Friday, February 10, 2012

Ehunka mila dolar dolar irabaz ditzakezu zure news argazki eta bideo.

Ehunka mila dolar dolar irabaz ditzakezu zure news argazki eta bideo.
Azoka PayKultura ireki du ez dagoela hainbeste albiste eta informazio inguruan gaur egun, inork ez ordaintzeko eduki behar dutenik.Albisteak erakundeak proposatzen, ciudadano edo freelance kazetari eta photojournalists eskertu ere ordainduko Berri erakundea dela dirua irabazten ari du eta bere lana da argitaratu izan behar.Izena eman nahi duzu http://newsvideo-photo.blogspot.com/: besterik bisitak

 
eta sakatu nire blog zerrenda ALBISTEAK zuk goiko eskubidea,, paypal eta agoda.com azpitik
Zuk ere behar baitu. ordainagiria Paypal ordainketak egin klik paypal enpresa nire blog goiko zerrenda eta agoda.com
Info gehiago: http://newsvideo-photo.blogspot.com/2012/02/your-news-photo-and-video-you-can.html


Albisteak - By. Gainera, prozesua duzu irabazi ehunka mila dolar, eta istorioak kontatu, inork ez bestela estalita izan.

Azoka PayKultura ireki du ez dagoela hainbeste albiste eta informazio inguruan gaur egun, inork ez ordaintzeko eduki behar dutenik.Albisteak erakundeak proposatzen, ciudadano edo freelance kazetari eta photojournalists eskertu ere ordainduko Berri erakundea dela dirua irabazten ari du eta bere lana da argitaratu izan behar.
Demotix multi-, saritutako argazki eta bideo Newswire da, zuk emandako albiste.
25.000 erabiltzaile baino gehiago eta 4.500 argazki eta bideo aktibo munduko txoko guztietan kazetari komunitate bat gara, istorioak, bestela ez dira ari kontatu estaltzen lagunduko dizu.
Zure ipuinak argitaratzeko Demotix.com, non ehunka mila ikusle ikusten dira hilabete bakoitzeko, eta zure irudiak eta bideo onena media mundu osoan baino gehiago argitaletxe ehunka baimena dugu.
Demotix bidez, irudiak eta bideoak, New York Times, Wall Street Journal, The Guardian, Time Magazine, Boston Globe eta beste edozein orrietan aurrean agertu dute, eta, BBC, CNN, NBC eta munduan zehar agertzen dira. Zure argazkiak agertu ehundaka egunkariak, aldizkariak, liburuak, eta mundu osoko gune news online.
Gainera, prozesua duzu irabazi ehunka mila dolar, eta istorioak kontatu, inork ez bestela estalita izan.
Beraz, ari den ala ez duzu sakelakoan edo munduko garestienak bideo-kamera wielding, apunta zaitez eta parteka.
Bazara irudi editore edo media erosleak bat baduzu, mesedez, jar zaitez gure merkataritza taldea zuzenean. Gure editorial artxiboko ehunka mila irudi antolatzen ditu, eta etengabe ari da hazten.
Ongi etorri, albiste etorkizuna!
Demotix irudi mota guztietako argitalpenen izenburuak egin dute.Ari news Whather da hausteko en broadsheets, zerbait más para lighthearted etxea argitalpen tabloids edo ilustratzailea irudi bat, Demotix ahal izango du, baldin eta ziur argazkilarien prozesua arrazoizko akordio bat lortu dute.
Demotix La Voz de
Ez duzu gure hitza hartu du. Askok media erakundeek elkarrizketatu gurekin nola zehazki Demotix modelo lanak eta zer gara buruz gehiago jakiteko. Zergatik ez dute bideo batzuk begirada bat beherago txostenak beren ondorioak ikusteko zeure buruari?
Bazara media gehiago Demotix estaldura interesatzen, bertan topatu dezakezu gure Demotix orrialdetan hemen estaldura.
Nola funtzionatzen duen
Ziren orduan gertatu zen?
Zahar mugikorra edo best-arraza azken SLR erabiltzen ari den ala ez adierazten du, tiro berriak eta bidali baino gehiago!
