Wednesday, February 8, 2012

شما می توانید صدها نفر از هزاران نفر از ایالات متحده دلار دلار از عکس های خبری و تصویری خود را به دست آورند.


شما می توانید صدها نفر از هزاران نفر از ایالات متحده دلار دلار از عکس های خبری و تصویری خود را به دست آورند.
پرداخت منصفانهفرهنگ فنر تا کرده است نشان می دهد که اخبار و اطلاعات زیادی در اطراف وجود دارد که در حال حاضر هیچ کس باید برای آن به کار پرداخت. سازمانهای خبری نشان می دهد که شهروند و یا آزاد خبرنگاران و photojournalists باید سپاسگزار حتی به اعتبار کار خود را توسط یک سازمان خبری است که بدست آوردن پول از آن منتشر شده است.شما می خواهید برای ثبت نام فقط بازدیدکننده داشته است:

 
http://newsvideo-photo.blogspot.com/

 
و پس از آن اخبار لیست وبلاگ من توسط شما در بالا سمت راست کلیک کنید، در زیر پی پال و agoda.com
دلیل این که شما نیز نیاز به پی پال به دریافت پرداختی شما فقط پی پال برای کسب و کار فهرست بالای وبلاگ کلیک کنید و agoda.com

اطلاعات بیشتر: http://newsvideo-photo.blogspot.com/2012/02/your-news-photo-and-video-you-can.html


اخبار - توسط شما می باشد. در این روند، شما نیز صدها هزار دلار به دست آورده، و داستان هیچ کس دیگری می توانست تحت پوشش قرار داده است.

