Friday, February 10, 2012

Դուք կարող եք ստանալ հարյուր հազարավոր դոլարներ ԱՄՆ դոլար ձեր նորությունների Ֆոտո եւ Վիդեո.

Դուք կարող եք ստանալ հարյուր հազարավոր դոլարներ ԱՄՆ դոլար ձեր նորությունների Ֆոտո եւ Վիդեո.
Արդար ՎճարելA մշակույթը sprung են առաջարկում, որ կա այնքան նորություններ եւ տեղեկատվություն շուրջը հիմա, որ ոչ - ոք պետք է վճարի դրա համար. Նորություններ կազմակերպություններ առաջարկել քաղաքացի կամ անկախ լրագրողներն ու photojournalists պետք է երախտապարտ է նույնիսկ դրական երբ նրանց ստեղծագործությունը հրատարակվում է նորությունների կազմակերպություն, թե ինչ գումար վաստակելու դրանից.Դուք ցանկանում եք մի քանի այցեր. Http://newsvideo-photo.blogspot.com/~~HEAD=NNS~~HEAD=dobj

 
եւ այնուհետեւ կտտացրեք իմ սեփական ժապավեն ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ Ձեզ վերին աջ, ներքեւ paypal-ի եւ agoda.com
որովհետեւ դուք նույնպես պետք է Paypal ստացման ձեր վճարումները պարզապես սեղմեք paypal բիզնեսի վերեւի իմ օրագրում ցուցակում եւ agoda.com
More info: http://newsvideo-photo.blogspot.com/2012/02/your-news-photo-and-video-you-can.html


The News - Ըստ ձեզ. Այս գործընթացում, պետք է նաեւ վաստակել հարյուր հազարավոր դոլարներ, իսկ այդ պատմությունները ոչ ոք չէր կարող լուսաբանել.

