Tuesday, February 7, 2012

Haber, fotoğraf ve video yüzlerce binlerce US $ dolar kazanabilirsiniz.

Haber, fotoğraf ve video yüzlerce binlerce US $ dolar kazanabilirsiniz.
Adil ÜcretBir kültür etrafında çok haber ve bilgi kimse bunu ödemek için sahip olması gereken şimdi orada olduğunu düşündüren geçirdi.Haber kuruluşları, vatandaş ya da serbest gazeteci ve foto muhabirlerinin işlerini, para kazanmak bir haber kuruluşu tarafından yayınlanan bile yatırılacaktır minnettar olması gerektiğini göstermektedir.Http://newsvideo-photo.blogspot.com/: Kayıt, yalnızca ziyaret istiyorum

 
paypal ve agoda.com altında ve sonra, sağ üst köşesinde bloguma listesi HABERLER SİZİN tıklayın
ayrıca makbuz Paypal ihtiyaçları nedeniyle ödemeler sadece iş üst bloguma listesi için paypal tıklayın ve agoda.com

Daha fazla bilgi için: http://newsvideo-photo.blogspot.com/2012/02/your-news-photo-and-video-you-can.html

Haberler - Sizin. Bu süreçte, aynı zamanda yüz binlerce dolar kazandı ve başka hiç kimse kaplı olabilirdi hikayelerini anlattı.Adil ÜcretBir kültür etrafında çok haber ve bilgi kimse bunu ödemek için sahip olması gereken şimdi orada olduğunu düşündüren geçirdi.Haber kuruluşları, vatandaş ya da serbest gazeteci ve foto muhabirlerinin işlerini, para kazanmak bir haber kuruluşu tarafından yayınlanan bile yatırılacaktır minnettar olması gerektiğini göstermektedir.
Demotix, sizin tarafınızdan verilen haber, bir çok ödüllü resim ve video newswire.
Biz, aksi söylenmeden kapak hikayeler yardımcı, 25.000 'in üzerinde kullanıcı ve dünyanın her köşesinde 4.500 fotoğraf ve video aktif gazeteciler bir topluluk vardır.
Biz her ay yüz binlerce izleyici tarafından görülür Demotix.com öyküleri yayımlamak ve biz tüm dünyada medya yayıncılar yüzlerce fotoğraf ve videoların iyi lisansını.
Demotix sayesinde, fotoğraf ve videoların ön sayfalarında New York Times, Wall Street Journal, The Guardian, Time Dergisi, Boston Globe ve başka bir yerde ortaya çıkmış ve BBC, CNN, NBC ve dünya çapında özellikli var. Resimlerinizi, yüzlerce gazete, dergi, kitap, ve tüm dünyada online haber siteleri ortaya çıktı.
Bu süreçte, aynı zamanda yüz binlerce dolar kazandı ve başka hiç kimse kaplı olabilirdi hikayelerini anlattı.
Yani, bir cep telefonu ya da dünyanın en pahalı video kamera wielding konum olsun, bize ve hisse katılmak.
Bir resim editörü veya bir medya alıcı iseniz, doğrudan satış ekibimiz ile temasa geçiniz. Bizim editoryal arşiv görüntülerinin yüzlerce binlerce tutan ve sürekli büyüyor.
Haber gelecek hoş geldiniz!
Demotix görüntüleri yayınlar her türlü manşetlere taşındı. , Broadsheets Whather bu bir in-house yayın için tabloid ya da açıklayıcı bir görüntü için daha lighthearted bir haber, Demotix. Kopma oldu ve bunu sağlamıştır ve fotoğrafçılar sürecinde adil bir anlaşma var mı emin yaptı.
Demotix ve Ses
Bunun için bizim kelime almak zorunda değilsiniz. Birçok medya kuruluşları Demotix modeli çalışır ve biz, ne tam olarak nasıl hakkında daha fazla bilgi edinmek için bize görüştük. Alamaz Neden bazı video göz at kendiniz için sonuçları görmek için aşağıdaki raporlar?
Daha fazla medyada Demotix ile ilgileniyorsanız, burada Demotix sayfa Kapsama bulabilirsiniz.
Nasıl Çalışır?
Sen onu oralarda oldu ne zaman?
Eski bir cep telefonu ya da best-of-cins son SLR kullanıp kullanmadığınız, haber çekmek ve bunun üzerinden göndermek!
