Friday, February 10, 2012

Ju mund të fitojnë qindra mijëra dollarë prej US $ foton tuaj lajmeve dhe video.

Ju mund të fitojnë qindra mijëra dollarë prej US $ foton tuaj lajmeve dhe video.
Paguhet FairNjë kulturë e ka çarë deri sugjeruar se nuk është një lajm kaq shumë dhe informacione rreth tani që askush nuk duhet të duhet të paguani për të. Organizmat e lajmeve tregojnë se qytetarëve apo i pavarur gazetarët dhe fotoreporterët duhet të jenë mirënjohës edhe të kreditohet kur puna e tyre është botuar nga një organizatë e lajmeve që ka fituar të holla nga ai.Ju dëshironi që të Regjistrohuni vetëm vizitave: http://newsvideo-photo.blogspot.com/~~HEAD=NNS~~HEAD=dobj

 
dhe pastaj kliko LAJME listën time blog nga ju në krye të drejtë, nën PayPal dhe agoda.com
sepse edhe ju duhet Paypal e marrjes pagesat tuaja vetëm klikoni paypal për listën e sipërme e biznesit blog tim dhe agoda.com
More info: http://newsvideo-photo.blogspot.com/2012/02/your-news-photo-and-video-you-can.html


News - nga ju. Në këtë proces, ju keni fituar edhe qindra mijëra dollarë, dhe i tha tregime askush tjetër mund të ketë mbuluar.

Paguhet FairNjë kulturë e ka çarë deri sugjeruar se nuk është një lajm kaq shumë dhe informacione rreth tani që askush nuk duhet të duhet të paguani për të. Organizmat e lajmeve tregojnë se qytetarëve apo i pavarur gazetarët dhe fotoreporterët duhet të jenë mirënjohës edhe të kreditohet kur puna e tyre është botuar nga një organizatë e lajmeve që ka fituar të holla nga ai.
Demotix është një multi-çmim-fituese foto dhe newswire video, me të rejat e furnizuar nga ju.
Ne jemi një komunitet i mbi 25.000 përdoruesve dhe 4500 aktive foto dhe video gazetarëve në çdo cep të globit, duke ndihmuar ju të mbuluar historitë që përndryshe nuk janë duke u thënë.
Ne botojë historitë tuaja në Demotix.com, ku ato shihen nga qindra e mijëra shikues çdo muaj, dhe ne licencojë më të mirë të imazheve dhe videot tuaja në qindra e botuesve të mediave në të gjithë botën.
Nëpërmjet Demotix, imazhet tuaja dhe video janë shfaqur në faqet e para të New York Times, Wall Street Journal, The Guardian, Time Magazine, The Boston Globe dhe gjetkë, dhe kanë paraqitur në NBC BBC, CNN, dhe nëpër botë. Fotot tuaja janë shfaqur në qindra gazeta, revista, libra, dhe faqet e lajmeve online në të gjithë globin.
Në këtë proces, ju keni fituar edhe qindra mijëra dollarë, dhe i tha tregime askush tjetër mund të ketë mbuluar.
Pra, nëse ju jeni të vetos një Cellphone apo kamera më të shtrenjtë në botë video, na bashkohen dhe ndajnë.
Nëse ju jeni një redaktor foto ose një blerës media, ju lutem merrni në kontakt direkt me shitjet e ekipit tonë. Arkivi jonë editorial mban qindra e mijëra imazhe, dhe është vazhdimisht në rritje.
Mirë se vini në të ardhmen e lajmeve!
Imazhe Demotix kanë bërë bujë në të gjitha llojet e publikimeve.Whather është thyer lajmet ne Gazetat me Format, diçka më shumë lighthearted për tabloidet apo një imazhi ilustrues për një botim në shtëpi, Demotix mund dhe ka siguruar atë - dhe e bëri të sigurt që fotografët kanë marrë një marrëveshje të drejtë në këtë proces.
Zëri i Demotix
Ju nuk keni për të marrë fjalën tonë për të. Media Shumë organizata kanë intervistuar na të mësuar më shumë rreth asaj se si pikërisht modeli Demotix funksionon dhe çfarë ne jemi deri.Pse nuk marrin një vështrim në disa nga video më poshtë raporton për të parë konkluzionet e tyre për veten tuaj?
Nëse jeni të interesuar në mbulimin më shumë media të Demotix, ju mund të gjeni atë në mbulimin e faqes tonë Demotix këtu.:
Si It Works
A ishit ju aty kur ndodhi?
Nëse jeni duke përdorur një Cellphone vjetër ose më të mirë-e-race SLR fundit, xhiruar lajmin dhe ta dërgojnë atë gjatë!
