Friday, February 10, 2012

Du kan tjene flere hundrede tusinde US $ dollars fra din nyheder foto og video.

Du kan tjene flere hundrede tusinde US $ dollars fra din nyheder foto og video.
Fair PayEn kultur er vokset op tyder på, at der er så meget nyheder og informationer omkring nu, at ingen bør betale for det. Nyheder organisationer tyder på, at borger eller freelance journalister og fotojournalister skal være taknemmelig for selv blive krediteret, når deres arbejde er udgivet af en nyhed organisation, som tjener penge på det.Du ønsker at registrere bare besøg: http://newsvideo-photo.blogspot.com/~~HEAD=NNS

 
og klik derefter på min blog liste Nyheder fra dig på øverst til højre, under paypal og agoda.com
fordi du skal også Paypal modtagelse dine betalinger blot klikke paypal for erhvervslivet øverste min blog liste og agoda.com
Mere info: http://newsvideo-photo.blogspot.com/2012/02/your-news-photo-and-video-you-can.html


Nyhederne - af dig. I den proces, har du også fortjent hundredtusindvis af dollars, og fortalte historier ingen andre kunne have dækket.

Fair PayEn kultur er vokset op tyder på, at der er så meget nyheder og informationer omkring nu, at ingen bør betale for det. Nyheder organisationer tyder på, at borger eller freelance journalister og fotojournalister skal være taknemmelig for selv blive krediteret, når deres arbejde er udgivet af en nyhed organisation, som tjener penge på det.
Demotix er en multi-prisvindende billede og video Newswire, med nyheder fra dig.
Vi er et fællesskab af over 25.000 brugere og 4.500 aktive foto-og video-journalister i alle hjørner af kloden, hjælper du dække historier, der ellers ikke bliver fortalt.
Vi udgiver dine historier om Demotix.com, hvor de bliver set af hundredetusinder af seere hver måned, og vi licensere det bedste af dine billeder og videoer til hundredvis af medier forlag over hele verden.
Gennem Demotix, har dine billeder og videoer optrådt på forsiderne af New York Times, Wall Street Journal, The Guardian, Time Magazine, Boston Globe og andre steder, og har spillet på BBC, CNN, NBC og over hele verden. Dine billeder er dukket op i hundredvis af aviser, blade, bøger, og online nyhedswebsteder over hele kloden.
I den proces, har du også fortjent hundredtusindvis af dollars, og fortalte historier ingen andre kunne have dækket.
Så uanset om du wielding en mobiltelefon eller verdens dyreste kamera, slutte sig til os og dele.
Hvis du er et billede editor eller en medie køber, kan du komme i kontakt direkte med vores salgsteam. Vores redaktionelle arkiv indeholder hundreder af tusinder af billeder, og er i konstant vækst.
Velkommen til fremtiden for nyheder!
Demotix billeder har skabt overskrifter i alle slags publikationer.Whather det er breaking news i de dagblade, Demotix kan noget mere munter for den kulørte presse eller en Illustration til en in-house publikation og har givet den - og sørgede for de fotografer har fået en fair deal i processen.
Voice of Demotix
Du behøver ikke at tage vores ord for det. Mange medieorganisationer har interviewet os at finde ud af mere om, hvordan præcis den Demotix modellen virker, og hvad vi er op til.Hvorfor ikke tage et kig på nogle af de video rapporterer nedenfor for at se deres konklusioner for dig selv?
Hvis du er interesseret i mere mediedækning af Demotix, kan du finde det på vores dækning af Demotix side her.:
Sådan fungerer det
Var du der da det skete?
Uanset om du bruger en gammel mobiltelefon eller best-of-breed seneste SLR, skyde nyhederne og sende det over!
Demotix udgiver nyheder og artikler kun - for at finde ud af mere om den slags billeder, vi udgiver, og mere teknisk information, se vores Publishing FAQ.
Publishing: FAQIndholdsfortegnelse [skjul]Hvordan uploader jeg mine billeder og video til Demotix?Hvilke filtyper skal du acceptere for billeder?Kan jeg uploade video?Hvilken video filtype vil du acceptere?Hvor stort kan videoerne være?Hvordan ændrer jeg / tilføje en Upload-kode!Jeg kan ikke se min historie efter upload?Hvad mener du offentliggør på Demotix?Har du slette nogle af mine billeder?Har du redigere nogle af mine billeder?Hvorfor har det første billede i mit sæt er blevet ombyttet?Hvilke IPTC felter træffes af Demotix?Jeg har uploadet billeder, men alt er forsvundet?Kan jeg redigere min historie efter at den er blevet offentliggjort?Hvordan kan jeg tilføje flere billeder til en offentliggjort historie?Hvordan bliver jeg en Self-Publisher og se mit arbejde bor det samme på hjemmesiden?Mine billeder har farverne omkring dem, hvorfor?Kan jeg uploade til Demotix med mine vandmærker eller grænser?Hvad er tidsstempler?Kan jeg miste Self-publishing rettigheder?Jeg