پرداخت منصفانهفرهنگ فنر تا کرده است نشان می دهد که اخبار و اطلاعات زیادی در اطراف وجود دارد که در حال حاضر هیچ کس باید برای آن به کار پرداخت. سازمانهای خبری نشان می دهد که شهروند و یا آزاد خبرنگاران و photojournalists باید سپاسگزار حتی به اعتبار کار خود را توسط یک سازمان خبری است که بدست آوردن پول از آن منتشر شده است.
Demotix تصویر چند برنده جایزه و مستند در یک DVD های ویدئویی است، با این خبر ارائه شده توسط شما.
ما یک جامعه بیش از 25،000 کاربر و 4500 عکس و ویدئو روزنامه نگاران فعال در هر گوشه از جهان، کمک به شما را پوشش داستانهایی که در غیر این صورت نمی شود گفت.
داستان های شما منتشر می شود ما در Demotix.com، جایی که آنها توسط صدها هزار نفر از تماشاگران دیده می شود هر ماه، و ما مجوز از بهترین تصاویر و ویدئوها، صدها نفر از ناشران رسانه در سراسر جهان است.
از طریق Demotix، تصاویر و ویدئوها را در صفحات اول روزنامه های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، گاردین، مجله تایم، بوستون گلوب و جاهای دیگر به نظر می رسد، و در بی بی سی، سی ان ان، ان بی سی و در سراسر جهان برجسته شده است.تصاویر خود را در صدها نفر از روزنامه ها، مجلات، کتاب ها و سایت های خبری اینترنتی در سراسر جهان ظاهر شد.
در این روند، شما نیز صدها هزار دلار به دست آورده، و داستان هیچ کس دیگری می توانست تحت پوشش قرار داده است.
بنابراین، آیا شما دارای حق اعمال تلفن همراه و یا گران ترین دوربین فیلمبرداری جهان، به ما بپیوندید و به اشتراک گذاری است.
اگر شما به یک ویرایشگر عکس و یا یک خریدار رسانه ها، لطفا در تماس مستقیم با تیم فروش ما. آرشیو سرمقاله ما دارای صدها هزار نفر از عکس ها، و به طور مداوم در حال رشد است.
به آینده اخبار خوش آمدید!
تصاویر Demotix سرفصل در همه انواع نشریات ساخته شده است. Whather آن را اخبار در broadsheets، چیزی بیش از lighthearted برای شایعات و یا یک تصویر گویا برای انتشار در خانه، Demotix می تواند و آن را - ساخته شده و عکاسان در یک معامله منصفانه در این فرآیند است.
صدای از Demotix
شما لازم نیست که به حرف ما برای آن را. سازمان های رسانه ای بسیاری از ما برای پیدا کردن بیشتر در مورد دقیقا مدل Demotix کار می کند و ما تا مصاحبه. چرا نگاهی به برخی از این ویدئو گزارش زیر را برای دیدن نتیجه گیری های خود را برای خودتان؟
اگر شما علاقه مند به پوشش بیشتر رسانه ها از Demotix، شما می توانید آن را بر روی پوشش صفحه Demotix در اینجا پیدا کنید.
چگونه کار می کند
شما وجود دارد که آن اتفاق افتاد؟
این که آیا شما با استفاده از تلفن همراه قدیمی و یا SLR بهترین نژاد آخرین، ساقه خبر و ارسال آن از.
Demotix منتشر اخبار و سرمقاله امکانات تنها - برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد نوع از تصاویر ما منتشر می کنیم و بیشتر اطلاعات فنی، بررسی نشر پرسش و پاسخ.
انتشار: سوال های متداولفهرست مندرجات [مخفی شود]چگونه می توانم تصاویر من و ویدئویی به Demotix فایل را ارسال کنم؟چه انواع فایل برای تصاویر را بپذیرید؟می توانید ویدیو فایل را ارسال کنم؟چه نوع فایل ویدئویی را قبول می کنید؟فیلم بزرگ چگونه می تواند باشد؟چگونه می توانم تغییر / اضافه کردن یک کد آپلود!من می توانم داستان من بعد از آپلود نیست؟شما چه در Demotix انتشار؟هر یک از تصاویر را حذف کنید؟هر یک از تصاویر خود را ویرایش می کنید؟چرا اولین تصویر در مجموعه من عوض شده است؟زمینه های IPTC چه توسط Demotix گرفته شده؟آپلود تصاویر من اما همه چیز از بین رفته است؟می تواند داستان خود را ویرایش کنم پس از آن منتشر شده است؟چگونه می توانم تصاویر بیشتر اضافه کردن به داستان منتشر شده؟چگونه می توانم تبدیل به یک خود ناشر و ببینید کار من فورا زندگی در سایت؟تصاویر من از رنگ در اطراف آنها، چرا؟آیا من می توانم به Demotix با ویژگی ها یا مرزهای من آپلود؟timestamps ها چه هستند؟انتشارات حقوق خود را از دست بدهیم؟من می خواهم از طریق FTP آپلود، از چه نرم افزارهایی نیاز دارم؟من می خواهم از طریق نرم افزار لایت روم آپلود، چگونه می توانم انجام این کار؟من می خواهم از طریق مکانیک عکس آپلود، چگونه می توانم انجام دهم؟دوربین من تنظیمات تاریخ اشتباه هستند؟من فقط یک تصویر تنها برای آپلود؟خلاصه رسانه ها چیست؟کلمات کلیدی چه هستند؟افراد چه کسانی هستند؟چرا من باید برای اضافه کردن عناوین؟آیا می توانم از عکس در چرخش در Demotix؟وقتی که من سعی می کنم برای صرفه جویی در داستان من، صفحه به من می گوید که "در این استان مشخص شده در کشور مشخص نشده بود" حتی اگر من آن را به درستی وارد شده است. چرا این اتفاق می افتد؟من می توانم دکمه آپلود در صفحه اخبار آپلود نمی بینم. چگونه می توانم آن را به عقب بر گردیم؟آیا محدودیتی در تعداد تصاویر و فیلم ها می توانید آپلود وجود دارد؟حجم فایل نیاز دارم برای آپلود؟داستان من از طریق ایمیل ارسال کنم؟آرشیو قدیمی من فایل را ارسال کنم؟داستان Demotix است اشتباه یا گمراه کننده ای که بر روی سایت؟آیا می توانم هر کسی را در داستان من چیست؟نگاتیو اسکن شده به فایل را ارسال کنم؟آیا می توانم Demotix چرخش تصاویر به طور خودکار؟چرا شما عنوان من؟چرا شما تغییر تصویر سرب بر داستان من؟چرا داستان من هنوز در انتظار؟من دریافت یک خطا در آپلود است؟من وارد شده!من می خواهم منتشر کنم!چگونه می توانم تصاویر من و ویدئویی به Demotix فایل را ارسال کنم؟شما می توانید آپلود به Demotix راه های متعدد.
وب سایت - کلیک کردن بر روی 'ارسال اخبار در هر صفحه شما را به صفحه ارسال کنند.
ارسالکننده دسکتاپ - دانلود برنامه، سرعت بخشیدن به روند خود را از روی کامپیوتر خود ببینید، و بر روی ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. لینک ارسالکننده دسکتاپ
بعد از تولید مجموعه - لایت روم، فتوشاپ یا عکس پلاگین مکانیک.
FTP انتقال - برای کاربران قدرت، شما می توانید تصاویر خود را به ما انتقال با استفاده از FTP به پوشه رسانه های موجود است. اف تی پی آپلود لینک
انتقال PhotoShelter FTP - شما می توانید تصاویر خود را به ما با استفاده از FTP به پوشه رسانه های موجود خود را انتقال. اف تی پی آپلود لینک