Demotix publikon lajme dhe editoriale karakteristika vetëm - për të mësuar më shumë për llojet e fotografive që ne të publikojë dhe më shumë informacione teknike, kontrolloni Pyetësorin tonë botuese.
Botime: FAQTabela e përmbajtjeve fjalës hide]Si mund të ngarkoj imazhe mia dhe video Demotix?Çfarë skedar lloje bëni ju të pranoni për imazhet?Mund të ngarkoj video?Çfarë video file type ju pranoni?Sa të mëdha mund të jetë i videos?Si mund ta ndryshoj / të shtoni një Kod Upload!Unë nuk mund të shihni historinë time pas ngarkimi?Çfarë do të publikojë në Demotix?A keni fshirë ndonjë nga imazhet e mia?A ju redaktoni ndonjë nga imazhet e mia?Pse ka imazhin e parë në grup janë swapped tim?Fushat Çfarë IPTC janë marrë nga Demotix?Unë kam ngarkuar imazhet, por gjithçka është zhdukur?A mund ta redaktoj historinë time pasi ajo është botuar?Si mund të shtoni imazhe më shumë për një histori të botuar?Si mund të bëhem një Vetë-Botues dhe të shohim punën time të jetojnë menjëherë në këtë faqe interneti?Imazhet e mia kanë ngjyra rreth tyre, pse?A mund të ngarkoj në Demotix me filigranë mi apo kufijtë?Cilat janë timestamps?A mund ta humbasë vetë-botuese drejta?Unë dua të ngarkoni nëpërmjet FTP, Çfarë software nuk kam nevojë?Unë dua të ngarkoni nëpërmjet Adobe Lightroom, Si të bëj se?Unë dua të ngarkoni nëpërmjet Mekanik Foto, Si të bëj se?Date kamera cilësimet janë të gabuara?Kam vetëm një imazh të vetëm të ngarkoj?Çfarë është Permbledhja Media?Cilat janë Keywords?Cilat janë Individët?Pse unë duhet të shtoni captions?A mund të rrotullohen imazhet e mia në Demotix?Kur unë të përpiqet për të ruajtur historinë time, faqe tregon se "krahina specifikuar nuk u gjet në vendin e caktuar", edhe pse unë kam hyrë në atë të saktë. Pse ndodh kjo?Unë nuk mund të shihni butonin upload në faqen News Upload. Si mund ta gjej atë?A ka ndonjë kufizim për numrin e imazheve dhe videot unë mund të ngarkoj?Çfarë madhësia e skedës nuk kam nevojë të ngarkoj?Mund të ngarkoj historinë time nëpërmjet Email?Mund të ngarkoj arkivin tim të vjetër?Një histori Demotix është e gabuar ose mashtruese ne faqe?Dikush mund të komentojnë tregimet e mia?Mund të ngarkoj negative skanuara?Mund Demotix rrotullohen imazhet e mia automatikisht?Pse ke ndryshuar titullin tim?Pse keni ndryshuar imazhin e kryesor në tregimin tim?Pse është historia ime ende në pritje?Unë kam marrë një gabim në ngarkoj?Unë kam qenë i ruajtur nga!Unë dua të unpublish përmbajtjen time!Si mund të ngarkoj imazhe mia dhe video Demotix?Ju mund të ngarkoj në Demotix mënyra të shumta.
Faqja e internetit - klikuar tek 'News Upload' për çdo faqe do të ju tek faqja e upload.
The Ngarkuesi Desktop - Shkarkimi i programit do të përshpejtojë procesin e tuaja nga tuaj desktop, dhe është në dispozicion në Windows, Mac dhe Linux. Link Desktop Ngarkuesi
Post-prodhim suite - Lightroom, Photoshop ose plugins Foto Mekanik.
Transferimi FTP - Për përdoruesit e energjisë, ju mund të transferojë imazhet tuaja për të na përdorur FTP tuaj në dosjen ekzistuese të medias. FTP Upload Link
PhotoShelter Transfer FTP - Ju mund të transferojë imazhet tuaja për të na përdorur FTP tuaj në dosjen ekzistuese të medias. FTP Upload Link
Email Demotix apo Telefon - Ju tani mund të transferuar fotografi në imazhet tuaja ekzistuese me e-mail në dosjen tuaj ekzistuese të medias. Email Upload Link
Mobile Upload - App jonë iPhone është tani jetojnë - Shkarko Këtu.
Mbrapsht në kryeÇfarë skedar lloje bëni ju të pranoni për imazhet?JPG / JPEG vetëm, ne do të lejojë më shumë në të ardhmen. Ju lutemi të siguruar këto janë të paktën 5 Megapixels ose më të mirë të shpërndarë dhe shitur.