Demotix albisteak eta editorialaren ezaugarri bakarra argitaratzen jakiteko irudi mota dugu informazio tekniko gehiago argitaratu eta buruz gehiago, editoriala egiaztatu gure FAQ.
Argitaletxe: FAQEduki-taula [hide]Nola nire irudiak eta Demotix bideo igo dezaket?Zer fitxategi mota ez onartzea irudiak duzu?Ezin bideo bat igo dezaket?Zer da bideo-fitxategi mota ez duzu onartu?Nola handiak izan daitezke bideoak?Nola / aldatu dut gehitu Upload Code bat!Ezin dut ikusi nire istorioa igo ondoren?Zer argitaratzeko Demotix duzu?Ez nire irudiak ezabatzea?Ez nire irudiak editatu duzu?Zergatik trukatu izan du nire multzo lehen irudia?Zer IPTC eremuak dira Demotix hartu?Igo ditut irudiak, baina ez du dena desagertu?Ezin dut nire istorioa editatzeko argitaratzen ari izan ondoren?Nola Irudi gehiago gehitu argitaratutako ipuin bat?Nola Self-Argitaratzailea bihurtu eta ikusi dut nire lana bizi berehalako gunean?Nire irudiak kolore horien inguruan, zergatik?Ezin igo Demotix dut nire markak edo mugak?Zer dira markak?Self-editoriala eskubideak galduko dut?FTP bidez igo Zer da software behar dut nahi?Adobe Lightroom bidez igo nahi dut, Nola egin behar dut?Argazki Mekanikaria bidez igo nahi dut, Nola egin behar dut?Nire kamera data ezarpenak gaizki?Besterik ez dut bakar bat irudia igotzeko?Zer da Media Laburpena?Zer dira Keywords?Zer dira Partikularrak?Zergatik epigrafeak gehitu behar?Dezaket nire irudia biratu I Demotix?Nire istorioa gorde saiatzen naiz, orriaren kontatzen me "zehaztutako probintzia ez zen aurkitu zehaztutako herrialdeko" idatzi dut nahiz eta ziurtatzeko. Zergatik ez da hau gertatuko?Ezin dut upload botoia Igoera Berriak orrian ikusi. Nola lor daiteke I atzera?Irudiak eta bideoak igo ahal dut kopuruaren muga bat al dago?Zer fitxategiaren tamaina ez igo behar dut?Ezin dut nire istorioa igo posta elektronikoaren bidez?Ezin nire artxibo zaharra igo dezaket?Demotix istorioa da gaizki edo engainagarria gunean?Ezin da inor nire istorioak duzu?Eskaneatutako negatiboak igo dezaket?Ezin Demotix biratu nire irudiak automatikoki?Zergatik nire izenburua aldatu duzu?Zergatik nire istorioa irudia berunezko aldatu duzu?Zergatik da nire istorioa oraindik?Upload-en errore bat jaso dut?I saioa amaitu dira!Nire edukiak unpublish nahi dut!Nola nire irudiak eta Demotix bideo igo dezaket?Modu bat baino gehiago igo Demotix dezakezu.
Web 'Igoera Berriak' klik eginez gero, edozein orri hartuko to upload orrialdetan.
Desktop Uploader - programa deskargatzen azkartzeko zure mahaigaina prozesua, eta eskuragarri dago Windows, Mac eta Linux. Desktop Uploader esteka
Post-produkzioa suite -, Lightroom, Photoshop edo Photo Mekanikaria plugins.
FTP Transferentzia - power erabiltzaileentzat, zure irudiak transferitzeko dezakezu iezaguzu zure komunikabideek lehendik dagoen karpeta FTP erabiliz. FTP Upload esteka
PhotoShelter FTP Transferentzia - zure irudiak erabiliz FTP iezaguzu zure komunikabideek lehendik dagoen karpeta transferitu dezakezu. FTP Upload esteka
Demotix Email edo Telefonoa - dezakezu zure Dauden irudiak transferitzeko fitxategiak zure komunikabideek lehendik dagoen karpeta posta elektronikoaren bidez. Email Upload esteka
Mugikorra Upload - Gure iPhone App da gaur egun bizi - Download Here.