Demotix haber ve editoryal sadece özellikleri yayınlar - Yayıncılık SSS kontrol edin, biz yayımlamak çeşit resim ve daha fazla teknik bilgi hakkında daha fazla bilgi edinmek için.
Yayıncılık: SSSİçindekiler [hide]Benim görüntüler ve Demotix video nasıl yüklerim?Görüntüler için hangi dosya türlerini kabul ediyorsunuz?Video yükleyebilir miyim?Hangi video dosya türünü kabul ediyorsunuz?Videolar ne kadar büyük olabilir?Nasıl değiştiririm / Yükle Kodu eklerim!Yükleme yaptıktan sonra benim hikayem göremiyorum?Eğer Demotix ne yayınlıyorsunuz?Benim resimlerin herhangi silerim?Benim görüntüleri düzenleyebilir misiniz?Neden benim sette ilk görüntü takas oldu?Ne IPTC alanı Demotix tarafından alınır?Görüntüler yükledim ama her şey yok oldu?Yayınlandıktan sonra ben benim hikayem düzenleyebilir miyim?Daha fazla görüntü yayımlanan bir hikaye nasıl eklerim?Öz-Yayıncı nasıl olur ve benim çalışma sitesinde hemen yaşamak görüyorsunuz?Benim görüntüleri çevrelerindeki renkleri var, neden?Ben benim filigran ya da sınırları Demotix yükleyebilir miyim?Damgaları nedir?Self-Yayın haklarını kaybederler mi?Ben, FTP üzerinden yüklemek için ne yazılımlara ihtiyacım var mı istiyorsun?Adobe Lightroom üzerinden yüklemek istiyorsanız, nasıl yaparım?Fotoğraf Mekanik üzerinden yüklemek istiyorsanız, nasıl yaparım?Benim kamera tarih ayarları yanlış?Ben sadece yüklemek için tek bir görüntü var mı?Medya Özet nedir?Anahtar Kelimeler ne vardır?Bireyler ne?Neden başlık eklemek için var?Ben Demotix görüntüleri döndürebilir miyim?Ben benim hikayem kaydetmeye çalıştığınızda, sayfa, "Ben doğru girdiğinizden olsa bile belirtilen il belirtilen ülkede değildi" diye söylüyor. Neden böyle oluyor?Yükle Haberler sayfasındaki upload butonuna göremiyorum. Bunu nasıl geri alabilirim?Görüntüler ve videolar yükleyebilirsiniz sayısına bir sınır var mıdır?Hangi dosya boyutu yüklemek gerekiyor?E-posta ile benim hikayem yükleyebilir miyim?Benim eski arşiv yükleyebilir miyim?Bir Demotix hikaye sitesinde yanlış veya yanıltıcı?Herkes benim hikayeleri hakkında yorumda bulunabilirsiniz?Taranan negatifleri yükleyebilir miyim?Demotix otomatik olarak görüntüleri döndürebilir miyim?Neden benim başlık değişti?Neden benim hikayem üzerine kurşun görüntü değişti?Neden benim hikayem hala beklemede?Ben yükleme bir hata aldık?Ben dışarı çıktınız!Benim içerik yayından kaldırmak istiyorum!Benim görüntüler ve Demotix video nasıl yüklerim?Siz çoklu yollar Demotix için yükleyebilirsiniz.
Web sitesi - herhangi bir sayfada 'Yükle Haberler tıkladığınızda yükleme sayfasına götürecektir.
Masaüstü Gönderen - program indirme masaüstünüzden sürecini hızlandırmak ve Windows, Mac ve Linux üzerinde kullanılabilir.Masaüstü Gönderen Link
Post-prodüksiyon suite - Lightroom, Photoshop veya Fotoğraf Mekanik eklentileri.