Mbrapsht në kryeMund të ngarkoj video?Po natyrisht! Për më shumë informata ju lutem shihni How To Upload Video Blog
Mbrapsht në kryeÇfarë video file type ju pranoni?Demotix pranon MOV AVI, mp4, MPEG dhe WMV video fotografi vetëm. Për më shumë informata ju lutem shihni How To Upload Video Blog
Mbrapsht në kryeSa të mëdha mund të jetë i videos?Ata mund të jenë çdo madhësi, por ju lutem përdorni metodën FTP për ndonjë gjë më të madh se 60MB para se të dërgonte - si ajo mund të marrë kohë online.
Mbrapsht në kryeSi mund ta ndryshoj / të shtoni një Kod Upload!Në mënyrë që të ngarkoj imazhet lidhur Demotix nëpërmjet FTP ose Uploader tonë Desktop, ju duhet të krijoni një Kod Upload.
Kodi Ngarko nuk është njëjtë si emrin tuaj të përdoruesit, adresën e emailit ose fjalëkalimin.
Për të hyrë në një kod të ri upload, kliko "Settings" në krye të çdo faqe kur keni hyrë në Demotix. Shkoni poshtë derisa ta shohin zonën e titulluar "Kodi Ngarko" - vetëm nën tuaj "Information Account" seksioni.
Ju mund të zgjidhni çdo kombinim të shkronjave dhe numra për kodin tuaj upload. Mos përdorni Demotix fjalekalimin apo çdo informacion tjetër personal - kur ngarkimi nëpërmjet FTP, ky informacion nuk do të jetë i koduar.
Pasi të keni hyrë zgjedhur kodin tuaj upload, shkoni në fund të faqes dhe kliko tek "Ruaj". Kodi juaj tani do të jetë e vlefshme kur ju provoni ta ngarkoni, dhe imazhet tuaja automatikisht do të shfaqet në zonën e "ekzistues Media" kur ju krijoni një histori të re.
Ka udhëzime më të plotë në dispozicion për Uploader tonë Desktop dhe programet e tjera FTP gjetkë në vend.
Mbrapsht në kryeUnë nuk mund të shihni historinë time pas ngarkimi?Ka një vonesë të vogël, nëse ju jeni kontribues, në mes të dërguar dhe punën tuaj të botuar në këtë faqe interneti. FTP dhe Plugins janë shumë më të shpejtë. Kjo vonesë mund të minimizohet duke shtuar saktë dmth dhënave parë. Captions individuale, të fjalë kyçe.
Rishikimi i panelit të kontrollit tuaj, nëse ai thotë se "Në pritje", atëherë historia juaj është duke u shqyrtuar nga një botues në Demotix.
Pasi të keni ngarkuar 10 tregime, duke shtuar detaje të sakta për të përmirësuar shitjet e tuaja, ne mund të nxisin që të vetë botuesit të dhe puna juaj do të shihet në faqen e internetit menjëherë. Informacioni më pak ju shtoni një histori - më botuesi ka për të punuar në atë para publikimit dhe shtyrë atë për klientët. Na ndihmo, të ju ndihmojë. Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Mbrapsht në kryeÇfarë do të publikojë në Demotix?Demotix është një botues lajm. Ne publikuar lajme të thyer, karakteristika, sportive, politike, dokumentar dhe video. Pra, ju lutem nuk logot e korporatave ose të kafshëve me gëzof ju lutem!Keni një sy përreth Demotix në artikujt e botojmë - Faqe Demotix Kryesore
Mbrapsht në kryeA keni fshirë ndonjë nga imazhet e mia?Shumë rrallë. Ne do të lutemi hequr një kopje ose një imazh të korruptuar që ka gjetur rrugën e saj në, duke informuar ju, por përveç kësaj, ne nuk do të fshini imazhet. Nëse ju keni ngarkuar një grumbull të imazheve dhe disa nuk u paraqit pas kursim, ju lutem kontaktoni mbështetjen [at] demotix.com me një screenshot e problemit.
Mbrapsht në kryeA ju redaktoni ndonjë nga imazhet e mia?Jo Ne nuk përdorim ndonjë editing software, software mesazhin e prodhimit ose ndryshe në imazhet tuaja. Ne gjithashtu nuk shfaqem imazhet tuaja. Pasi imazhet tuaja janë të blera, gazeta mund të dëshironi të ushqyeshme dhe të ndriçohet para publikimit. Ju lutemi të përpiqet të mos të ngarkoni imazhe të qethur shkurt ose të përpunuara rëndë - kjo do të kufizojnë aftësinë tuaj për të shitur.