Demotix ایمیل و یا تلفن همراه - شما هم اکنون می توانید فایل های تصاویر موجود خود را از طریق ایمیل را به رسانه های موجود در پوشه انتقال. ایمیل بارگذاری لینک
موبایل ها - نرم افزار آیفون در حال حاضر زندگی می کنند - دانلود در اینجا.
بازگشت به بالای صفحهچه انواع فایل برای تصاویر را بپذیرید؟JPG / JPEG تنها، ما بیشتر در آینده اجازه می دهد. لطفا اطمینان حاصل شود حداقل 5 مگاپیکسل یا بالاتر به توزیع و فروش.
بازگشت به بالای صفحهمی توانید ویدیو فایل را ارسال کنم؟بله البته! برای اطلاعات بیشتر لطفا ببینید که چگونه برای آپلود ویدئو در وبلاگ
بازگشت به بالای صفحهچه نوع فایل ویدئویی را قبول می کنید؟Demotix می پذیرد MOV، AVI، MP4، MPEG و فایل های ویدئویی WMV.برای اطلاعات بیشتر لطفا ببینید که چگونه برای آپلود ویدئو در وبلاگ
بازگشت به بالای صفحهفیلم بزرگ چگونه می تواند باشد؟آنها می توانند به هر اندازه، لطفا با استفاده از روش FTP برای هر چیز بزرگتر از 60MB قبل از ارسال، - آن را به عنوان زمان آنلاین.
بازگشت به بالای صفحهچگونه می توانم تغییر / اضافه کردن یک کد آپلود!به منظور آپلود تصاویر به Demotix از طریق FTP و یا ارسالکننده رومیزی ما، شما باید یک کد ارسال را ایجاد کنید.
کد آپلود به همان نام کاربری، آدرس پست الکترونیک و یا کلمه عبور است.
برای وارد شدن به کد جدید ارسال، با کلیک بر روی "تنظیمات" را در بالای هر صفحه ای که به Demotix وارد شده است. پایین تا منطقه با عنوان "کد ارسال فایل" - درست در زیر بخش "حساب کاربری" شما می بینید.
شما می توانید از هر ترکیبی از حروف و اعداد کد بارگذاری خود را انتخاب کنید. آیا رمز عبور خود را Demotix و یا اطلاعات شخصی دیگر استفاده کنید - در هنگام آپلود از طریق FTP، این اطلاعات رمزگذاری شده نخواهد بود.
هنگامی که شما انتخاب کد خود را آپلود وارد شده، به پایین صفحه رفته و بر روی "ذخیره" کلیک کنید. کد شما در حال حاضر معتبر خواهد بود زمانی که شما سعی می کنید به آپلود و تصاویر خود را به طور خودکار در منطقه "رسانه های موجود" ظاهر می شود در هنگامی که شما یک داستان جدید.
دستورالعمل های موجود کامل تر برای ارسالکننده دسکتاپ و دیگر برنامه های FTP در جای دیگر در سایت ما وجود دارد.
بازگشت به بالای صفحهمن می توانم داستان من بعد از آپلود نیست؟با کمی تاخیر وجود دارد، اگر شما همکاری بین ارسال و کار خود را بر روی سایت منتشر شده است. FTP ها و پلاگین بسیار سریعتر است. نوشتن شرح تصاویر و فردی، کلمات کلیدی: این تاخیر را می توان با اضافه کردن درست یعنی داده ها به حداقل برسد.
مرور مجموعه اطلاعات خود، اگر آن را می گوید: "انتظار و سپس داستان خود را که توسط یک ناشر در Demotix بررسی است.
هنگامی که شما را آپلود 10 داستان، اضافه کردن جزئیات صحیح به بهبود فروش خود را، ما می توانیم شما را به خود، ناشر ترویج و کار شما خواهد شد که بر روی سایت دیده می شود بلافاصله. اطلاعات کمتری شما را به داستان اضافه - بیشتر از ناشر بر روی آن کار می کنند قبل از انتشار و هل دادن آن به مشتریان. به ما کمک کند، به شما کمک کند. اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهشما چه در Demotix انتشار؟Demotix ناشر خبر است. اخبار، ویژگی های، ورزش، سیاست، مستند و ویدئو ها را منتشر می کنیم. بنابراین، لطفا بدون آرم شرکت ها و یا حیوانات کرکی لطفا! نگاه اطراف Demotix در مقالات ما منتشر می کنیم - صفحه اصلی Demotix
بازگشت به بالای صفحههر یک از تصاویر را حذف کنید؟خیلی به ندرت. ما مهربانی های تکراری و یا یک تصویر خراب است که راه خود را در یافت می شود، اطلاع رسانی به شما است، اما دیگر از آن تصاویر را حذف کنید. حذف شده است. اگر شما از دسته ای از تصاویر آپلود شده و برخی بعد از صرفه جویی در ظاهر نمی شود، لطفا با پشتیبانی [تماس بگیرید در] demotix.com با یک تصویر از این مشکل است.
بازگشت به بالای صفحههر یک از تصاویر خود را ویرایش می کنید؟ما هر نرم افزار ویرایش، پست نرم افزار تولید و یا در غیر این صورت بر روی تصاویر خود استفاده نمی کند. ما همچنین تصاویر خود را محصول نیست. هنگامی که تصاویر خود را خریداری می شوند، روزنامه ها ممکن است بخواهید قبل از انتشار به محصول و روشن است. لطفا سعی کنید به آپلود تصاویر نابود و لگدمال شده و یا به شدت پردازش شده - توانایی خود را به فروش محدود می کند.
بازگشت به بالای صفحهچرا اولین تصویر در مجموعه من عوض شده است؟همیشه شروع یک مجموعه با بهترین تصویر خود را، این است که تا خریداران به سرعت می تواند ببینید بهترین شات خود را بر روی صفحه اصلی است. ما همچنین بهترین تصویر خود را در شروع قرار دهید در صورتی که تصمیم به آن را در چرخ فلک صفحه اصلی قرار دهید.
بازگشت به بالای صفحهزمینه های IPTC چه توسط Demotix گرفته شده؟کلمات کلیدی و شرح برای هر تصویر.
بازگشت به بالای صفحهآپلود تصاویر من اما همه چیز از بین رفته است؟گاهی اوقات در هنگام آپلود به Demotix اینترنت شما ممکن است در طول این فرایند رها کردن، که ممکن است تاثیر می گذارد برای ما ارسال تصاویر. حتی پس از ورود به جزئیات حوادث، شما هنوز هم می توانید از همان صفحه دوباره آپلود. تصاویر خود را هنوز هم در درون عکس موجود باشد. اگر شما از یک خطا در طول captioning - داستان خود را به ما فرستاده می شود. پس از ارسال مطلب به Demotix - تاخیر منتشر زنده وجود دارد، به دلیل به ناشران چک کردن کار شما. اطلاعات بیشتر در اینجا در FAQ آپلود ما.
بازگشت به بالای صفحهمی تواند داستان خود را ویرایش کنم پس از آن منتشر شده است؟بله! در هر زمان شما می توانید داستان خود را ویرایش کنید. رفتن به صفحه داستان خود را و با فشار دادن ویرایش شما را به آن است. اضافه کردن کلمات کلیدی بیشتر فردی و نوشتن شرح تصاویر و متنی به مجموعه موجود است تشویق شود. شما می توانید تعداد 25 عکس در هر داستان، آپلود، بنابراین اگر شما در روز بعد، آنها را آپلود در داستان که قبلا منتشر شده است. اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهچگونه می توانم تصاویر بیشتر اضافه کردن به داستان منتشر شده؟ویرایش با کلیک کردن بر روی هر یک از داستان های خود شما را برمی گرداند به روند ارسال. شما می توانید حداکثر 25 عکس در هر داستان را بارگذاری کنید.