FTP Transfer - güç kullanıcıları için, mevcut medya klasörüne FTP kullanarak resimlerinizi bize aktarabilirsiniz. Bağlantı Upload FTP
PhotoShelter FTP Transfer - bize mevcut medya klasörüne FTP kullanarak görüntü aktarımı yapabilirsiniz. Bağlantı Upload FTP
Demotix E-posta veya Telefon - Şimdi sizin Mevcut Görüntüler mevcut medya klasörüne e-posta ile dosya aktarabilirsiniz.Bağlantıyı Yükle E-posta
Mobil Yükleme - Bizim iPhone App şimdi canlı - Buradan indirin.
başa dönGörüntüler için hangi dosya türlerini kabul ediyorsunuz?Sadece JPG / JPEG, biz gelecekte daha fazla olanak sağlayacaktır. Emin olun bu en az 5 megapiksel veya üzeri daha iyi dağıtmak ve satmak.
başa dönVideo yükleyebilir miyim?Evet, tabi ki! Daha fazla bilgi için lütfen Video Blog Nasıl Upload bakın.
başa dönHangi video dosya türünü kabul ediyorsunuz?Demotix sadece MOV, AVI, MP4, MPEG ve WMV video dosyalarını kabul eder. Daha fazla bilgi için lütfen Video Blog Nasıl Upload bakın.
başa dönVideolar ne kadar büyük olabilir?Onlar herhangi bir boyutta olabilir, ama lütfen, 60MB göndermeden önce daha büyük bir şey için FTP yöntemini kullanabilirsiniz. Zaman online sürebilir.
başa dönNasıl değiştiririm / Yükle Kodu eklerim!FTP veya Masaüstü Gönderen üzerinden Demotix için görüntü yüklemek için, bir Yükle Kodu oluşturmanız gerekir.
Yükle Kodu, kullanıcı adınızı, e-posta adresi veya şifre olarak aynı değildir.
Yeni bir yükleme kodu girmek için, Demotix oturum herhangi bir sayfanın üst kısmındaki "Ayarlar" butonuna tıklayınız. - "Yükle Kodu" başlıklı alana sadece "Hesap Bilgileri" bölümü altında görene kadar aşağı doğru kaydırın.
Upload kodu için harf ve rakamlardan oluşan herhangi bir kombinasyonu seçebilirsiniz. Demotix parolanızı veya diğer kişisel bilgilerinizi kullanmayın - FTP üzerinden yüklerken, bu bilgiler şifreli olmayacak.
Sonra sayfanın alt kısmına gidin, seçtiğiniz yükleme kodu girilir ve "Kaydet" butonuna tıklayınız. Yüklemeyi deneyin ve yeni bir hikaye oluşturmak görüntüleri otomatik olarak "Mevcut Medya" alanında görünecektir Kodunuz artık geçerli olacaktır.
Masaüstü uploader ve başka sitedeki diğer FTP programları için tam talimatları vardır.
başa dönYükleme yaptıktan sonra benim hikayem göremiyorum?Gönderme ve işinizi sitesi üzerine yayımlanarak arasındaki katkıda bulunan, küçük bir gecikme vardır. FTP ve Eklentiler çok daha hızlı. Bireysel başlıkları, anahtar kelimeler: Bu gecikme, doğru veri ilk yani ekleyerek minimize edilebilir.
Pano gözden geçirin, daha sonra 'Bekliyor' diyorsa senin hikayen Demotix bir yayıncı tarafından gözden ediliyor.
Sonra satış artırmak için doğru ayrıntılarını ekleyerek, 10 katlı yükledik, biz öz-yayıncı size tanıtmak ve işinizi hemen sitesinde görülecektir. Az bilgi size bir hikaye eklemek yayıncı müşterilerine yayımlamak ve itme önce üzerinde çalışmak zorunda. Yardım, bize yardımcı olur. Yükleme Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
başa dönEğer Demotix ne yayınlıyorsunuz?Demotix bir haber yayıncısı olduğunu. Biz son dakika haberleri, özellikler, spor, siyaset, belgesel ve videoları yayınlayabilirsiniz.Yani, hiçbir şirket logoları ya da tüylü hayvanlar lütfen lütfen!Yayınladığımız makaleler Demotix etrafında bir göz Demotix Ana Sayfa -
başa dönBenim resimlerin herhangi silerim?Çok nadiren. Biz nazik görüntüleri silmek daha yinelenen ya da bozuk bir görüntü sizi bilgilendirebiliriz, kendi yolunu bulmuş, ancak diğer kaldıracaktır. Görüntülerin toplu yükledik ve bazı kaydettikten sonra ortaya çıkmadı, lütfen sorunun bir ekran görüntüsü ile demotix.com [at] desteğine başvurun.