Mbrapsht në kryePse ka imazhin e parë në grup janë swapped tim?Gjithmonë të fillojë një grup me imazhin tuaj më të mirë, kjo është kështu blerësit mund të shpejt të shihni shtënë tuaj më të mirë në faqen e parë. Ne gjithashtu vënë imazhin tuaj më të mirë në fillim në rast se ne vendosim për ta vënë atë në carousel home page.
Mbrapsht në kryeFushat Çfarë IPTC janë marrë nga Demotix?Keywords dhe captions për çdo imazh.
Mbrapsht në kryeUnë kam ngarkuar imazhet, por gjithçka është zhdukur?Ndonjëherë kur ngarkuar te Demotix Internet juaj mund të bjerë gjatë këtij procesi, i cili mund të ndikojë na dërguar imazhe. Edhe pas hyrjes të gjitha detajet ngjarjet, ju prapë mund të ri-upload nga të njëjtën faqe. Imazhet tuaja do të jenë ende brenda Images ekzistuese. Nëse ju merrni një gabim gjatë captioning - Historia juaj do të dërgohet ende për ne. Pas dërgimit të histori të Demotix - ka një vonesë në atë të publikuar jetojnë, për shkak të botuesve të kontrolluar punën tuaj. Më shumë informacion këtu në FAQ tonë ngarkimi.
Mbrapsht në kryeA mund ta redaktoj historinë time pasi ajo është botuar?Po! Ju mund të redaktoni historinë tuaj në çdo kohë. Shkuar në faqen tuaj dhe pastaj shtypni histori EDIT do të ju kthehet në të.Shtimi më tepër fjalë kyçe dhe titujt individuale kontekstuale në grupe ekzistuese është i inkurajuar. Ju mund të ngarkoni një total prej 25 imazhesh për histori, kështu që nëse ju të gjeni më shumë një ditë më vonë, upload e tyre në historinë e botuar më parë. Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Mbrapsht në kryeSi mund të shtoni imazhe më shumë për një histori të botuar?Klikimi Edit mbi ndonjë nga tregimet tuaja ju merr prapa në procesin e ngarkimit. Ju mund të ngarkoni një maksimum prej 25 imazhesh për histori.
Mbrapsht në kryeSi mund të bëhem një Vetë-Botues dhe të shohim punën time të jetojnë menjëherë në këtë faqe interneti?Pasi ngarkimi 10 tregime. Botuesit do të shqyrtojë sa mirë që ju keni qenë ngarkimi. Nëse keni përmbushur të gjitha kriteret çdo herë që do të jepet Vetë-Botime statusin. Për të parë kriteret këtu është faqen tonë: Raportet Uploading Ndihme Blog.
Mbrapsht në kryeImazhet e mia kanë ngjyra rreth tyre, pse?Kjo është për të ju inkurajojmë të ngarkoni fotografi të mëdha.Red 0.5MP - 3MP: Këto imazhe janë shumë të vogla për shpërndarje. A keni rezolutë më të lartë?Yellow 3MP - 4 vënde: Këto imazhe janë më të mira dhe mund të jetë shtyrë nga të klientëve.Jeshile 5MP - Mbi: Perfect. Këto imazhe mund të jenë shpërndarë nga Demotix dhe shiten nëpërmjet kanaleve të ndryshme të tjera dhe organizatat e lajmeve.
Mbrapsht në kryeA mund të ngarkoj në Demotix me filigranë mi apo kufijtë?Jo, ashtu si një agjenci e punës tuaj, ne vendin e një logo Demotix në imazhet tuaja për t'i mbrojtur ata. Nëse ju të ngarkoni me ujëra, një blerës do të jetë në gjendje për të hequr kur të blerë - e jona janë të hiqet automatikisht kur të blerë.
Mbrapsht në kryeCilat janë timestamps?Një Timestamp është një sekuencë e karaktere, që tregon datën dhe / ose kohë në të cilën një ngjarje të caktuar ndodhur. Ne nuk lejojnë timestamps mbi imazhet në Demotix dhe të vendosur tuaj mund të refuzohet për shkak të kësaj. Kjo është për shkak se klientët dhe blerësit nuk janë në gjendje për të hequr ato para se publikimi në botime.
Mbrapsht në kryeA mund ta humbasë vetë-botuese drejta?Po. Në qoftë se parashtresat tuaj janë provuar të jetë një punë e madhe për ekipin tonë botuese për të redaktuar para se të dërgonte jashtë për klientët dhe blerësit, ju do të shqyrtohet me potencial për të shtyrë për një status i pazgjidhur. Një vetë-botues e kupton nevojën për të dërguar në agjërim kopje me të gjitha fushat e mbushur në formatin e duhur. Ora pak një botues shpenzon për përmbajtjen tuaj, aq më shpejt ne mund të merrni atë për klientët.