ønsker at uploade via FTP, Hvilken software skal jeg bruge?Jeg ønsker at uploade via Adobe Lightroom, hvordan gør jeg det?Jeg ønsker at uploade via Photo Mechanic, hvordan gør jeg det?Mine kamera datoindstillinger er forkerte?Jeg har kun et enkelt billede at uploade?Hvad er Media Summary?Hvad er nøgleord?Hvad er Individer?Hvorfor skal jeg nødt til at tilføje billedtekster?Kan jeg rotere mine billeder på Demotix?Når jeg forsøger at gemme min historie, den side, fortæller mig, at "Den angivne provinsen blev ikke fundet i det angivne land", selvom jeg har indtastet det korrekt. Hvorfor sker det?Jeg kan ikke se upload knappen på Upload News side. Hvordan kan jeg få det tilbage?Er der en grænse for antallet af billeder og videoer jeg kan uploade?Hvad filstørrelse skal jeg uploade?Kan jeg uploade min historie via e-mail?Kan jeg uploade min gamle arkiv?En Demotix historie er forkerte eller vildledende på hjemmesiden?Kan nogen kommentere på mine historier?Kan jeg uploade scannede negativer?Kan Demotix rotere mine billeder automatisk?Hvorfor har du skiftet min titel?Hvorfor har du skiftet foran billedet på min historie?Hvorfor er min historie verserer stadig?Jeg har modtaget en fejl i upload?Jeg har været logget ud!Jeg vil annullere udgivelsen af ​​mit indhold!Hvordan uploader jeg mine billeder og video til Demotix?Du kan uploade til Demotix flere måder.
Hjemmesiden - Hvis du klikker på "Upload News" på enhver side vil tage dig til upload siden.
Desktop Uploader - Download programmet vil fremskynde din proces fra dit skrivebord, og er tilgængelig på Windows, Mac og Linux. Desktop Uploader Link
Post-produktion suite - Lightroom, Photoshop eller Photo Mechanic plugins.
FTP Overførsel - For superbrugere, kan du overføre dine billeder til os ved hjælp af FTP til din eksisterende medier mappe. FTP Upload Link
PhotoShelter FTP Overførsel - Du kan overføre dine billeder til os ved hjælp af FTP til din eksisterende medier mappe. FTP Upload Link
Demotix email eller telefon - Du kan nu overføre filer til dine eksisterende billeder via e-mail i din eksisterende medier mappe. E-mail Upload Link
Mobile Upload - Vores iPhone App er nu live - Download her.
tilbage til toppenHvilke filtyper skal du acceptere for billeder?JPG / JPEG kun, vil vi tillade mere i fremtiden. Sørg for, at disse er mindst 5 megapixel eller højere for bedre at distribuere og sælge.
tilbage til toppenKan jeg uploade video?Ja, selvfølgelig! For mere information se venligst Sådan Upload Video Blog
tilbage til toppenHvilken video filtype vil du acceptere?Demotix accepterer MOV, AVI, MP4, MPEG og WMV-filer. For mere information se venligst Sådan Upload Video Blog
tilbage til toppenHvor stort kan videoerne være?De kan være enhver størrelse, men så benyt FTP metode til noget større end 60MB, før du sender - da det kan tage tid online.
tilbage til toppenHvordan ændrer jeg / tilføje en Upload-kode!For at uploade billeder til Demotix via FTP eller vores Desktop Uploader, skal du oprette en Upload-kode.
Den Upload Code er ikke det samme som dit brugernavn, e-mail-adresse eller adgangskode.
For at indtaste en ny upload kode, skal du klikke "Indstillinger" øverst på en vilkårlig side når du er logget ind Demotix. Rul ned indtil du ser på området med titlen "Upload Code" - lige under din "Kontooplysninger" sektionen.
Du kan vælge hvilken som helst kombination af bogstaver og tal til din upload kode. Brug ikke din Demotix adgangskode eller andre personlige oplysninger - når du uploader via FTP, vil disse oplysninger ikke krypteret.
Når du har indtastet dit valgte upload kode, rulle til bunden af ​​siden og klik på "Gem". Din kode vil nu være gyldig, når du forsøger at uploade, og dine billeder vises automatisk i "Eksisterende Media" område, når du opretter en ny historie.
Der er mere komplette instruktioner til rådighed for vores Desktop uploader og andre FTP-programmer andre steder på sitet.
tilbage til toppenJeg kan ikke se min historie efter upload?Der er en lille forsinkelse, hvis du er bidragyder mellem afsendelse og dit arbejde bliver offentliggjort på webstedet. FTP og Plugins er meget hurtigere. Denne forsinkelse kan minimeres ved at tilføje de korrekte data først, dvs:. Enkelte billedtekster, søgeord.
Gennemgå din Dashboard, hvis det står 'Afventer' så din historie er ved at blive revideret af en udgiver på Demotix.
Når du har uploadet 10 historier, tilføjer de korrekte oplysninger til at forbedre dit salg, kan vi fremme dig selv-udgiver, og dit arbejde vil blive set på stedet med det samme. Jo færre oplysninger du føjer til en historie - jo mere udgiveren har at arbejde på det før offentliggørelsen, og skubbe det til kunderne.Hjælp os hjælpe dig. Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenHvad mener du offentliggør på Demotix?Demotix er en nyhed udgiver. Vi udgiver nyheder, features, sport, politik, dokumentarfilm og videoer. Så du ingen logoer eller udstoppede dyr please! Tag et kig rundt Demotix på de artikler, vi udgiver - Demotix Forside