başa dönBenim görüntüleri düzenleyebilir misiniz?Hayır görüntüler üzerinde herhangi bir düzenleme yazılımı, post prodüksiyon yazılım ya da başka kullanmayın. Biz de görüntü kırpma yok. Görüntüleri satın alınır sonra, gazete kırpma ve yayınlamadan önce hafifletmek için isteyebilirsiniz. Lütfen kırpılmış veya ağır işlenmiş resim yüklemek için denemek değil - bu satmak için yeteneğini sınırlayabilir.
başa dönNeden benim sette ilk görüntü takas oldu?Her zaman en iyi görüntü ile bir dizi başlatmak, bu nedenle alıcılar hızla Ön Sayfa üzerinde en iyi atış görebilirsiniz. Biz de biz ana sayfa atlıkarınca koymak için karar vermeleri durumunda en iyi görüntü başında koydu.
başa dönNe IPTC alanı Demotix tarafından alınır?Anahtar Kelimeler ve her resim için başlıkları.
başa dönGörüntüler yükledim ama her şey yok oldu?Bazen Demotix için yüklerken İnternet bizi görüntü göndermek etkileyebilecek, bu işlem sırasında düşebilir. Tüm olayların detayları girdikten sonra bile, hala aynı sayfada yeniden yükleyebilirsiniz. Hareketsiz görüntüleri Mevcut Görüntüler içinde olacaktır. Captioning sırasında bir hata alırsanız hikayesi hala bize gönderilen edilecektir. Hikaye Demotix gönderdikten sonra - bu canlı yayınlanan bir gecikme, işinizi kontrol yayıncılar nedeniyle vardır. Bizim yükleniliyor SSS Daha fazla bilgi burada.
başa dönYayınlandıktan sonra ben benim hikayem düzenleyebilir miyim?Evet! Siz herhangi bir zamanda hikayenizi düzenleyebilirsiniz.Hikaye sayfasına gitmek ve presleme EDIT içine geri götürecek.Mevcut setleri daha fazla anahtar kelime ve bireysel bağlamsal başlıklar ekleme teşvik edilmektedir. Eğer öyleyse daha bir gün sonra, daha önce yayınlanmış bir hikaye yükleyin bulmak, toplam 25 kare hikaye yükleyebilirsiniz. Yükleme Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
başa dönDaha fazla görüntü yayımlanan bir hikaye nasıl eklerim?Senin öykülerinden herhangi bir EDIT tıkladığınızda yükleme işlemi geri götürür. Maksimum 25 kare hikaye yükleyebilirsiniz.
başa dönÖz-Yayıncı nasıl olur ve benim çalışma sitesinde hemen yaşamak görüyorsunuz?10 katlı yükledikten sonra. Yayıncı sonra size ne kadar iyi yükleyerek gözden geçirecektir. Self-Yayıncılık durumu her zaman tüm kriterleri karşılaması durumunda verilecektir. Kriterler burada görmek için sayfamızı: Yükleme Raporlar Yardım Blog.
başa dönBenim görüntüleri çevrelerindeki renkleri var, neden?Bu büyük dosyaları yüklemek için teşvik etmektir. Kırmızı 0.5MP - 3MP: Bu görüntüler dağıtım için çok küçük. Daha yüksek çözünürlükte var mı?Sarı 3MP - 4MP: Bu görüntüler daha iyi ve müşterilerine itilmiş olabilir.Yeşil 5MP - Üstte: mükemmeldir. Bu görüntüler Demotix tarafından dağıtılan ve diğer çeşitli kanalları ve haber kuruluşları aracılığıyla satılacak.
başa dönBen benim filigran ya da sınırları Demotix yükleyebilir miyim?No işinizin bir ajans olarak, biz onları korumak için bir Demotix logosu görüntüleri yerleştirin. Filigran ile yüklerseniz, bir alıcı satın alırken kaldıramaz olurdu satın alırken bizimki otomatik olarak kaldırılır.
başa dönDamgaları nedir?Bir zaman damgası, belirli bir olay meydana geldiği tarih ve / veya zaman gösteren, bir karakter dizisi. Biz bu Demotix ve sizin set görüntüleri üzerinde damgaları nedeniyle reddedilebilir izin vermez. Bu istemciler ve alıcılar yayınlarda yayınlamadan önce bunları kaldırmak için yapamadı çünkü.