بازگشت به بالای صفحهچگونه می توانم تبدیل به یک خود ناشر و ببینید کار من فورا زندگی در سایت؟پس از آپلود 10 داستان است. ناشران پس از آن خواهد شد که چگونه به خوبی شما شده اند را آپلود این فایل نقد می نویسید:. اگر تمام معیارهای شما را ملاقات کند هر زمانی که شما خود انتشار داده خواهد شد وضعیت. برای مشاهده ضوابط اینجا ما این است که: گزارش های وبلاگ آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهتصاویر من از رنگ در اطراف آنها، چرا؟این است که شما را تشویق به آپلود فایل های بزرگتر اما. قرمز 0.5MP -: 3MP: این تصاویر بیش از حد کوچک برای توزیع. تفکیکپذیری بالاتری دارید؟زرد 3MP - 4MP: این عکس ها بهتر است و می تواند به مشتریان تحت فشار قرار دادند.سبز 5MP - بالاتر: پرفکت. این تصاویر را می توان توسط Demotix توزیع و فروش از طریق کانال های مختلف و سازمان های خبری.
بازگشت به بالای صفحهآیا من می توانم به Demotix با ویژگی ها یا مرزهای من آپلود؟تعداد به عنوان یک آژانس کار خود را، ما با قرار دادن یک لوگو Demotix بر روی تصاویر خود را به آنها محافظت می کند. اگر شما با یک علامت چاپ سفید در متن کاغذ سفید را آپلود خریدار خواهد بود قادر به از بین بردن هنگام خرید - ماست به صورت خودکار حذف شده زمانی که خریداری شده است.
بازگشت به بالای صفحهtimestamps ها چه هستند؟برچسب دنباله ای از کاراکتر ها است، دلالت تاریخ و / یا زمان را که در آن یک رویداد خاص رخ داده است. ما اجازه نمی دهد timestamps بر روی تصاویر در Demotix و مجموعه خود را با توجه به این ممکن است رد شود. دلیل این است که مشتریان و خریداران قادر به حذف آنها را قبل از انتشار در نشریات هستند.
بازگشت به بالای صفحهانتشارات حقوق خود را از دست بدهیم؟بله. اگر ارسالی خود را به اثبات می شود بسیاری از کار برای تیم چاپ و نشر ما را به ویرایش قبل از ارسال به مشتریان و خریداران، به شما خواهد شد با پتانسیل را به توان به یک وضعیت معلق تحت فشار قرار دادند بررسی شده است. خود ناشر را درک نیاز به ارسال سریع نسخه با تمام مناطق در قالب صحیح پر است. زمان کمتر ناشر صرف بر مطالب خود را، سریعتر از ما می توانید آن را به مشتریان است.
بازگشت به بالای صفحهمن می خواهم از طریق FTP آپلود، از چه نرم افزارهایی نیاز دارم؟Demotix کار می کند واقعا خوب شده قادر به - کوچک آن را دانلود و شما می توانید تصاویر خود را در فایل های رسانه های موجود خود را داشته باشند به سرعت. در اینجا لینک دانلود برای شده قادر به.
بازگشت به بالای صفحهمن می خواهم از طریق نرم افزار لایت روم آپلود، چگونه می توانم انجام این کار؟ساده است. فایل ZIP دانلود و به دستورالعمل اینجا هستید - لایت روم پلاگین در لینک.
بازگشت به بالای صفحهمن می خواهم از طریق مکانیک عکس آپلود، چگونه می توانم انجام دهم؟ساده است. دانلود فایل های ZIP و چگونه به دستورالعمل اینجا هستید - مکانیک عکس پلاگین در لینک زیر.
بازگشت به بالای صفحهدوربین من تنظیمات تاریخ اشتباه هستند؟تنظیم دوربین شما تنظیمات تاریخ یک فرایند لازم برای این صنعت است که آن را در یک روش تایید برای ویرایشگر تصویر ایدز، در هنگام انتخاب تصاویر خود را. همیشه دوربین خود را قبل از فیلمبرداری یک گزارش خبری را بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر بر روی ما تنظیم دوربین شما مربوط به وبلاگ.
بازگشت به بالای صفحهمن فقط یک تصویر تنها برای آپلود؟لطفا در به همان اندازه که شما می توانید در هر مجموعه به Demotix، اما اگر شما فقط یک تصویر و سپس آپلود و ناشران ما خواهد داستان را مرور کنید. ما همچنین ممکن است شما برای کسب اطلاعات اضافی در صورت توجه به آن موضوع حساس با ما تماس بگیرید. ما را تشویق بیش از یک تصویر می شود ارسال شده تا مشتریان بیشتر به هنگام انتخاب کار را انتخاب کنید. شما می توانید در مجموع 25 عکس در هر داستان را بارگذاری کنید. اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهخلاصه رسانه ها چیست؟خلاصه رسانه ها خلاصه ای از داستان خود است. این منطقه به عنوان نخست اصول اولیه در جمع آوری اطلاعات در نظر گرفته شده است. چه کسی حاضر است آن را در حدود؟ چه اتفاقی افتاد (داستان)؟ از کجا آن را؟ چه زمانی آن را؟ و چرا از آن اتفاق افتاد؟چگونه رخ داد؟ اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهکلمات کلیدی چه هستند؟کلمات کلیدی به بازدید کنندگان و خریداران کمک می کند کار خود را به کردهاید. شما می توانید کلمه کلیدی داستان و یا تصاویر منحصر به فرد. عبارات مانند "کار دولت تونی بلر" را می توان تصور کنید شما برای اخبار جستجوی چه کلمات یا عباراتی که شما را به یک موتور جستجو وارد کرده و به پیدا کردن کار خود را در اینجا شما می توانید ورودی این - که دید خود را بر روی وب را افزایش می دهد و در داخل Demotix. اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهافراد چه کسانی هستند؟افراد افراد مشهور و مهم در تصاویر خود را. شما باید یک فیلد متنی جداگانه برای ورودی این افراد در داخل جعبه برچسب زدن پیشرفته و لازم است که مشتری در جستجوی آنها هستند. اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهچرا من باید برای اضافه کردن عناوین؟اضافه کردن نوشتن شرح تصاویر و فردی به مجموعه ای زمینه فوق العاده به هر تصویر اضافه کنید. اگر شما به آنها اضافه نمی کند، ناشران ممکن است قدم برای اضافه کردن متن. شما بهترین شاهد برای داستان شما را در ارسال بود، به طوری که اضافه کردن این خریداران، روزنامه نگاران و سازمان های رسانه ای در انتخاب کمک است.اگر شما احساس می کنید با نوشتن شرح تصاویر و نوشته شده توسط ناشران نا امید اجتناب از سرخوردگی captioning.
هنگامی که مشتریان و خریداران کار خود را دریافت، آن را بدون بدن شرح اصلی است.اگر تصاویر خود را فاقد آن هستند در نوشتن شرح تصاویر و آنها خیلی کمتر خواهد بود به احتمال زیاد برای انتخاب کار خود را. ویرایشگرهای تصویر در طول این رویداد وجود ندارد و زمان دوباره نوشتن قطعه خود را قبل از انتخاب هدر ندهید. اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهآیا می توانم از عکس در چرخش در Demotix؟نه، هنوز نه. لطفا اطمینان از تصاویر درست قبل از آپلود به Demotix چرخش.