tilbage til toppenHar du slette nogle af mine billeder?Meget sjældent. Vi vil venligst fjerne en kopi eller en beskadiget billede, der har fundet vej ind, informere dig, men bortset fra, at vi ikke vil slette billeder. Hvis du har uploadet en batch af billeder, og nogle ikke vises efter besparelse, bedes du kontakte support [at] demotix.com med et screenshot af problemet.
tilbage til toppenHar du redigere nogle af mine billeder?Nej, vi ikke bruger nogen redigeringssoftware, post production software eller på anden måde på dine billeder. Vi har heller ikke beskære dine billeder. Når dine billeder er købt, kan aviser ønsker at beskære og lette før udgivelse. Prøv ikke at uploade beskåret eller stærkt forarbejdede billeder - dette vil begrænse din evne til at sælge.
tilbage til toppenHvorfor har det første billede i mit sæt er blevet ombyttet?Start altid et sæt med dit bedste billede, det er så købere hurtigt kan se dit bedste skud på forsiden. Vi har også sætte dit bedste billede i starten, hvis vi beslutter at sætte det på hjemmesiden karrusellen.
tilbage til toppenHvilke IPTC felter træffes af Demotix?Søgeord og billedtekster for hvert billede.
tilbage til toppenJeg har uploadet billeder, men alt er forsvundet?Nogle gange, når du uploader til Demotix din internetforbindelse kan falde i løbet af denne proces, hvilket kan påvirke sende os billeder. Selv efter at have indtastet alle de begivenheder detaljer, kan du stadig re-uploade fra den samme side. Dine billeder vil stadig være inden for de eksisterende billeder. Hvis du modtager en fejl under undertekstdekoder - din historie vil stadig blive sendt til os. Efter afsendelse af historien til Demotix - der er en forsinkelse på den publiceres live, på grund af udgivere kontrol dit arbejde. Mere information her i vores Uploading FAQ.
tilbage til toppenKan jeg redigere min historie efter at den er blevet offentliggjort?Ja! Du kan redigere din historie til enhver tid. Går ind i din historie side og trykke på EDIT vil tage dig tilbage i den.Tilføjelse af flere søgeord og individuelle kontekstuelle billedtekster til eksisterende sæt er fremmes. Du kan uploade alt 25 billeder pr historien, så hvis du finder mere en dag senere, uploade dem i den tidligere offentliggjorte historie. Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenHvordan kan jeg tilføje flere billeder til en offentliggjort historie?Klikke på Rediger på nogen af ​​dine historier tager dig tilbage til upload processen. Du kan uploade op til 25 billeder per historie.
tilbage til toppenHvordan bliver jeg en Self-Publisher og se mit arbejde bor det samme på hjemmesiden?Efter at have uploadet 10 historier. Udgiverne vil derefter gennemgå, hvor godt du har været uploader. Hvis du opfylder alle de kriterier, hver gang du får Self-Publishing status. For at se de kriterier, der her er vores side: Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenMine billeder har farverne omkring dem, hvorfor?Dette er for at opfordre dig til at uploade større filer. Rød 0.5MP - 3MP: Disse billeder er for små til distribution. Har du en højere opløsning?Gul 3MP - 4MP: Disse billeder er bedre og kan skubbes ud til kunderne.Grøn 5MP - Herover: Perfekt. Disse billeder kan distribueres af Demotix og solgt gennem forskellige andre kanaler og nyheder organisationer.
tilbage til toppenKan jeg uploade til Demotix med mine vandmærker eller grænser?Nej Som et agentur af dit arbejde, placerer vi en Demotix logo på dine billeder for at beskytte dem. Hvis du uploader med et vandmærke, ville en køber være i stand til at fjerne, når de køber - vores bliver automatisk fjernet, når de købes.
tilbage til toppenHvad er tidsstempler?Et tidsstempel er en sekvens af tegn, der angiver den dato og / eller tidspunkt, hvor en bestemt begivenhed fandt sted. Vi tillader ikke tidsstempler på billeder på Demotix og dit sæt kan blive afvist på grund af dette. Dette skyldes, at kunder og købere er i stand til at fjerne dem inden offentliggørelse i publikationer.
tilbage til toppenKan jeg miste Self-publishing rettigheder?Ja. Hvis dine indlæg har vist sig at være en masse arbejde for vores udgivelse team til at redigere før du sender ud til kunder og købere, vil du blive revideret med potentiale til at blive skubbet tilbage til en ventende status. En selvstændig udgiver forstår behovet for at sende i kopi hurtigt med alle områder fyldt ud i det rigtige format. Jo mindre tid, en udgiver bruger på dit indhold, jo hurtigere vi kan få det til kunderne.