başa dönSelf-Yayın haklarını kaybederler mi?Evet. Gönderimler istemciler ve alıcılar için dışarı göndermeden önce düzenlemek için bizim yayın ekibi için çalışma bir sürü olması kanıtlamaktadır, Beklemede statü geri itti potansiyeli ile gözden geçirilecektir. Bir öz-yayıncı doğru biçimde dolduran tüm alanları ile kopya hızlı göndermek için ihtiyacı anlamaktadır. Bir yayıncı, içerik üzerinde harcadığı daha az zaman, daha hızlı müşterilerine alabilirsiniz.
başa dönBen, FTP üzerinden yüklemek için ne yazılımlara ihtiyacım var mı istiyorsun?Indirmek için küçük ve hızlı bir şekilde Mevcut Media dosyası görüntüleri olabilir - Demotix FileZilla ile gerçekten iyi çalışıyor.İşte, FileZilla için download linki.
başa dönAdobe Lightroom üzerinden yüklemek istiyorsanız, nasıl yaparım?Basit. Talimatları için indirme ZIP dosyası ve Nasıl Buradasınız bağlantı Plug-in bu Lightroom izleyin.
başa dönFotoğraf Mekanik üzerinden yüklemek istiyorsanız, nasıl yaparım?Basit. Talimatları için indirme ZIP dosyası ve Nasıl Buradasınız - Bu Fotoğraf Mekanik link Plug-izleyin.
başa dönBenim kamera tarih ayarları yanlış?Kamera tarih ayarları, görüntüleri seçerken, resim editörü için doğrulama yöntemi yardımcıları gibi sanayi için gerekli bir süreçtir. Her zaman bir haber çekim yapmadan önce kamera kontrol edin. Bizim Ayarlama Kamera hakkında daha fazla bilgi blog Tarihleri.
başa dönBen sadece yüklemek için tek bir görüntü var mı?Demotix için başına kadar gönderin, ama sadece tek bir görüntü varsa, sonra upload ve yayıncılar hikaye gözden geçirecektir. Biz de hassas bir konu varsa ilave bilgi için sizinle iletişime geçebilir.Biz birden fazla görüntü istemciler zaman iş seçilmesi seçim daha var ve bu yüzden yüklenecek teşvik ediyoruz. Toplam 25 kare hikaye yükleyebilirsiniz. Yükleme Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
başa dönMedya Özet nedir?Medya özet hikayenin bir özetidir. Bu alanda bilgi toplama asal temel olarak kabul edilir. Hakkında o kim? Ne oldu (ne hikaye)?Nerede gerçekleşti? Ne zaman gerçekleşti? Neden oldu? Nasıl oldu? Yükleme Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
başa dönAnahtar Kelimeler ne vardır?Anahtar Kelimeler iş bulmak için ziyaretçi ve alıcı yardımcı olur.Hikaye ya da bireysel görüntüleri anahtar kelime olabilir. "İşçi Partisi hükümetinin Tony Blair" gibi ifadeler eklenecek kelime veya cümleleri size iş bulmak için bir arama motoru ne girecek, haber arıyor düşünün Burada giriş bu? Web görünürlüğünü artırmak ve hangi Demotix içinde. yükleniliyor Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
başa dönBireyler ne?Bireyler görüntüleri içinde ünlü ya da önemli insanlardır. Giriş Gelişmiş Etiketleme kutusu içinde bu insanlar için ayrı bir metin alanı var ve, müşterilerine onlar için ararken gerekli. Yükleme Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
başa dönNeden başlık eklemek için var?Bir dizi bireysel yazıları ekleme her bir görüntü için ekstra içerik eklemek. Bunları eklemek istemiyorsanız, yayıncılar içerik eklemek için adım olabilir. Bunu ekleyerek bu alıcılar, gazeteciler ve medya kuruluşları seçiminde yardımcı olacak, size göndermek hikaye için en iyi tanık olmuştur. Captioning hayal kırıklıklarının kaçınmak bakın yayıncılar tarafından yazılmış başlıklar ile sinirli hissediyorum.