Mbrapsht në kryeUnë dua të ngarkoni nëpërmjet FTP, Çfarë software nuk kam nevojë?Demotix punon vërtetë mirë me FileZilla - e vogël e saj për të shkarkuar dhe ju mund të keni imazhet tuaja në tuaj ekzistuese file Media shpejt. Këtu është lidhja shkarko për FileZilla.
Mbrapsht në kryeUnë dua të ngarkoni nëpërmjet Adobe Lightroom, Si të bëj se?Simple. Dosja shkarko ZIP dhe Si të udhëzimeve të jemi këtu - Ndiqni këtë Lightroom Plug-In link.
Mbrapsht në kryeUnë dua të ngarkoni nëpërmjet Mekanik Foto, Si të bëj se?Simple. ZIP download file dhe Si të udhëzimeve të jemi këtu - Ndiqni këtë mekanik Foto Plug-In link.
Mbrapsht në kryeDate kamera cilësimet janë të gabuara?Vendosja datën tuaj të kameras settings është një proces i nevojshëm për industrinë si ajo ndihmon në një metode të verifikimit për redaktor foto, kur zgjedhjen imazhet tuaja.Gjithmonë kontrolloni aparatin tuaj para se të shtënat e një histori të lajmeve. Më shumë informacion mbi Kamera vendosjen tonë juaj Datat Blog.
Mbrapsht në kryeKam vetëm një imazh të vetëm të ngarkoj?Ju lutemi dërgoni në sa më shumë që ju mund të per-vendosur për Demotix, por nëse ju keni vetëm një imazh pastaj ngarkoni dhe botuesit tanë do të shqyrtojë historinë. Ne gjithashtu mund të lidhen me ju për informacione shtesë nëse një lëndë të ndjeshme.Ne inkurajojmë më shumë se një imazh për t'u ngarkuar në mënyrë klientët kanë më shumë për të zgjedhur kur zgjedhjen e punës. Ju mund të ngarkoni një total prej 25 imazhesh për histori.Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Mbrapsht në kryeÇfarë është Permbledhja Media?Përmbledhja media është një përmbledhje e tregimit tuaj. Kjo zonë konsiderohet si bazat e kryeministrit në mbledhjen e informacionit të. Kush është për? Çfarë ndodhi (çfarë është historia)? Ku ka ajo të bëhet? Kur e bëri atë të bëhet? Pse ndodhi kjo? Si ndodhi? Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Mbrapsht në kryeCilat janë Keywords?Keywords ndihmojnë vizitorët dhe blerësit për të gjetur punën tuaj. Ju mund fjalen historinë imazhe ose individuale. Fraza si "të punës së qeverisë Blair tony" mund të shtohet Paramendoni ju jeni në kërkim për lajme, çfarë fjalët ose frazat do të hyjë në një motor kërkimi për të gjetur punën tuaj Këtu ju mund të dhëna këto -.? E cila do të rrisë praninë tuaj në internet dhe brenda Demotix. Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Mbrapsht në kryeCilat janë Individët?Individët janë njerëz të famshëm apo të rëndësishme brenda imazhet tuaja. Ju keni një fushë të veçantë të tekstit të dhëna këto njerëzve brenda kutisë tagging Advanced dhe janë të nevojshme kur klientët janë në kërkim për ta. Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Mbrapsht në kryePse unë duhet të shtoni captions?Shtimi captions individuale për një grup do të shtojë kontekst shtesë për çdo imazh. Nëse ju nuk shtoni ato, botuesit mund të ndërhyjë për të shtuar kontekstit. Ju keni qenë dëshmitari më i mirë për ju dërgoni në histori, kështu që duke shtuar se këto do të ndihmojë blerësit, gazetarëve dhe organizatat e medias në përzgjedhje. Nëse ju mendoni të frustruar me captions shkruar nga botuesit ju lutem shikoni Shmangia frustrimet captioning.
Kur klientët dhe blerësit marrin punën tuaj, ajo është pa të trupit përshkrim kryesore. Nëse imazhet tuaja janë të mangëta në captions ata do të jenë shumë më pak gjasa për të zgjedhur punën tuaj. Redaktorët foto nuk ishin aty gjatë ngjarjes dhe nuk do të humbim kohë ri-shkruar copë tuaj para se të zgjedhur. Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Mbrapsht në kryeA mund të rrotullohen imazhet e mia në Demotix?Jo, jo ende. Ju lutemi të siguruar imazhet janë korrekte ndërruar para se të ngarkuar te Demotix.