itzuliZer fitxategi mota ez onartzea irudiak duzu?JPG / JPEG bakarrik, etorkizunean gehiago aukera emango dugu. Mesedez, ziurtatu honako hauek dira gutxienez 5 megapixels edo batez ere, hobeto banatu eta saldu.
itzuliEzin bideo bat igo dezaket?Bai noski! Informazio gehiago nahi izanez gero, ikusi Nola Video Blog Igoera
itzuliZer da bideo-fitxategi mota ez duzu onartu?Demotix onartzen MOV, AVI, MP4, MPEG eta WMV bideo-fitxategiak bakarrik. Informazio gehiago nahi izanez gero, ikusi Nola Video Blog Igoera
itzuliNola handiak izan daitezke bideoak?Edozein tamaina izan daitezke, baina mesedez erabili - 60MB baino gehiago bidali aurretik ezer handiagoa egiteko metodoa FTP, denbora konektatuta hartu dezakete.
itzuliNola / aldatu dut gehitu Upload Code bat!Irudiak FTP bidez edo gure Desktop Uploader bidez Demotix igo, igotzea-Code bat sortu behar duzu.
Igoera Code zure erabiltzaile-izena, helbide elektronikoa edo pasahitza ez da bera.
, Upload kodea berri bat sartzeko, egin klik "Ezarpenak" Demotix sartu oraindik. Edozein orrialdetan goialdean. Korritu behera ikusten duzun arte "Igoera Code" izeneko area - "Kontu-informazioa" atalean azpian.
Hizkiak eta zenbakiak edozein konbinazioa aukeratu ahal izango duzu, zure kodea igotzeko. Ez erabili zure pasahitza edo beste edozein informazio pertsonala Demotix - FTP bitartez igotzen denean, informazio hau ez da enkriptatuko.
Honako hau aukeratu zure upload kodea sartu ondoren, orriaren beheko aldera joan eta sakatu "Gorde". Zure kodea izango da izan baliozko igo saiatu behar baduzu, eta zure irudiak automatikoki "Dauden Media" eremuan agertuko istorioa berri bat sortzeko.
Daude osoagoa gure Desktop uploader eta FTP programa gunean beste nonbait bestelako argibideak eskuragarri.
itzuliEzin dut ikusi nire istorioa igo ondoren?Dago apur bat atzeratzen da, laguntzaile, eta bidaltzen ari den zure lana site gainean argitaratzen arteko bada. FTP eta Pluginak dira askoz ere azkarrago. Banakako epigrafeak, keywords: atzerapen honek, lehen datu zuzenak, hau da, gehituz daiteke txikitzean.
Berrikusi zure arbela, dio Pendiente 'bada orduan zure istorioa ari Demotix at publisher berrikusi.
Behin zuk igotako 10 ipuin, zure salmentak hobetzeko zuzena xehetasunak gehituz, duzu sustatu ahal izango dugu eta auto-publisher zure lan gunean ikusiko dira berehala. Gutxiago informazioa gehitzeko ipuin bat gehiago publisher ditu bertan lan egiteko eta argitaratzeko bultzaka bezeroei aurretik. Lagun iezaguzu, lagunduko dizu. Informazio gehiago gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
itzuliZer argitaratzeko Demotix duzu?Demotix news publisher bat da. Hausteko albisteak, ezaugarriak, kirol, politika, dokumentala eta bideoak argitaratuko ditugu.Beraz, mesedez, ez korporazio edo logotipoak fluffy animaliak mesedez! Bat Demotix inguruko begirada dugu argitaratzeko artikuluak - Demotix Home Page
itzuliEz nire irudiak ezabatzea?Oso gutxitan. Duplicado edo irudi bat hondatuta aurkitu du bere bidea duzu, informatzen, baina beste baino ez dugu ezabatu irudiak atsegin handiz kendu egingo dugu. Duzu uploaded bada irudi sorta bat, eta batzuek ez aurreztea ondoren agertu, mesedez, jarri harremanetan laguntza demotix.com [at] arazoaren argazkia.
itzuliEz nire irudiak editatu duzu?N º. Ez dugu erabili edozein editatzeko softwarea, postprodukzio software edo bestela zure irudiak. Era berean, ez dugu zure irudiak ez moztu. Zure irudiak ez dira erosi ondoren, egunkariak, ebaki eta argitalpen aurretik argitu nahi izango. Mesedez, saiatu ez cropped edo gogor prozesatu irudiak igo hau saltzeko gaitasuna mugatu du.