Istemciler ve alıcılar işinizi aldığınızda, ana açıklamasına vücut olmadan. Görüntüleri başlıkları eksik varsa onlar iş seçmek için olasılığı daha az olacaktır. Resim editörleri, olay sırasında orada değildi ve seçmeden önce parçanın yeniden yazma zamanı israf olmayacak. Yükleme Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
başa dönBen Demotix görüntüleri döndürebilir miyim?Hayır, henüz değil. Lütfen görüntüleri Demotix için yüklemeden önce doğru döndükleri sağlamak.
başa dönBen benim hikayem kaydetmeye çalıştığınızda, sayfa, "Ben doğru girdiğinizden olsa bile belirtilen il belirtilen ülkede değildi" diye söylüyor. Neden böyle oluyor?Şu anda bizim bulunduğumuz konuma sistem sadece yerel dilde devlet ve il isimleri tanır. Bavyera Alman federal devlet hakkında yükleyerek sanki Yani, örneğin, Almanca olarak girmeniz gerekir - bu durumda, doğru girişi Bayern olacaktır. Eğer bir isim anglicised sürümü ile ilgili sorunlar yaşıyorsanız, yerel sürümünü denemek genellikle bu sorunu çözecektir.
başa dönYükle Haberler sayfasındaki upload butonuna göremiyorum. Bunu nasıl geri alabilirim?Bizim yükleme sistemi Flaş dayanmaktadır. Bu Flash eklentisi yüklü değilse, belirli tarayıcı uzantıları (NoScript ve AdBlock'u gibi) kullanıyorsanız, ya da doğru görüntülenir edilemez olabileceği anlamına gelir. Devam etmek için bu uzantıları demotix.com için bir istisna ayarlamak veya kapatmak için ihtiyacınız olacaktır.
başa dönGörüntüler ve videolar yükleyebilirsiniz sayısına bir sınır var mıdır?Hikaye 25 kare bir sınırı vardır. Lütfen yüklemek yerine tam koleksiyon daha Demotix işinizi en iyi düzenleme. Onlar da benzer fotoğraf editörleri tüm işinizi bakacağız.
başa dönHangi dosya boyutu yüklemek gerekiyor?Mümkün olduğunca yüksek. En kameralar kalitesini ayarlamak için birden fazla seçenek var kamera kılavuzu inceleyin lütfen.Maksimum küresel dağıtım için, 5 megapiksel görüntü başına 14MB bellek / yukarıda upload edin. Yükleme Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
başa dönE-posta ile benim hikayem yükleyebilir miyim?Sadece bizim Demotix E-posta Gönderen aracılığıyla. Doğrudan, yayıncıların hikaye yazmak için onu alır zaman nedeniyle Demotix üyeleri dosya göndermek için teşvik verilmez. Bu daha önce düzenlenmiş olup olmadığını sadece editörler direk olarak göndermek. E-posta görüntüleri sıkıştırır ve küçük dosya boyutları fotoğraf editörleri tarafından yayınlanmak için seçilecek daha az olasıdır. Bağlantıyı Yükle E-posta
başa dönBenim eski arşiv yükleyebilir miyim?Evet! Eski resimler hala bu görüntüleri farklı pazarlara satılabilir, bize ve Corbis görüntüleri ile satılacak. Daha fazla bilgi, Corbis blog Dağıtım Fırsat burada bulunabilir
başa dönBir Demotix hikaye sitesinde yanlış veya yanıltıcı?Kümesinin görüntüleri ile sorunu ise, lütfen yayıncılık (at) demotix.com bir e-posta göndermek ve bunu içine bakabilirsiniz.Sorunu metin ise, o zaman hikaye sayfasında bir yorum yazabilirsiniz. Demotix ücretsiz bir konuşma platformu ve tartışmayı teşvik eder.
başa dönHerkes benim hikayeleri hakkında yorumda bulunabilirsiniz?Evet. Sadece Demotix kaydolmak ve uzaklara gitmek! Buradan kaydolun.
başa dönTaranan negatifleri yükleyebilir miyim?Evet. Bu gibi görüntüler. Eğer bu gibi bazen veri kaybı olabileceğinden doğrulanması için yeterli bilgi olsa sağlamak emin olun. Yükleme Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
başa dönDemotix otomatik olarak görüntüleri döndürebilir miyim?Hayır, lütfen Demotix yüklemeden önce resimlerinizi yeniden yöneldiler.