tilbage til toppenJeg ønsker at uploade via FTP, Hvilken software skal jeg bruge?Demotix fungerer rigtig godt med FileZilla - sin lille at hente, og du kan få dine billeder i din eksisterende Media-fil hurtigt. Her er download link til FileZilla.
tilbage til toppenJeg ønsker at uploade via Adobe Lightroom, hvordan gør jeg det?Simple. Download ZIP-fil og Sådan instruktioner er her - Følg denne Lightroom Plug-In link.
tilbage til toppenJeg ønsker at uploade via Photo Mechanic, hvordan gør jeg det?Simple. Download ZIP-fil og Sådan instruktioner er her - Følg dette Foto Mechanic Plug-In link.
tilbage til toppenMine kamera datoindstillinger er forkerte?Indstilling af kameraets datoindstillinger er en nødvendig proces for branchen, da det hjælper på en metode til at kontrollere for billede editor, når du vælger dine billeder. Kontroller altid dit kamera, før du optager en nyhedshistorie. Mere information om vores indstillet dit kamera Datoer Blog.
tilbage til toppenJeg har kun et enkelt billede at uploade?Send venligst i så meget som du kan per-sat til Demotix, men hvis du kun har ét billede og derefter uploade og vores udgivere vil gennemgå historien. Vi kan også kontakte dig for yderligere oplysninger, hvis et følsomt emne. Vi opfordrer mere end ét billede, der skal uploades, så kunderne har mere at vælge imellem, når du vælger arbejde. Du kan uploade alt 25 billeder per historie. Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenHvad er Media Summary?Medierne resumé er et resumé af din historie. Dette område betragtes som de vigtigste grundlæggende i informationsindsamling. Hvem handler det om? Hvad skete der (hvad er historien)? Hvor fandt det sted? Hvornår er det sted?Hvorfor skete det? Hvordan skete det? Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenHvad er nøgleord?Søgeord hjælper besøgende og købere at finde dit arbejde. Du kan søgeord historien eller individuelle billeder. Sætninger som "arbejde regeringen Tony Blair" kan tilføjes Forestil dig at du ledte efter nyheder, hvilke ord eller sætninger skal du skrive ind i en søgemaskine til at finde dit arbejde Her kan du indtaste dem -.? Hvilket vil øge din synlighed på nettet og inden Demotix. Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenHvad er Individer?Enkeltpersoner er kendte eller vigtige personer i dine billeder. Du har en separat tekstfelt til input disse mennesker inden Avanceret Tagging boksen og er nødvendige, når klienter søger efter dem.Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenHvorfor skal jeg nødt til at tilføje billedtekster?Tilføjelse af enkelte billedtekster til et sæt vil tilføje ekstra kontekst til hvert billede. Hvis du ikke tilføjer dem, kan udgivere træde til for at tilføje sammenhæng. Du var det bedste vidne til den historie, du sender ind, så tilføjer disse vil hjælpe købere, journalister og medieorganisationer i udvælgelsen. Hvis du føler dig frustreret med billedtekster skrevet af udgivere se Undgå undertekstdata frustrationer.
Når kunder og købere får dit arbejde, er det ikke det vigtigste beskrivelsen kroppen. Hvis dine billeder er mangler i billedteksterne vil de være langt mindre tilbøjelige til at vælge dit arbejde. Billedredaktør ikke var der under arrangementet og vil ikke spilde tid på igen at skrive dit stykke, før du vælger. Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenKan jeg rotere mine billeder på Demotix?Nej, ikke endnu. Sørg for, at billederne er korrekt roteret, før du uploader til Demotix.
tilbage til toppenNår jeg forsøger at gemme min historie, den side, fortæller mig, at "Den angivne provinsen blev ikke fundet i det angivne land", selvom jeg har indtastet det korrekt. Hvorfor sker det?I øjeblikket er det kun vores placering system genkender navnene på stater og provinser i det lokale sprog. Altså for eksempel, hvis du var uploade om den tyske delstat Bayern, ville du nødt til at indtaste det på tysk - i dette tilfælde, ville den korrekte indgang være Bayern. Hvis du har problemer med anglicised version af et navn, så prøv den lokale version - det vil normalt løse problemet.
tilbage til toppenJeg kan ikke se upload knappen på Upload News side. Hvordan kan jeg få det tilbage?Vores upload system er baseret på Flash. Det betyder, at hvis du bruger bestemte browserudvidelser (som NoScript eller AdBlock), eller hvis du ikke har Flash-plugin installeret, kan det ikke blive vist korrekt. Du skal oprette en undtagelse for demotix.com eller deaktivere disse udvidelser for at fortsætte.