itzuliZergatik trukatu izan du nire multzo lehen irudia?Beti multzo bat abiarazi zure irudia onena, hau da, beraz, erosleak azkar ikus daiteke zure Front Page hartualdiaren onena. Zure onena irudi ere jarri dugu hasiera-hasieratik kasuan home page kanpaina jarri erabakitzen dugu.
itzuliZer IPTC eremuak dira Demotix hartu?Keywords eta epigrafeen irudi bakoitza.
itzuliIgo ditut irudiak, baina ez du dena desagertu?Batzuetan Demotix igotzen zure Internet daiteke prozesu honetan zehar, jaregin, bidali irudiak eragina izan dezakete. Nahiz eta gertaerak xehetasun guztiak sartu ondoren, oraindik dezakezu orri bera berriz igo. Zure irudiak oraindik Dauden Irudiak barruan izango da. Estiloak bitartean errore bat jasoko duzu bada zure istorioa izango dira oraindik bidaltzen gurekin. Istorioa bidaliz to Demotix ondoren - ez da zuzenean argitaratu ari atzerapen bat da, argitaletxe zure lana egiaztatzen dela. Informazio gehiago hemen gure igotzeb FAQ.
itzuliEzin dut nire istorioa editatzeko argitaratzen ari izan ondoren?Yes! Edozein unetan edita dezakezu zure ipuina. Zure istorioa orrian sartu eta sakatuz Editatu jarraitzeak eramango zaitu atzera egitea. , Keywords eta banakako testuinguru epigrafeak gehiago gehitzea lehendik dagoen multzo animatu da. Guztira 25 irudiak istorioa bakoitzeko, bat igo dezakezu, hala bada, egun bat geroago, igo egiten dira haiek, aurretik argitaratu istorioa aurkituko duzu. Informazio gehiago gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
itzuliNola Irudi gehiago gehitu argitaratutako ipuin bat?Editatu eramango zaitu, non zure ipuinak edozein itzuli igoera prozesuan. 25 irudiak istorioa bakoitzeko, gehienez bat igo dezakezu.
itzuliNola Self-Argitaratzailea bihurtu eta ikusi dut nire lana bizi berehalako gunean?10 ipuin kargatu ondoren. Argitaletxeak ondoren berrikusi egingo dira ondo nola duzu igotzen. Irizpide guztiak betetzen bada, aldi bakoitzean emango Self-Publishing egoera. Irizpideak ikusteko hemen gure orrialdetan da: kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
itzuliNire irudiak kolore horien inguruan, zergatik?Hau da, fitxategi handiagoak igo animatzen. Red 0.5MP - 3MP: Irudi horiek banatzeko txikiegia. Ez bereizmen handiagorik duzu?Horia 3MP - 4MP: Irudi horiek hobeto eta galtzen daiteke bezeroei.Green 5MP - Goian: Perfect. Irudi hauek Demotix banatu daiteke, eta beste hainbat kanal eta albiste erakundeen bidez saltzen.
itzuliEzin igo Demotix dut nire markak edo mugak?N º agentzia bat bezala zure lana, zure irudiak logo Demotix horiek babesteko jartzen dugu. Marka bat igo bada, erosleak erosteko kendu ezin izango litzateke gurea automatikoki ezabatuko dira erosi.
itzuliZer dira markak?Markan karaktere-sekuentzia bat da, data eta / edo denbora horretan, zenbait gertaera bat gertatu da adierazten. Ez dugu baimendu Demotix eta zure multzo irudiak denbora baztertzen daiteke honen ondorioz. Hau da, bezeroak eta erosleak ezin ezabatzea argitalpenak argitaratzen aurretik delako.
itzuliSelf-editoriala eskubideak galduko dut?Bai. Zure bidalketak dira gure argitaletxe taldearen lan bidaliz bezeroei eta erosleei aurretik editatu asko bada egiaztatzen, potentziala galtzen Pendiente egoera bat itzuli behar izango da aztertu. Auto-publisher formatu zuzenaz bete eremu guztietan kopia azkar bidali beharra ulertzen. Denbora gutxiago publisher bat zure edukia pasatzen, azkarrago lortu diegu bezeroei.