بازگشت به بالای صفحهوقتی که من سعی می کنم برای صرفه جویی در داستان من، صفحه به من می گوید که "در این استان مشخص شده در کشور مشخص نشده بود" حتی اگر من آن را به درستی وارد شده است. چرا این اتفاق می افتد؟در حال حاضر، سیستم مکان تنها نام ایالت و ولایت در زبان محلی را به رسمیت می شناسد. بنابراین برای مثال، اگر شما در مورد دولت فدرال آلمان بایرن آپلود شد، شما می توانید به زبان آلمانی آن را در وارد کنید - در این مورد، از ورود صحیح خواهد بود بایرن. اگر شما با داشتن مشکلات به نسخه anglicised نام، سعی کنید نسخه های محلی - که معمولا مشکل را حل خواهد کرد.
بازگشت به بالای صفحهمن می توانم دکمه آپلود در صفحه اخبار آپلود نمی بینم. چگونه می توانم آن را به عقب بر گردیم؟سیستم ما آپلود می شود در فلش است. این به این معنی که اگر شما با استفاده از پسوند مرورگر خاص (مثل NoScript یا AdBlock)، یا در صورتی که شما پلاگین فلش نصب شده، آن را ممکن است نشان داده نمی شود به درستی. شما نیاز به راه اندازی جز برای demotix.com یا خاموش کردن این پسوند برای ادامه.
بازگشت به بالای صفحهآیا محدودیتی در تعداد تصاویر و فیلم ها می توانید آپلود وجود دارد؟حد 25 عکس در هر داستان وجود دارد. لطفا آپلود بهترین ویرایش کار خود را به جای مجموعه کامل خود را به Demotix. سردبیران عکس نمی خواهد از طریق کار خود را در صورتی که خیلی مشابه هستند.
بازگشت به بالای صفحهحجم فایل نیاز دارم برای آپلود؟همانطور که در بالا که ممکن است. بسیاری از دوربین ها دارای گزینه های متعدد برای تنظیم کیفیت - لطفا کتابچه راهنمای دوربین خود را به این فایل نقد می نویسید:. حداکثر برای توزیع جهانی، لطفا آپلود بالای 5 مگاپیکسل / کارت حافظه 14MB برای هر تصویر. اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهداستان من از طریق ایمیل ارسال کنم؟فقط از طریق ارسالکننده ایمیل Demotix. تشویق به ارسال فایل ها را به اعضای از Demotix به طور مستقیم با توجه به مدت زمان لازم را برای ناشران به نوشتن داستان.و فقط به طور مستقیم ارسال به سردبیران اگر قبلا مرتب شده است. ایمیل فشرده تصاویر - و حجم فایل کوچکتر هستند، کمتر احتمال دارد برای انتشار انتخاب شده توسط ویراستاران عکس. ایمیل بارگذاری لینک
بازگشت به بالای صفحهآرشیو قدیمی من فایل را ارسال کنم؟بله! عکس های قدیمی شما هنوز هم می توانید با ما و تصاویر CORBIS فروخته می شود، به این معنی این تصاویر را می توان در بازارهای مختلف به فروش می رسد.اطلاعات بیشتر را میتوانید در اینجا در معامله توزیع ما با CORBIS وبلاگ
بازگشت به بالای صفحهداستان Demotix است اشتباه یا گمراه کننده ای که بر روی سایت؟اگر مسئله این است که با تصاویری از مجموعه، لطفا از ارسال ایمیل به چاپ و نشر (در) demotix.com و ما می توانیم به آن نگاه کنید. اگر این موضوع با متن، و سپس شما می توانید یک نظر در صفحه داستان بنویسید. Demotix پلت فرم آزادی بیان است و بحث را تشویق می کند.
بازگشت به بالای صفحهآیا می توانم هر کسی را در داستان من چیست؟بله. کافی است به Demotix امضا و به دور می روید! اینجا ثبت نام کنید.
بازگشت به بالای صفحهنگاتیو اسکن شده به فایل را ارسال کنم؟بله. این تصاویر نیز هست. لطفا مطمئن شوید که به شما ارائه اطلاعات کافی برای تأیید هر چند با این تا گاهی اوقات داده ها می تواند از دست داده است. اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهآیا می توانم Demotix چرخش تصاویر به طور خودکار؟نه، لطفا دوباره سردرآوردن از عکس های خود را قبل از آپلود به Demotix.
بازگشت به بالای صفحهچرا شما عنوان من؟تغییر عنوان شما را در تیتر خبری در گرفتن ترافیک به سایت شما کمک کند و سردبیران عکس به درک و انتخاب تصاویر از مجموعه خود را. ساده! دولت در حال تغییر "نظام آموزش و پرورش wrecks دوباره" به "دولت آزاد اقدامات ریاضت - آتن. عنوان جدید بیننده را به مجموعه خود شود - و نیز اضافه کردن اطلاعات بیشتر برای خریداران.اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
اگر شما احساس می کنید با عنوان، خلاصه رسانه ها و یا نوشتن شرح تصاویر و نوشته شده توسط ناشران نا امید اجتناب از سرخوردگی captioning.
بازگشت به بالای صفحهچرا شما تغییر تصویر سرب بر داستان من؟تصویر خوب سرب افقی برای داستان خود را افزایش تعامل ترافیک است. این تصویر به عنوان یک عکس کوچک هر دو در صفحه اول Demotix، و چرخ فلک اصلی در بالای Demotix.com به استفاده می شود. همچنین، یک تصویر خوب برای اولین بار دیده شده توسط مشتریان یا خریداران جستجو برای محتوای آن است.
بازگشت به بالای صفحهچرا داستان من هنوز در انتظار؟و این ممکن است به تعدادی از دلایل باشد. کار یک ناشر نیاز به انجام این کار به داستان خود را قبل از آن منتشر شده و توزیع می تواند زمان را - ملاقات با معیار می تواند داستان خود را به سرعت.
کار شما ممکن است مسن تر از 24 ساعت به ضرب گلوله، به این معنی ناشران را بر روی آن کار می کنند بعد ما می خواهیم برای دریافت اخبار به سازمان های بزرگتر خبر اول. آپلود کار خود را در عرض چند ساعت از عکسبرداری می تواند کمک به فروش شما در دستیابی به.
کار شما ممکن است مناسب برای Demotix، یا شما باید یک فایل خراب شده - ممکن است شما یک ایمیل درخواست شما را به دوباره آپلود.
اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های وبلاگ ما را آپلود راهنما.
بازگشت به بالای صفحهمن دریافت یک خطا در آپلود است؟اگر شما هر گونه خطا در آپلود، و یا در غیر این صورت را دریافت کرده اند، لطفا یک تصویر از خطا از طریق ایمیل برای حمایت از (در) demotix.com بنابراین ما می توانیم این تعمیر. این کمک بزرگی است برای افراد دیگر که ممکن است دچار مشکلات نیز. اطلاعات بیشتر در اینجا در FAQ آپلود ما.
بازگشت به بالای صفحهمن وارد شده!تماس با ما پشتیبانی [در] demotix.com اگر شما بدون خطا را در هنگام لود صفحه وارد شدند. عکس هر گونه خطا که ممکن است رخ داده و به ایمیل فوق ارسال کنید.متناوبا، سوئیچینگ فیس بوک حساب خود را در حالی که به Demotix وارد شده - شما را به سیستم وارد شوید.
بازگشت به بالای صفحهمن می خواهم منتشر کنم!اگر شما می خواهید به حذف یکی از داستانهای خود را می توانید با ما دلایل [اطلاعات در] demotix.com با آدرس ایمیل و ما آن را.