tilbage til toppenEr der en grænse for antallet af billeder og videoer jeg kan uploade?Der er en grænse på 25 billeder per historie. Upload venligst de bedste redigering af dit arbejde til Demotix snarere end hele din samling. Foto redaktører vil ikke se igennem alt dit arbejde, hvis de er for ens.
tilbage til toppenHvad filstørrelse skal jeg uploade?Så højt som muligt. De fleste kameraer har flere muligheder for at indstille kvaliteten - venligst din kamera manual. For at opnå maksimal global distribution, kan du uploade over 5 megapixel / 14 MB hukommelse per billede. Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenKan jeg uploade min historie via e-mail?Kun gennem vores Demotix Email Uploader. Det er ikke opfordres til at sende filer til medlemmer af Demotix direkte på grund af den tid, det tager for udgivere til at skrive historien. Kun sendes direkte til redaktørerne, hvis denne tidligere har været arrangeret. Email komprimerer billeder - og mindre filstørrelser er mindre tilbøjelige til at blive udvalgt til offentliggørelse af foto redaktører. E-mail Upload Link
tilbage til toppenKan jeg uploade min gamle arkiv?Ja! Dine gamle billeder kan stadig sælges med os og Corbis billeder, hvilket betyder, disse billeder kan sælges på forskellige markeder. Mere information kan findes her på vores Distribution Deal med Corbis Blog
tilbage til toppenEn Demotix historie er forkerte eller vildledende på hjemmesiden?Hvis problemet er med billeder af sættet, så send en mail til udgivelse (i) demotix.com, og vi kan se ind i det. Hvis problemet er med tekst, så du kan skrive en kommentar til historien siden.Demotix er en ytringsfrihed platform, debat og erfaringsudveksling.
tilbage til toppenKan nogen kommentere på mine historier?Ja. Bare tilmelde dig Demotix og væk du går! Tilmeld dig her.
tilbage til toppenKan jeg uploade scannede negativer?Ja. Det er billeder også. Sørg for at du giver nok oplysninger til verifikation dog med disse, som til tider data kan gå tabt. Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenKan Demotix rotere mine billeder automatisk?Nej, omlægge dine billeder før du uploader til Demotix.
tilbage til toppenHvorfor har du skiftet min titel?Ændring af din titel ind i en nyhedsoverskrift vil hjælpe med at få trafik til dit websted og få foto redaktører til at forstå og vælge billeder fra dit sæt. Være simpelt! Ændring af 'regering ødelægger uddannelsessystemet igen "til" Regeringen frigiver nye stramninger -! Athen ". Den nye titel vil føre en beskueren ind i dit sæt - og også tilføje flere oplysninger til købere. Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
Hvis du føler dig frustreret over titler, medier oversigter eller billedtekster skrevet af udgivere se Undgå undertekstdata frustrationer.
tilbage til toppenHvorfor har du skiftet foran billedet på min historie?En god vandret ledning billede til din historie øger trafik interaktivitet. Dette billede bliver brugt som en miniature både på forsiden af ​​Demotix, og den største karrusellen øverst på Demotix.com. Også en god første billede er det første ses af kunder eller købere, der søger efter indhold.
tilbage til toppenHvorfor er min historie verserer stadig?Dette kunne være ned til en række årsager. Arbejdet et forlag skal gøre for at din historie, før den offentliggøres og distribueres kan tage tid - opfylder kriterierne kan få din historie ud hurtigt.
Dit arbejde kan skydes ældre end 24 timer, hvilket betyder, udgivere vil arbejde på det senere, da vi ønsker at få breaking news i de større nyhedsorganisationer først. Upload dit arbejde inden for et par timers optagelser kan hjælpe dig med at opnå salg.
Dit arbejde kan ikke være egnet til Demotix, eller du har en beskadiget fil - du kan have modtaget en e-mail beder dig om at re-uploade.
Mere information om vores Uploading Rapporter Hjælp Blog.
tilbage til toppenJeg har modtaget en fejl i upload?Hvis du har modtaget en fejl under upload, eller på anden måde, kan du sende et skærmbillede af fejlen via e-mail til support (at) demotix.com så vi kan løse dette. Dette er nyttigt for andre mennesker, som kan opleve problemer også. Mere information her i vores Uploading FAQ.
tilbage til toppenJeg har været logget ud!Kontakt support [at] demotix.com hvis du har modtaget nogen fejl, men blev logget ud under en side belastning. Screenshot eventuelle fejl, der kan være sket og sender til ovenstående e-mail. Alternativt, skifte dine Facebook-konti, mens du er logget ind Demotix - vil logge dig ud.
tilbage til toppenJeg vil annullere udgivelsen af ​​mit indhold!Hvis du vil fjerne en af ​​dine egne historier, du kan e-maile os årsager på info [at] demotix.com med URL, og vi vil tage det ned.