başa dönNeden benim başlık değişti?Bir haber başlığı içine başlığının değiştirilmesi sitenize trafik yardımcı olmak ve setinden görüntüler anlamak ve seçmek için fotoğraf editörleri alacak. Basit olun! Değişen 'Hükümeti, eğitim sisteminin yeniden wrecks Hükümetin yeni kemer sıkma önlemleri bültenleri "için" -! Atina'. Yeni bir başlık seti içine bir izleyici yol açacak hem de alıcılar için daha fazla bilgi ekleyin.Yükleme Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
Başlıklar, medya özetlerini ya da yayıncılar tarafından yazılı başlıklar ile sinirli hissediyorsanız Captioning hayal kırıklıklarının kaçınmak bakın.
başa dönNeden benim hikayem üzerine kurşun görüntü değişti?Öykü için iyi bir yatay kurşun görüntü trafik etkileşim artırır. Bu görüntünün bir küçük ön Demotix sayfadaki, hem ve, üst Demotix.com ana karuseli olarak kullanılır. Ayrıca, iyi bir ilk görüntü içerik arıyor müşteri ya da alıcılar tarafından görülen ilk.
başa dönNeden benim hikayem hala beklemede?Bu aşağı bir takım nedenlerden olabilir. Bir yayıncı hikaye yayınlanan ve dağıtılan önce yapması gereken iş zaman alabilir - kriterlerini karşılamada hızlı hikayeyi alabilirsiniz.
İşiniz ilk büyük haber kuruluşları haberi almak istediğiniz gibi yayıncılar, daha sonra üzerinde çalışmak anlamına gelir, 24 saatten daha eski çekilmiş olabilir. Çekim bir kaç saat içinde iş yükleme, satış elde yardımcı olabilir.
İşiniz Demotix için uygun olmayabilir, veya bozuk bir dosya var yeniden yüklemek isteyen bir e-posta almış olabilirsiniz.
Yükleme Raporları Yardım Blog hakkında daha fazla bilgi.
başa dönBen yükleme bir hata aldık?Yükleme sırasında hata veya başka bir şekilde aldıysanız, bu sorunu gidermek, böylece (at) demotix.com desteklemek için e-posta yoluyla hata bir ekran görüntüsü gönderin. Bu sorunlar da yaşıyor olabilirsiniz diğer insanlar için yararlı olacaktır. Bizim yükleniliyor SSS Daha fazla bilgi burada.
başa dönBen dışarı çıktınız!Hiçbir hata aldı ama bir sayfa yükleme sırasında oturum demotix.com [at] desteğine başvurun. Screenshot herhangi bir hata oluştu ve yukarıdaki e-posta göndermek olabilir. Alternatif olarak, Demotix içine oturum açmışken Facebook hesaplarına geçiş dışarı oturum olacaktır.
başa dönBenim içerik yayından kaldırmak istiyorum!URL ile demotix.com info [at] nedenler bize e-mail atabilirsiniz kendi hikayeleri birini kaldırmak için ve bunu aşağı çekmek istesin.


Upload
Resimlerinizi satan geldiğinde HIZ mutlak özü çünkü Biz, sizin için mümkün olduğunca kolay bir şekilde yükleme yapmak istiyorum!
Arasında seçim yapın:
Web YükleMasaüstü Yükle (via FTP, Adobe Lightroom ve Fotoğraf Mekanik eklentileri ile)Upload e-postaMobil Yükleme (çok yakında)Yükleniliyor SSS aracılığıyla daha fazla bilgi edinin.
Yükleme: SSSİçindekiler [hide]Benim görüntü ve video nasıl yüklerim?Nasıl değiştiririm / Yükle Kodu eklerim!Video yükleyebilir miyim?Hangi video dosya türünü kabul ediyorsunuz?Demotix için görüntülemek ve yüklemek için en iyi tarayıcı nedir?E-posta ile benim hikayem yükleyebilir miyim?Adobe Lightroom üzerinden yüklemek istiyorsanız, nasıl yaparım?Fotoğraf Mekanik üzerinden yüklemek istiyorsanız, nasıl yaparım?Ne IPTC alanı Demotix tarafından alınır?Ben her zamanki yöntemini kullanarak Demotix şey yükleyemiyorum! Şimdi ne yapmalıyım?Yükleme yaptıktan sonra benim hikayem göremiyorum?Ben, FTP üzerinden yüklemek için ne yazılımlara ihtiyacım var mı istiyorsun?FTP sunucusuna giriş yapamıyorum?Hangi dosya boyutu yüklemek gerekiyor?Taranan negatifleri yükleyebilir miyim?Görüntüler yükledim ama her şey yok oldu?Ben herhangi bir yöntemle sana fotoğraflar elde edemezsiniz.Ben yardım için kime soruyorsun?Ben yükleme bir hata aldık?