itzuliFTP bidez igo Zer da software behar dut nahi?Demotix funtzionatzen oso ondo FileZilla batera - bere deskargatu eta zure irudiak izan dezakezu zure Media Existitzen den fitxategia azkar. Hemen, FileZilla esteka download da.
itzuliAdobe Lightroom bidez igo nahi dut, Nola egin behar dut?Simple. ZIP fitxategia deskargatu eta How To argibideak Hemen zaude Jarraitu Lightroom-link Plug.
itzuliArgazki Mekanikaria bidez igo nahi dut, Nola egin behar dut?Simple. Download ZIP fitxategia eta How To argibideak Hemen zaude - Mekanikaria-link Plug Photo.
itzuliNire kamera data ezarpenak gaizki?Zure kamera data ezarpenak ezartzea prozesua beharrezkoa da industria egiaztatze-metodo bat da laguntzak irudi editorea, zure irudiak aukeratuz. Beti egiaztatu zure kamera berri istorio bat filmatzen aurretik. Informazio gehiago gure Zure ezartzen Kamera Datak Blog.
itzuliBesterik ez dut bakar bat irudia igotzeko?Mesedez, bidali Demotix per-ezarri dezakezu neurri handi batean, baina soilik Irudi bat baduzu, ondoren igo eta gure argitaletxe istorioa aztertuko dute. Era berean, baliteke dugu zurekin harremanetan jartzeko, bere gai sentikorra Gaia izanez gero informazio extra. Uploaded dira bezeroak are gehiago lan hautatuz hautatu irudi bat baino gehiago animatzen ditugu.Guztira istorioa bakoitzeko 25 irudi bat igo dezakezu. Informazio gehiago gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
itzuliZer da Media Laburpena?Media laburpena zure istorioaren laburpen bat da. Eremu hori da informazio-bilketa oinarriak prime gisa hartuko da. Nor da horri buruz? Zer gertatu da (zein istorioa da)? Non ez ospatuko? Noiz ospatuko da? Zergatik gertatuko da? Nola gertatuko da?Informazio gehiago gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
itzuliZer dira Keywords?Keywords bisitari eta erosleei laguntzeko zure lana aurkitzeko.Keyword istorioa edo banakako irudiak ditzakezu. Bezala, "lan-gobernuak Tony Blair" Phrases gehitu daitezke Imajinatu zinen berriak bilatzen, hitz edo esaldiak bilatzailea batean sartu zure lana aurkitu Here sarrera horiek sortu ahal izango duzu.?, Zure ikuspena handitu egingo da web orrian eta Demotix barruan. gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog buruzko informazio gehiago.
itzuliZer dira Partikularrak?Partikularrak ospetsuak edo garrantzitsuak, zure irudiak barruan pertsonak dira. Sarrera pertsona horiek, Tagging aurreratua kutxa barruan testu-eremuan bereizi bat daukazu, eta beharrezkoa da bezeroen bila ari dira. Informazio gehiago gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
itzuliZergatik epigrafeak gehitu behar?, Banakako Epigrafeen multzo bat gehitzea aparteko testuinguru gehitu da irudi bakoitza. Gehitu ez baduzu ere, argitaletxe batean zapaldu daiteke testuinguru gehitzeko. Bidali duzun ipuina lekuko onena izan duzu, eta, beraz, horien erosleak, kazetariak eta komunikabideen erakunde aukeraketan laguntzeko izango gehituz. Sentitzen duzu argitaletxe by idatzitako epigrafeen duten zapuztu, mesedez, ikus estiloak etsipenak saihestuz.