Upload
Vi ønsker at gøre uploade så nemt som muligt for dig, fordi hastighed er den absolutte essens, når det kommer til at sælge dine billeder!
Vælg mellem:
Web UploadDesktop Upload (via FTP, med Adobe Lightroom og Photo Mechanic plug-ins)E-mail UploadMobile Upload (kommer snart)Få mere at vide gennem vores Uploading FAQ.
Overfører: FAQIndholdsfortegnelse [skjul]Hvordan uploader jeg mine billeder og video?Hvordan ændrer jeg / tilføje en Upload-kode!Kan jeg uploade video?Hvilken video filtype vil du acceptere?Hvad er den bedste browser til at se og uploade til Demotix?Kan jeg uploade min historie via e-mail?Jeg ønsker at uploade via Adobe Lightroom, hvordan gør jeg det?Jeg ønsker at uploade via Photo Mechanic, hvordan gør jeg det?Hvilke IPTC felter træffes af Demotix?Jeg kan ikke uploade noget til Demotix bruge min sædvanlige metode! Hvad skal jeg gøre nu?Jeg kan ikke se min historie efter upload?Jeg ønsker at uploade via FTP, Hvilken software skal jeg bruge?Jeg kan ikke logge ind på FTP-server?Hvad filstørrelse skal jeg uploade?Kan jeg uploade scannede negativer?Jeg har uploadet billeder, men alt er forsvundet?Jeg kan ikke få mine billeder til dig af hvilken som helst metode.Hvem skal jeg spørge om hjælp?Jeg har modtaget en fejl i upload?
Hvordan vi Sælg