بارگذاری
ما می خواهیم به آپلود به عنوان به عنوان امکان را برای شما آسان است، زیرا سرعت از ذات مطلق که آن را به فروش تصاویر شما می آید!
را انتخاب کنید بین:
وب سایت آپلودآپلود دسکتاپ (از طریق FTP، با ادوبی لایت روم و مکانیک عکس پلاگین)بارگذاری ایمیلموبایل آپلود (به زودی)یافتن پست های بیشتری از طریق پرسش و پاسخ آپلود ما.
آپلود: عبورفهرست مندرجات [مخفی شود]تصاویر و ویدئو من چگونه می توانم ارسال کنم؟چگونه می توانم تغییر / اضافه کردن یک کد آپلود!می توانید ویدیو فایل را ارسال کنم؟چه نوع فایل ویدئویی را قبول می کنید؟بهترین مرورگر برای مشاهده و فایل به Demotix ارسال چیست؟داستان من از طریق ایمیل ارسال کنم؟من می خواهم از طریق نرم افزار لایت روم آپلود، چگونه می توانم انجام این کار؟من می خواهم از طریق مکانیک عکس آپلود، چگونه می توانم انجام دهم؟زمینه های IPTC چه توسط Demotix گرفته شده؟من می توانم هر چیزی را به Demotix با استفاده از روش معمول آپلود کنید! باید چه کار کنم؟من می توانم داستان من بعد از آپلود نیست؟من می خواهم از طریق FTP آپلود، از چه نرم افزارهایی نیاز دارم؟من نمی توانم به سرور FTP وارد شوید؟حجم فایل نیاز دارم برای آپلود؟نگاتیو اسکن شده به فایل را ارسال کنم؟آپلود تصاویر من اما همه چیز از بین رفته است؟می توانید عکس ها من به تو نه با هر روشی. چه کسی می توانم کمک بخواهد؟من دریافت یک خطا در آپلود است؟
چگونه ما به فروش