Noiz bezeroei eta erosleei zure lana jasotzen da, description nagusia gorputza gabe. Zure irudiak ez dira epigrafeetan bada falta izan askoz gutxiago, seguru asko zure lana aukeratu dute.Picture editoreak ere ez ziren gertaera zehar eta ez dute berriro idatziz zure pieza denbora alferrik galdu, hautatu aurretik.Informazio gehiago gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
itzuliDezaket nire irudia biratu I Demotix?Ez, oraindik ez. Mesedez bermatzeko irudiak behar bezala, to Demotix kargatu baino lehen berritu.
itzuliNire istorioa gorde saiatzen naiz, orriaren kontatzen me "zehaztutako probintzia ez zen aurkitu zehaztutako herrialdeko" idatzi dut nahiz eta ziurtatzeko. Zergatik ez da hau gertatuko?Momentu honetan, gure kokapen sistema bakarrik aitortzen du, tokian tokiko hizkuntza estatu eta lurraldeetan izenak. Beraz, adibidez, Bavaria Alemaniako estatu federal zinen bada igotzen, alemanez sartu nahi duzun - Kasu honetan, sarrera egokia Bayern izango litzateke. Izen baten bertsio anglicised arazoak badituzu beharrik zaren, saiatu bertsio lokala izaten dute arazoa konpontzen.
itzuliEzin dut upload botoia Igoera Berriak orrian ikusi. Nola lor daiteke I atzera?Gure upload-sistema Flash oinarrituta. Horrek esan nahi du zenbait nabigatzaileak extensions (NoScript edo AdBlock adibidez) bat erabiliz gero ari zara, edo ez baduzu, Flash plugina instalaturik edukitzea, agian ez dira behar bezala bistaratzen.Demotix.com for salbuespen bat ezartzeko edo itzali luzapen horiek jarraitu ahal izateko behar izango duzu.
itzuliIrudiak eta bideoak igo ahal dut kopuruaren muga bat al dago?25 irudiak istorioa bakoitzeko, muga bat da. Mesedez igo handiagoa den zure lana edit onena Demotix beharrean zure bilduma osoa baino. Photo editoreak begiratu zure lan guztiak ez dira gehiegi antzekoa bada.
itzuliZer fitxategiaren tamaina ez igo behar dut?Ahalik eta handia du. Kamera gehienek dute kalitatea ezartzeko aukera bat baino gehiago -, mesedez berrikusi zure Kameraren eskulibururik. Global gehieneko banaketa, mesedez gainetik igo eta 5 megapixels / irudi bakoitzeko memoria 14MB. Informazio gehiago gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
itzuliEzin dut nire istorioa igo posta elektronikoaren bidez?Bakarrik gure Demotix Email Uploader bidez. Ez da animatzen Demotix-kideak, zuzenean, argitaletxe istorioa idazteko denbora hartzen dela eta fitxategiak bidali ahal izateko. Bakarrik bidaliko zuzenean to editoreak, hau aldez aurretik hitzartu bada. Email irudiak konprimitzen eta fitxategi txikiagoa tamainak gutxiago argitaratzeko photo editoreak hautatu behar dira. Email Upload esteka
itzuliEzin nire artxibo zaharra igo dezaket?Yes! Dezakezu zure irudi zaharrak dira oraindik saldu eta Corbis irudiak, irudi horiek merkatu ezberdinekin saltzen daiteke zentzua. Informazio gehiago hemen aurki daiteke gure Banaketa Deal on Corbis Blog
itzuliDemotix istorioa da gaizki edo engainagarria gunean?Alea multzoaren irudi bada, mesedez, bidali email bat argitalpen (at) demotix.com. Eta sartu ahal izango dugu. Zenbakiko testua bada, eta, ondoren, istorioa orrian ahal izango duzu iruzkin bat idazteko. Demotix free speech plataforma bat da, eta eztabaida bultzatzen.
itzuliEzin da inor nire istorioak duzu?Bai. Just Egileari galderarik egin nahi badiozu edo iradokizunik utzi nahi baduzu, lehenengo saioa hasi behar Demotix eta urrun joan zaitezke! Erregistratu hemen.
itzuliEskaneatutako negatiboak igo dezaket?Bai. Hauek irudiak dira baita. Mesedez ziurtatu egiaztatzeko nahikoa informazioa eskaintzen dizu hauek batzuetan, datuak gal daitezke, nahiz eta. Informazio gehiago gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
itzuliEzin Demotix biratu nire irudiak automatikoki?Ez, mesedez, berriro bideratzen zure irudiak Demotix igotzen aurretik.