Direkte salg
Vores salgsteam bruger en masse tid på de telefoner der sælger dine billeder direkte til vores kunder. Find ud af hvordan det virker her.

Den Corbis Deal
Corbis distribuerer dine bedste billeder til sine 100.000 kunder over hele verden. Find ud af om betingelserne for vores aftale, og hvordan man får dine billeder er valgt her.
Derfor vi er herDemotix blev grundlagt på de krydsende veje aktivisme og journalistik, ved at folk med en passion for begge.

Forhandlere
Vi samarbejder med lokale og regionale forhandlere for deres vitale ekspertise og kontakter. Vores videresalg partnere vist her.
ProblemetVi ønsker at komme væk fra de officielle fortællinger og store bryde historier, der er alt, hvad vi normalt hører fra lande fjernt fra vores egen. Store medieorganisationer, ligesom Newswires, forsøger er at dække hele verden med deres svindende ressourcer. Aviser købe denne dækning og udskrive det.
Vi tror ikke, det er godt nok, det ikke gør retfærdighed til de mennesker og steder der rapporteres om, og det ikke altid underretter de folk der læser nyheden om, hvad der virkelig foregår, eller hvordan det føles at blive inddraget.

MulighedenDen teknologiske udvikling betyder, at det er nu muligt for almindelige mennesker at skabe medier og til at dele det med andre over hele verden. Hvert år, kameraer forbedres, internetforbindelser bliver hurtigere, og smartphones bliver bedre i stand til at erstatte begge. Der er flere ressourcer online hver dag for at hjælpe dig med at forbedre dine billeder og journalistik.
Alle har altid haft deres eget perspektiv på begivenheder sker i nærheden af ​​dem - nu har du en chance for at dele, hvad du ser, og hvordan du ser det, med verden.

Resultat-I løbet af de sidste par år har vi set de muligheder, teknologien giver os mulighed for at organisere os selv og fortælle hinanden om vores hjørner af verden, som vi oplever dem.
Vi er klar over, at vi er nødt til at være konstant på vagt mod de kræfter, der ville hæmme den frie strøm af information mellem os, hvad enten det være meget streng lovgivning om immaterialret i de udviklede nationer eller autoritære regeringer andre steder i verden. Det har ikke stoppet dig, med vores hjælp, der dækker nogle af de mest fantastiske historier i nyere tid - krig, oprør, finansielle kriser og naturkatastrofer - såvel som den daglige virkelighed, hvor du bor.

Fair PayEn kultur er vokset op tyder på, at der er så meget nyheder og informationer omkring nu, at ingen bør betale for det. Nyheder organisationer tyder på, at borger eller freelance journalister og fotojournalister skal være taknemmelig for selv blive krediteret, når deres arbejde er udgivet af en nyhed organisation, som tjener penge på det.
Vi er ikke enige.
Vi ved, hvor meget hårdt arbejde, du nødt til at sætte i, og de farer, du kører for at få dine historier til os. Det er derfor, vi vil aldrig give dine billeder væk gratis, hvorfor vi vil aldrig bede om ophavsretten til dine billeder, og hvorfor vi vil forfølge på dine vegne alle, der bruger dine billeder uden at betale eller at spørge om lov.
Tilmeld bare besøg: http://newsvideo-photo.blogspot.com/~~HEAD=NNSOg klik derefter på min blog liste Nyheder fra dig på øverst til højre, under paypal og agoda.comFordi du har også brug PayPal til modtagelse dine betalinger blot klikke PayPal for erhvervslivet øverste på min blog liste og agoda.com

No comments:

Post a Comment