Satıyoruz nasıl

Doğrudan satış
Satış ekibi müşterilerimize doğrudan fotoğraf satmak telefonları üzerinde çok fazla zaman harcamak. Burada nasıl çalıştığını öğrenin.

Corbis anlaşma
Corbis, dünya çapında 100.000 müşterilerine en iyi görüntüleri dağıtır. Bizim anlaşma şartları ve nasıl görüntüleri Burada seçilen almak için hakkında bilgi edinin.
İşte sen nedenDemotix, her ikisi için de bir tutku ile insanlar tarafından, aktivizm ve gazetecilik çapraz yollar üzerine kurulmuştur.

Bayiler
Biz onların hayati uzmanlık ve kişiler için yerel ve bölgesel bayiler ile ortağı. Bizim dağıtım ortaklarının burada listelenir.
SorunuBiz genellikle kendi uzak ülkelerden gelen duymak resmi anlatıların ve büyük kırma hikayeleri uzaklaşmak istiyorum. Büyük medya kuruluşları, Haber Merkezi'nin gibi, kendi azalan kaynaklar ile tüm dünyayı kapsayacak şekilde çalışıyoruz. Gazeteler bu kapsama almak ve yazdırın.
Biz yeterince iyi olduğunu düşünmüyorum; bildirilen kişilerin ve yerlerin, adalet değildir ve her zaman gerçekten ne olup bittiğini ile ilgili haberleri okuduktan insanlar, ya da ne kadar dahil olmak hissediyor bilgilendirmek değil.

FırsatTeknolojik gelişmeler, sıradan insanların ortamı oluşturmak ve tüm dünyada başkaları ile paylaşmak için artık mümkün olduğunu anlamına gelir. Her yıl, kameralar geliştirilmiştir, internet bağlantılarını daha hızlı hale gelir ve akıllı telefonlar hem de yerini daha yetenekli hale gelir. Fotoğrafçılık ve gazetecilik geliştirmemize yardımcı olmak üzere her gün online daha fazla kaynak vardır.
Herkes kendi perspektifinden Bunların da yakınında meydana gelen olaylar her zaman olmuştur şimdi ne görüyorsanız paylaşmak için bir şans var ve dünya ile böyle görüyorum.

SonuçSon birkaç yıl içinde, teknoloji, bize kendimizi organize etmek ve onları tecrübe gibi dünyanın köşeleri hakkında birbirlerine söylemek affords potansiyel gördüm.
Biz gelişmiş ülkelerin veya dünyanın başka yerlerindeki otoriter yönetimlerin acımasız fikri mülkiyet mevzuatının olsun, sürekli aramızda serbest bilgi akışını inhibe olur güçlere karşı uyanık olmak zorunda olduğunu fark. Bu son zamanların en şaşırtıcı hikayeler bazı kapsayan, yardım, durmuş değil, savaşlar, ayaklanmalar, finansal krizler ve doğal afetler gibi yaşadığımız gündelik gerçeklik.

Adil ÜcretBir kültür etrafında çok haber ve bilgi kimse bunu ödemek için sahip olması gereken şimdi orada olduğunu düşündüren geçirdi.Haber kuruluşları, vatandaş ya da serbest gazeteci ve foto muhabirlerinin işlerini, para kazanmak bir haber kuruluşu tarafından yayınlanan bile yatırılacaktır minnettar olması gerektiğini göstermektedir.
Biz aynı fikirde değilim.
Biz koyun ve bize hikayeleri almak için çalıştırmak tehlikelere karşı ne kadar zor iş biliyorum. Yani biz uzakta ücretsiz görüntüleri vermek asla neden, neden biz sizin görüntüler için telif hakkı sormak asla ve ödeme veya izin sormadan görüntüleri kullanır adına herkes neden biz takip edeceğiz.
Kayıt http://newsvideo-photo.blogspot.com/: Sadece ziyaretVe sonra PayPal ve agoda.com aşağıda, sağ üst köşesinde bloguma listesi HABERLER SİZİN tıklayınAyrıca makbuz PayPal ihtiyacı nedeniyle ödemeler sadece üst bloguma listesi ve agoda.com iş için PayPal tıklayın

No comments:

Post a Comment