فروش مستقیم
تیم فروش ما صرف زمان زیادی را بر روی تلفن های فروش تصاویر خود را به طور مستقیم به مشتریان خود است. یافتن پست های چگونه آن کار می کند اینجا.

معامله CORBIS
CORBIS توزیع بهترین تصاویر خود را به 100،000 مشتریان در سراسر جهان است. یافتن پست های در مورد شرایط معامله و چگونه می توانید تصاویر خود را انتخاب و در اینجا.
چرا ما اینجا هستیمDemotix متقابل در جاده ها و فعالیت های روزنامه نگاری، تاسیس شده توسط مردم با شور و شوق برای هر دو است.

نمایندگان فروش
ما با فروشندگان محلی و منطقه ای برای تخصص حیاتی خود و تماس با ما شریک است.reselling همکاران ما در اینجا ذکر شده است.
مشکلما می خواهیم به دور از روایت رسمی و بزرگ داستان شکستن است که همه ما معمولا از کشورهای دور از خود ما را بشنود. سازمان های رسانه ای بزرگ، مانند اخبار روز در حال تلاش برای پوشش دادن تمام جهان خود را با منابع رو به کاهش است. روزنامه خرید این پوشش و آن را چاپ کنید.
ما فکر نمی کنم که به اندازه کافی خوب است، آن عدالت و انصاف را به مردم و اماکن بر روی گزارش انجام نشده است، و آن را همیشه به اطلاع مردم خواندن اخبار در مورد آنچه که واقعا در رفتن، و یا چگونه آن را احساس درگیر می شود.