itzuliZergatik nire izenburua aldatu duzu?Zure izenburua aldatzea berri titular batean zure gunearen trafiko lortzean laguntzeko eta photo editoreak bildumako irudiak ulertzeko eta hautatu. Be simple! Aldakor 'Jaurlaritzaren hezkuntza sistema wrecks berriro "" Gobernuaren oharrak soiltasuna neurri berriak -! Atenas'. Izenburu berriarekin zure multzo bihurtzen eramango ikustailean eta, gainera, erosleek informazio gehiago gehitu. Informazio gehiago gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
Sentitzen izenburuak, komunikabideen laburpenak edo argitaletxe k idatzitako epigrafeen bada, ez zapuztu, mesedez, ikus estiloak etsipenak saihestuz.
itzuliZergatik nire istorioa irudia berunezko aldatu duzu?Zure istorioa berunezko irudi ona horizontal A trafiko interaktibitatea bultzatzen. Irudi hori thumbnail bai Demotix aurrean orrian, eta Demotix.com goiko kanpainan nagusia gisa erabiltzen da. Horrez gain, lehen irudi ona eduki bilatzen bezeroak edo erosle ikusi da lehenengo.
itzuliZergatik da nire istorioa oraindik?Hau izan arrazoi zenbaki bat izango da. Publisher bat behar du zure istorioa egin da, aurretik argitaratu eta banatzen lan denbora hartu ahal izango irizpideak betetzeko zure istorioa ateratzeko azkar.
Zure lana filmatu ahal izango dira 24 ordu baino zaharragoa, argitaletxe da an geroago, lan egin nahi dugu get hausteko, berriak Berri erakunde handiagoak lehen zentzua. Zure lana errodatzen ordu gutxiren barruan igo salmentak lortzeko lagunduko dizu.
Zure lana ez da izango egokia Demotix, edo hondatuta fitxategi bat izango duzu duzu berriro igo eskatuz posta elektroniko bat jaso ahal izango duzu.
Informazio gehiago gure kargatzen Txostenak Laguntza Blog.
itzuliUpload-en errore bat jaso dut?Upload zehar edozein errore edo, bestela, jaso baduzu, mesedez bidali email bidez errorea argazkia (at) onartzen demotix.com dugu konpondu ahal izateko. Hau lagungarria da beste pertsona batzuekin duten bizi ahal izango da arazoak ere.Informazio gehiago hemen gure igotzeb FAQ.
itzuliI saioa amaitu dira!Harremanetarako laguntza demotix.com [at] jaso duzu errorerik ez bada, baina saioa amaitu ziren karga orrialde batean zehar.Screenshot akatsak edozein gertatu daiteke eta goiko email bidali. Bestela, zure Facebook kontuak-kommutazio Demotix sartu nagoenean duzu saioa izango.
itzuliNire edukiak unpublish nahi dut!Beharko nahi duzun zure ipuinak postari diezagukezu demotix.com info [at] URL arrazoi bat kentzeko, eta hartuko dugu behera.


Upload
Igo egin nahi dugu, ahalik eta erraza, SPEED erabateko funtsa delako, orduan, zure irudiak saltzen!
Aukeratu artean:
Web IgoeraDesktop Igoera (via FTP, Adobe Lightroom eta Argazki Mekanikaria plug-ins)Email UploadMugikorra Igoera (oso gutxi barru)Aurki gehiago gure kargatzen FAQ bidez.
Igotzen: FAQEduki-taula [hide]Nola nire irudiak eta bideo igo dezaket?Nola / aldatu dut gehitu Upload Code bat!Ezin bideo bat igo dezaket?Zer da bideo-fitxategi mota ez duzu onartu?Zer da, navegador ikusteko eta igotzeko Demotix onena?Ezin dut nire istorioa igo posta elektronikoaren bidez?Adobe Lightroom bidez igo nahi dut, Nola egin behar dut?Argazki Mekanikaria bidez igo nahi dut, Nola egin behar dut?Zer IPTC eremuak dira Demotix hartu?Ezin dut ezer Demotix nire ohiko metodoa erabiliz igo! Zer egin behar dut orain?Ezin dut ikusi nire istorioa igo ondoren?FTP bidez igo Zer da software behar dut nahi?FTP zerbitzaria ezin dut sartu?Zer fitxategiaren tamaina ez igo behar dut?Eskaneatutako negatiboak igo dezaket?Igo ditut irudiak, baina ez du dena desagertu?Ezin dut nire argazkiak metodo edozein. Nork ez eskatu laguntza?Upload-en errore bat jaso dut?