Mbrapsht në kryeKur unë të përpiqet për të ruajtur historinë time, faqe tregon se "krahina specifikuar nuk u gjet në vendin e caktuar", edhe pse unë kam hyrë në atë të saktë. Pse ndodh kjo?Në këtë moment, sistemi ynë i vetmi vend njeh emrat e shteteve dhe të krahinave në gjuhën lokale. Kështu për shembull, nëse ju jeni ngarkimi rreth shtetit federal gjerman të Bavarisë, ju do të keni për të hyrë në atë në gjermanisht - në këtë rast, hyrja saktë do të jetë Bayern. Nëse ju jeni ka probleme me versionin e anglicised e një emri, provoni versionin e lokale - që zakonisht do të zgjidhë problemin.
Mbrapsht në kryeUnë nuk mund të shihni butonin upload në faqen News Upload. Si mund ta gjej atë?Sistemi upload ynë është i bazuar në Flash. Kjo do të thotë se nëse jeni duke përdorur extensions certain browser (si NoScript or Adblock), ose në qoftë se ju nuk keni të instaluar plugin flash, ajo nuk mund të shfaqet si duhet. Ju do të duhet për të ngritur një përjashtim për demotix.com ose fikni këto zgjerime në mënyrë që të vazhdojë.
Mbrapsht në kryeA ka ndonjë kufizim për numrin e imazheve dhe videot unë mund të ngarkoj?Ka një limit prej 25 imazhesh për histori. Ju lutemi ngarkoni edit më të mira të punës tuaj në Demotix sesa koleksionin tuaj të plotë. Redaktorët e fotove nuk do të shoh nga të gjithë punën tuaj, nëse ata janë shumë të ngjashme.
Mbrapsht në kryeÇfarë madhësia e skedës nuk kam nevojë të ngarkoj?Aq i lartë sa të jetë e mundur. Kamera Shumica kanë mundësi të shumta për të ngritur cilësinë - ju lutem të shqyrtojë tuaj manual kamera. Për shpërndarjen maksimale globale, ju lutemi ngarkoni mbi 5 Megapixels / memorie 14MB për imazhin. Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Mbrapsht në kryeMund të ngarkoj historinë time nëpërmjet Email?Vetëm përmes Demotix Uploader tonë Email. Nuk është e inkurajuar që të dërgoni fotografi të anëtarëve të Demotix drejtpërdrejt për shkak të kohës që duhet për botuesit për të shkruar historinë. Vetëm dërgoni drejtpërdrejt për redaktorët nëse kjo ka qenë e rregulluar më parë. Email fasha images - dhe madhësive të vogla fotografi janë më pak të ngjarë të jetë zgjedhur për botim nga redaktorët foto. Email Upload Link
Mbrapsht në kryeMund të ngarkoj arkivin tim të vjetër?Po! Imazhet tuaja të vjetra ende mund të shiten me ne dhe imazhe Corbis, do të thotë këto imazhe mund të shiten në tregje të ndryshme. Më shumë informata mund të gjenden këtu në marrëveshjen tonë të Shpërndarjes me Corbis Blog
Mbrapsht në kryeNjë histori Demotix është e gabuar ose mashtruese ne faqe?Nëse çështja është me imazhet e vendosur, ju lutem dërgoni një email tek botuese (at) demotix.com dhe ne mund të shohim në të.Nëse çështja është me tekst, atëherë ju mund të shkruani një koment në faqe histori. Demotix është një platformë falas fjalim dhe inkurajon debat.
Mbrapsht në kryeDikush mund të komentojnë tregimet e mia?Po. Vetëm të nënshkruajë deri në Demotix dhe ju shkoni larg!Regjistrohu këtu.
Mbrapsht në kryeMund të ngarkoj negative skanuara?Po. Këto janë imazhe si. Ju lutem sigurohuni që ju japin informata të mjaftueshme për verifikim edhe pse me këto si nganjëherë të dhëna mund të jenë të humbura. Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Mbrapsht në kryeMund Demotix rrotullohen imazhet e mia automatikisht?Jo, ju lutem ri-orientohen imazhet tuaja para se të ngarkuar te Demotix.
Mbrapsht në kryePse ke ndryshuar titullin tim?Ndryshimi titullin tuaj në një titull të lajmeve do të ndihmojë në marrjen e trafikut në faqen tuaj dhe për të marrë redaktorët foto për të kuptuar dhe zgjidhni imazhe nga vendosur tuaj. Të jetë e thjeshtë! Ndryshimit 'qeverise rrënojave të sistemit arsimor përsëri "për të" Qeveria lëshon masa të reja shtrënguese -! Athinës'. Titulli i i ri do të çojë një shikues në vendosur tuaj - dhe shtoni edhe më shumë informacion për blerësit. Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Nëse ju mendoni të frustruar me tituj, media përmbledhjet ose captions shkruar nga botuesit ju lutem shikoni Shmangia frustrimet captioning.