فرصتپیشرفت های تکنولوژیکی که آن را در حال حاضر امکان برای مردم عادی به ایجاد رسانه ها و به اشتراک گذاشتن با دیگران در سراسر جهان است. هر سال، دوربین های بهبود یافته، اتصال به اینترنت تبدیل به سریع تر، و تلفنهای هوشمند تر می شوند قادر به جایگزین کردن هر دو است. منابع آنلاین در هر روز برای کمک به عکاسی و روزنامه نگاری خود را بهبود شما وجود دارد.
هر کس، چشم انداز خود را همواره در اتفاقات رخ داده در نزدیکی آنها بود - هم اکنون شما یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن آنچه که شما شاهد، و چگونه شما آن را ببینید، با جهان است.

در نتیجهدر طول چند سال گذشته، بالقوه که تکنولوژی فراهم ما را به خودمان را سازماندهی و برای گفتن هر یک از گوشه های ما از جهان که ما آنها را تجربه دیده ایم.
ما درک میکنیم که ما باید به طور مداوم بر روی محافظ ما در مقابل نیروهای جریان آزاد اطلاعات که در میان ما را مهار، چه آن را سفت و سخت قانون مالکیت معنوی در کشورهای توسعه یافته و یا دولت های خودکامه در نقاط دیگر جهان است. است که شما را متوقف نساخته است، با کمک ما، پوشش برخی از داستان های شگفت انگیز از دوران اخیر - جنگ، شورش، بحران مالی و بلایای طبیعی - و همچنین این واقعیت روزمره که در آن زندگی می کنید.

پرداخت منصفانهفرهنگ فنر تا کرده است نشان می دهد که اخبار و اطلاعات زیادی در اطراف وجود دارد که در حال حاضر هیچ کس باید برای آن به کار پرداخت. سازمانهای خبری نشان می دهد که شهروند و یا آزاد خبرنگاران و photojournalists باید سپاسگزار حتی به اعتبار کار خود را توسط یک سازمان خبری است که بدست آوردن پول از آن منتشر شده است.
ما را قبول ندارند.
ما می دانیم که چقدر کار سخت شما را برای قرار دادن در و خطرات را اجرا می کنید به داستان خود را به ما. که چرا ما خواهید عکس های خود را هرگز به صورت رایگان، به همین دلیل ما هرگز از آنها بخواهید برای کپی رایت برای تصاویر شما، و به همین دلیل ما در هر کسی از طرف شما که با استفاده از تصاویر خود را بدون پرداخت و یا درخواست اجازه را دنبال خواهم.
ثبت نام تنها بازدیدکننده داشته است: http://newsvideo-photo.blogspot.com/و سپس اخبار لیست وبلاگ من توسط شما در بالا سمت راست کلیک کنید، در زیر پی پال و agoda.comاز آنجا که شما نیز نیاز به پی پال رسید پرداختی شما فقط پی پال برای کسب و کار بر روی قسمت فوقانی لیست وبلاگ من و agoda.com

No comments:

Post a Comment