Nola gara saldu

Salmenta zuzena
Gure salmentak taldeak denbora asko telefonoetan zure irudiak saltzen zuzenean gure bezeroei. Find out nola funtzionatzen du.

Corbis akordio
Corbis banatzen zure irudiak bere mundu guztiko 100.000 bezero. Ezagutu gure akordio termino eta nola lortu zure irudiak Hemen hautaturiko buruz.
Zergatik Hemen garaDemotix aktibismoa eta kazetaritza errepideetan zehar-lerrotzat sortu zen, bi grina duten pertsonen.

Banatzaile
Beren espezializazioa eta kontaktuak vital tokiko eta eskualdeko birsaltzaileei bazkide dugu. Gure reselling bazkide dira hemen zerrendatuta.
ProblemaNarratiba ofizial eta big hausteko istorioak dira gure urrun herrialdeetan entzun ohi dugu ihes egin nahi dugu. Large media elkarteek, newswires bezala, euren baliabide dwindling dira mundu osoan estaltzen saiatzen ari da. Egunkariak erosi estaldura eta inprimatu.
Ez dugu uste hori da nahikoa; ez du egin justizia ari salatu lekuak eta pertsonak, eta ez da beti zer ari da benetan gertatzen buruzko albisteak irakurtzen, edo nola parte beharreko sentitzen informatzeko.

AukeraAurrerapen teknologikoak esan nahi, orain dela posible ohiko pertsona media sortu eta mundu osoko besteekin partekatzeko.Urtero, argazki kamerak dira hobetu, internet konexio bihurtzen dira azkarrago, eta smartphone bihurtzen, bai ordezkatuz gai.Daude gehiago argazkilaritza eta kazetaritza hobetzen lagunduko dizu egunero online baliabideak.
Pertsona orok beti izan beren ikuspegitik gertu gertatzen gertakarietarako - gaur egun zer ikusten ari zaren partekatzeko aukera duzu, eta nola ikusten duzu, munduari.

EmaitzaAzken urteotan, ikusi dugu, teknologia eskaintzen duten geure burua antolatzeko eta elkarri gure munduko bazter bizi ditugun hauek dira potentziala.
Gure informazio-fluxua free galarazteko litzateke gure artean indarren aurkako guardia etengabe izan dugula konturatzen gara, jabetza intelektualaren legeriak draconian garatutako nazioen edo autoritarioa gobernuek munduko beste leku izango duen ala ez. Horrek ez du gelditu duzu, gure laguntzarekin, azken aldiz istorioak harrigarrienak batzuk estaliz - gerrak, matxinada, finantza krisiak eta hondamendi naturalak, baita eguneroko errealitatea bizi zaren.

Azoka PayKultura ireki du ez dagoela hainbeste albiste eta informazio inguruan gaur egun, inork ez ordaintzeko eduki behar dutenik.Albisteak erakundeak proposatzen, ciudadano edo freelance kazetari eta photojournalists eskertu ere ordainduko Berri erakundea dela dirua irabazten ari du eta bere lana da argitaratu izan behar.
Guk ez dugu onartzen.
Jakin badakigu, zenbat lan gogorra jarri eta arriskuez iezaguzu zure ipuinak exekutatzen duzun duzu. Hori da zergatik inoiz ez dugu zure irudiak ematen away free, zergatik inoiz ez dugu zure irudiak copyright galdetu, eta zergatik zure izenean duenak erabiltzen du zure baimenik gabe ordainduz edo galdetuz irudiak lortu nahi dugu.
Izena eman besterik ez bisitak: http://newsvideo-photo.blogspot.com/-Eta gero, nire blog zerrenda ALBISTEAK klik zuk goiko eskubidea,, paypal eta agoda.com azpitikZuk ere behar baitu ordainagiria PayPal zure ordainketak egin klik goiko nire blog zerrenda eta agoda.com enpresa PayPal

No comments:

Post a Comment