Mbrapsht në kryePse keni ndryshuar imazhin e kryesor në tregimin tim?Një e mirë image horizontale të çojë për historinë tuaj rrit interaktive trafikut. Ky imazh është përdorur si një tablo të dy në faqen e parë të Demotix dhe carousel kryesor në krye të Demotix.com. Gjithashtu, një imazh i mirë i parë është parë shihet nga klientët ose të blerësit në kërkim për përmbajtjen.
Mbrapsht në kryePse është historia ime ende në pritje?Kjo mund të jetë për shkak të një numër arsyesh. Puna një botues duhet të bëni për historinë tuaj para se ajo është botuar dhe shpërndarë mund të marrë kohë - përmbushjen e kritereve mund të merrni historinë tuaj jashtë shpejt.
Puna juaj mund të jetë shtënë më të vjetër se 24 orë, do të thotë botuesit do të punojë në atë më vonë si ne duam të marrë lajme të thyer në organizatat e lajmeve më të mëdha të parë. Ngarkimi punën tuaj brenda disa orëve të shtënat mund të ju ndihmojë arritjen e shitjes.
Puna juaj mund të mos jenë të përshtatshme për Demotix, ose ju keni një fotografi korruptuar - ju mund të keni marrë një email duke i kërkuar që të ri-upload.
Më shumë informacion në raportet blogun tonë ngarkimi Help.
Mbrapsht në kryeUnë kam marrë një gabim në ngarkoj?Nëse keni marrë ndonjë gabim gjatë upload, ose përndryshe, ju lutem dërgoni një screenshot e gabimit nëpërmjet postës elektronike për të mbështetur (at) demotix.com kështu që ne mund ta rregullojmë këtë. Kjo është e dobishme për njerëzit tjerë të cilët mund të jenë duke përjetuar probleme gjithashtu. Më shumë informacion këtu në FAQ tonë ngarkimi.
Mbrapsht në kryeUnë kam qenë i ruajtur nga!Kontaktoni mbështetje [at] demotix.com nëse keni marrë asnjë gabim, por janë regjistruar gjatë një ngarkesë faqe. Screenshot ndonjë gabim që mund të ketë ndodhur dhe për të dërguar me email e mësipërme. Nga ana tjetër, kalimi llogaritë Facebook tuaja duke hyrë në Demotix - do të hyni nga ju.
Mbrapsht në kryeUnë dua të unpublish përmbajtjen time!Nëse ju dëshironi të hiqni një nga tregimet tuaja ju mund të na dërgoni me email arsyet në info [at] demotix.com me URL dhe ne do të marrë atë.


Upload
Ne duam të bëjmë ngarkimi sa më lehtë për ju, sepse SPEED është thelbi absolut kur vjen puna për të shitur fotot tuaja!
Zgjidhni mes:
Web NgarkoDesktop Ngarko (via FTP, Adobe Lightroom me dhe mekanik Foto plug-ins)Email UploadMobile Ngarko (vijnë shumë shpejt)Gjej më shumë përmes FAQ tonë ngarkimi.
Ngarkimi: FAQTabela e përmbajtjeve fjalës hide]Si mund të ngarkoni imazhe dhe video e mia?Si mund ta ndryshoj / të shtoni një Kod Upload!Mund të ngarkoj video?Çfarë video file type ju pranoni?Çfarë është shfletuesi më i mirë për të parë dhe të ngarkoj në Demotix?Mund të ngarkoj historinë time nëpërmjet Email?Unë dua të ngarkoni nëpërmjet Adobe Lightroom, Si të bëj se?Unë dua të ngarkoni nëpërmjet Mekanik Foto, Si të bëj se?Fushat Çfarë IPTC janë marrë nga Demotix?Unë nuk mund të ngarkoj asgjë për Demotix duke përdorur metodën time të zakonshme! Çfarë duhet të bëj tani?Unë nuk mund të shihni historinë time pas ngarkimi?Unë dua të ngarkoni nëpërmjet FTP, Çfarë software nuk kam nevojë?Unë nuk mund të hyni në serverin FTP?Çfarë madhësia e skedës nuk kam nevojë të ngarkoj?Mund të ngarkoj negative skanuara?Unë kam ngarkuar imazhet, por gjithçka është zhdukur?Unë nuk mund të merrni fotot e mia për ju nga ndonjë metodë.Kush Unë nuk kërkoj për ndihmë?Unë kam marrë një gabim në ngarkoj?
