telefoon met het verkopen van uw foto's direct aan onze klanten. Ontdek hoe het hier werkt.

De Corbis deal
Corbis verdeelt uw beste foto's aan haar 100.000 klanten wereldwijd. Meer informatie over de voorwaarden van onze deal en hoe u uw foto's hier geselecteerd.
Waarom we hier zijnDemotix is ​​opgericht op het kruispunt van activisme en journalistiek, door mensen met een passie voor beide.

Resellers
We werken samen met lokale en regionale resellers voor hun vitale kennis en contacten. Onze reselling partners staan ​​hier vermeld.
Het probleemWe willen ontsnappen aan de officiële verhalen en grote doorbreken verhalen die we meestal te horen uit landen ver van de onze. Grote media-organisaties, zoals de Nieuwsdienst, proberen de hele wereld te bedekken met hun slinkende middelen. Kranten kopen dat de dekking en afdrukken.
We denken niet dat is goed genoeg, het doet geen recht aan de mensen en plaatsen worden gemeld aan, en het hoeft niet altijd op de hoogte van de mensen die dit lezen het nieuws over wat er werkelijk aan de hand, of hoe het voelt om te worden betrokken.

De OpportunityTechnologische vooruitgang heeft tot gevolg dat het nu mogelijk is voor gewone mensen om de media te creëren en te delen met anderen over de hele wereld. Elk jaar, camera's worden verbeterd, internetverbindingen steeds sneller, en smartphones beter in staat de vervanging van beide. Er zijn meer middelen online elke dag om u te helpen verbeteren van uw fotografie en journalistiek.
Iedereen heeft altijd al hun eigen perspectief op de gebeurtenissen in hun buurt - nu heb je een kans om te delen wat je ziet, en hoe je het ziet, met de wereld.

Het resultaatIn de afgelopen jaren hebben we gezien de mogelijkheden die technologie biedt ons om onszelf te organiseren en elkaar te vertellen over onze hoeken van de wereld zoals wij die ervaren.
We realiseren ons dat we voortdurend op onze hoede zijn tegen de krachten die zou de vrije stroom van informatie te remmen onder ons, of het nu draconische wetgeving inzake intellectuele eigendom in de ontwikkelde landen of autoritaire regeringen elders in de wereld. Dat is niet gestopt met u, met onze hulp, die enkele van de meest verbazingwekkende verhalen van de laatste tijd - oorlogen, opstanden, financiële crises en natuurrampen - maar ook de dagelijkse realiteit waar je woont.

Fair PayEen cultuur is opgedoken waaruit blijkt dat er nu zo veel nieuws en informatie rond die niemand zou moeten betalen. Nieuws organisaties wijzen erop dat burgers of freelance journalisten en fotojournalisten moeten dankbaar zijn, ook worden gecrediteerd wanneer hun werk wordt uitgegeven door een nieuws organisatie die geld is te verdienen van.
Wij niet mee eens.
We weten hoeveel harde werk dat u hoeft te zetten en de gevaren loop je om je verhalen hier te komen. Daarom hebben we nooit meer je foto's weg te geven gratis, waarom zullen we nooit vragen om het copyright voor uw afbeeldingen, en waarom we streven namens u iedereen die gebruik maakt van uw foto's zonder te betalen of toestemming te vragen.
Registreer alleen maar bezoeken: http://newsvideo-photo.blogspot.com/En klik vervolgens op mijn blog lijst NEWS door u op het hoogste recht, onder de paypal en agoda.comWant je moet ook PayPal de ontvangst te bevestigen van uw betalingen alleen PayPal klik voor zaken boven de mijn blog lijst en agoda.com

No comments:

Post a Comment