Si Ne shitet

Shitjet e drejtpërdrejtë
Ekipi ynë Sales shpenzojnë shumë kohë në telefonat e shitjes imazhet tuaja direkt për klientët tanë. Zbuloni se si funksionon këtu.

Marrëveshja Corbis
Corbis shpërndan imazhet tuaja të mira për klientët 100.000 saj në mbarë botën. Zbuloni më shumë rreth kushteve të marrëveshjes tonë dhe se si për të marrë imazhet tuaja zgjedhur këtu.
Pse Jemi KetuDemotix u themelua në ndër-rrugët e aktivizmit dhe gazetarinë, nga njerëz me një pasion për të dy.

Rishites
Ne partner me Rishites lokale dhe rajonale për ekspertizën e tyre jetike dhe kontaktet. Partnerët tanë rishitur janë të listuara këtu.
ProblemNe doni të merrni larg nga tregimet zyrtare dhe tregime të mëdha që janë thyer të gjithë ne dëgjojmë zakonisht nga vende të largëta nga e jona. Mediat e mëdha organizatat, si Newswires, janë duke u përpjekur për të mbuluar të gjithë botën me burimet e tyre u pakësuar. Gazetat blej se mbulimi dhe printoni atë.
Ne nuk mendojmë se është mjaft e mirë, por nuk ka bërë drejtësi për njerëzit dhe vendet duke u raportuar në, dhe kjo nuk ka gjithmonë të informuar njerëzit lexuar lajmin në lidhje me atë që është me të vërtetë ndodh, apo se si ndihet të jenë të përfshira.

OpportunityPërparimet teknologjike do të thotë se është e mundur për njerëzit e zakonshëm të krijojnë median dhe ta ndajnë atë me të tjerët e gjithë bota. Çdo vit, kamerat janë përmirësuar, lidhjet e internetit të bëhen më të shpejtë, dhe smartphones bëhen më të aftë për të zëvendësuar të dyja. Ka shumë burime online çdo ditë për t'ju ndihmuar të përmirësuar fotografinë tuaj dhe gazetari.
Gjithkush ka pasur gjithmonë perspektivën e tyre mbi ngjarjet që ndodhin pranë tyre - tani ju keni një shans për të ndarë atë që ju jeni duke parë, dhe si e shihni atë, me botën.

RezultatiGjatë viteve të fundit, ne kemi parë potencialin që ofron teknologjia na për të organizuar veten dhe për të treguar njëri-tjetrin për qoshet tona të botës si ne përvojën e tyre.
Ne e kuptojmë se ne duhet të jemi vazhdimisht në roje sonë kundër forcave që do të pengojnë lëvizjen e lirë të informatave në mes nesh, qoftë ajo të jetë drakonian Legjislacioni pronës intelektuale në kombet e zhvilluara apo qeveritë autoritare kudo në botë. Kjo nuk ka ndaluar juve, me ndihmën tonë, duke mbuluar disa nga tregimet më të mahnitshme të kohëve të fundit - luftërat, kryengritjet, të krizave financiare dhe fatkeqësitë natyrore - si realitet i përditshëm ku ju jetoni.

Paguhet FairNjë kulturë e ka çarë deri sugjeruar se nuk është një lajm kaq shumë dhe informacione rreth tani që askush nuk duhet të duhet të paguani për të. Organizmat e lajmeve tregojnë se qytetarëve apo i pavarur gazetarët dhe fotoreporterët duhet të jenë mirënjohës edhe të kreditohet kur puna e tyre është botuar nga një organizatë e lajmeve që ka fituar të holla nga ai.
Ne nuk pajtohemi.
Ne e dimë se sa shumë punë keni për të vënë në dhe rreziqet që ju të kandidojë për të marrë historitë tuaja për ne. Kjo është arsyeja pse ne kurrë nuk do të japin imazhet tuaja larg për të lira, pse ne kurrë nuk do të kërkojë të drejtën e autorit për imazhet tuaja, dhe pse ne do të ndjekim në të gjithë tuaj emër që përdor imazhet tuaja pa paguar ose duke i kërkuar leje.
Regjistrohu vetëm vizitave: http://newsvideo-photo.blogspot.com/~~HEAD=NNS~~HEAD=dobjDhe pastaj klikoni LAJME listën time blog nga ju në krye të drejtë, nën PayPal dhe agoda.comSepse edhe ju duhet PayPal për pranimin pagesat tuaja vetëm klikoni PayPal për biznesin e sipërme lista ime blog dhe agoda.com

No comments:

Post a Comment