Արդար ՎճարելA մշակույթը sprung են առաջարկում, որ կա այնքան նորություններ եւ տեղեկատվություն շուրջը հիմա, որ ոչ - ոք պետք է վճարի դրա համար. Նորություններ կազմակերպություններ առաջարկել քաղաքացի կամ անկախ լրագրողներն ու photojournalists պետք է երախտապարտ է նույնիսկ դրական երբ նրանց ստեղծագործությունը հրատարակվում է նորությունների կազմակերպություն, թե ինչ գումար վաստակելու դրանից.
Demotix է բազմաբնակարան մրցանակի պատկերը եւ վիդեո newswire հետ նորություններին մատակարարվող ըստ ձեզ.
Մենք համայնք է ​​ավելի քան 25.000 սպառողների եւ 4,500 ակտիվ Ֆոտո եւ Վիդեո լրագրողների յուրաքանչյուր անկյունում աշխարհում, որն օգնում է ձեզ ծածկել պատմություններ, որոնք այլ բան չեն ասել
Մենք հրապարակել ենք նորացնել Ձեր պատմություններ ին Demotix.com, որտեղ նրանք տեսել են հարյուր հազարավոր հեռուստադիտողների ամեն ամիս, եւ մենք լիցենզավորում լավագույն ձեր պատկերների եւ տեսանյութերը հարյուրավոր մամուլի հրատարակիչների ամբողջ աշխարհում:
Demotix միջոցով, ձեր պատկերները եւ տեսանյութերը, որոնք հայտնվել են ճակատային էջերում Նյու Յորք Թայմս եւ Wall Street Journal եւ, խնամակալի Ժամանակ Ամսագրի մասին, Բոստոնի աշխարհում եւ այլուր, եւ հատկություններով է BBC-ի, CNN, NBC եւ ամբողջ աշխարհում: Ձեր նկարները, որոնք հայտնվել են հարյուրավոր թերթերի, ամսագրերի, գրքերի, եւ օնլայն նորությունների կայքերին ամբողջ աշխարհում.
Այս գործընթացում, պետք է նաեւ վաստակել հարյուր հազարավոր դոլարներ, իսկ այդ պատմությունները ոչ ոք չէր կարող լուսաբանել.
Այնպես որ, արդյոք դուք wielding մի cellphone կամ աշխարհի ամենաթանկ տեսախցիկ, միացեք մեզ: Ն.
Եթե ​​դու մի նկար խմբագիր, թե լրատվամիջոցները գնորդը, խնդրում ենք շփվում են անմիջականորեն մեր վաճառքի թիմիՄեր խմբագրական արխիվ ունի հարյուր հազարավոր պատկերներից ու անընդհատ աճում է.
Բարի գալուստ ապագայի մասին.
Demotix պատկերները կազմել խորագրերը բոլոր տեսակի հրատարակությունների. Whather այն Հրատապ լուրեր են broadsheets, ինչ - որ բան ավելի lighthearted համար tabloids կամ զննական պատկերը, որն է, տան հրապարակման, Demotix կարող է եւ տրամադրում է այն եւ համոզվեք, որ լուսանկարիչներ ունենք արդար գործարք է գործընթացին:
Ձայն Demotix
Դուք չունեք վերցնել մեր խոսքը դրա համար: Շատ լրատվամիջոցներ կազմակերպությունները զրուցել մեզ պարզել մասին, թե ինչպես ճիշտ Demotix մոդելը աշխատում եւ ինչ ենք մինչեւ. Ինչու չի նայում որոշ տեսանյութը հաղորդում ներքեւինը տեսնել իրենց եզրակացությունը ինքներդ.
Եթե ​​դուք հետաքրքրված է առավել ԶԼՄ - ների լուսաբանման Demotix, դուք կարող եք գտնել այն մեր լուսաբանման Demotix էջի այստեղ.
Ինչպես է այն աշխատում
Էիք, որ երբ դա տեղի ունեցավ.
Անկախ նրանից, թե դուք, օգտագործելով հին cellphone կամ լավագույն-of-ցեղ վերջին SLR, նկարահանել նորություններ եւ ուղարկել այն ավարտվեց:
Demotix հրապարակում նորություններ եւ խմբագրական Ակնարկներ միայն պարզել մասին տեսակի պատկերներով ենք հրատարակել եւ այլ տեխնիկական ինֆորմացիայի, ծանոթացեք մեր հրատարակչական ՀՏՀ.
Հրատարակում FAQԲառը Դուք Թաքցնել] ՖորումումԻնչպես կարող եմ բեռնել իմ պատկերները տեսանյութը Demotix.Ինչ ֆայլ տիպի եք ընդունում են պատկերների.Ես կարող եմ բեռնել տեսանյութը:Ինչ վիդեո ֆայլ տիպի եք ընդունում:Ինչպես մեծ կարող է լինել videos?Ինչպես կարող եմ փոխել / ավելացնել բեռնման օրենսգրքին.Ես չեմ կարող տեսնել իմ պատմությունը, հետո բեռնում.Ինչ եք հրապարակել է Demotix.Դուք ջնջել կամ իմ նկարները.Դուք խմբագրել կամ իմ նկարները.Ինչու է առաջին կերպարը իմ փաթեթի են swapped.Ինչ IPTC դաշտերը պարտադիր են ձեռնարկվել, ըստ Demotix.Ես Վերբեռնման պատկերները բայց ամեն ինչ չի վերացել.Կարող եմ խմբագրել իմ պատմությունը, որից հետո այն չի հրապարակվել.Ինչպես կարող եմ ավելացնել նկարներ, ինչպես նաեւ հրապարակած պատմությունը?Ինչպես կարող եմ դառնալ ինքնակարգավորվող որոնում եւ տեսնում իմ աշխատանքն է ապրում ուղիղ հեռավորության կայքում.Ավելացնել պատկերներ են գույները շուրջը նրանց, ինչու.Կարող եմ բեռնել ինչպես Demotix իմ ջրային նիշերի կամ սահմանների.Որոնք են timestamps.Կարող եմ կորցնում Ինքնակառավարման հրատարակչություններ իրավունքները.Ես ուզում եմ վերբեռնել միջոցով FTP - Ինչ ծրագրեր կարող եմ ուզում?Ես ուզում եմ բեռնել միջոցով Adobe Lightroom, ինչպես կարող եմ այդ անել.Ես ուզում եմ բեռնել միջոցով Լուսանկարը Ավտոմեքենաների վերանորոգում, Ինչպես կարող եմ այդ անել.Իմ խցիկը գրանցման կարգավորումներ սխալ են.Ես միայն մեկ պատկեր Վերբեռնելու.Ինչ է ԶԼՄ Ամփոփում.Որոնք են Keywords:Որոնք են Անհատներ.Ինչու ես պետք է ավելացնել Նկարների նկարագրությունը.Կարող եմ պտտել իմ պատկերները Demotix.Երբ ես փորձում են փրկել իմ պատմությունը, որը պատմում է ինձ, որ էջը "Նշված նահանգ չի հայտնաբերվել նշված երկրում», չնայած ես մտանք այն ճիշտ Ինչու է դա պատահել:Ես չեմ կարող տեսնել բեռնման կոճակը մասին վերբեռնման Նորությունների Էջ բաժինը. Ինչպես կարող եմ ստանալ այն ետ?Կա սահմանափակում թվի նկարների եւ տեսանյութերը կարող վերբեռնել:Ինչ ֆայլի չափ ես պետք է բեռնել?Կարող եմ ես իմ պատմությունը վերբեռնել միջոցով էլ - նամակը:Կարող եմ վերբեռնել իմ հին արխիվ.A Demotix պատմությունը սխալ կամ ապակողմնորոշիչ կայքում.Կարող է որեւէ մեկը մեկնաբանել իմ պատմություններից?Կարող եմ վերբեռնել սկանավորումը negatives.Կարող Demotix պտտել իմ պատկերները ինքնաբերաբար?Ինչու եք փոխել իմ կոչումը:Ինչու եք փոխել գլխավոր կերպարը իմ պատմությունը.Ինչու է իմ պատմությունը դեռ սպասում է:Ես ստացել սխալի վերբեռնման.Ես դուրս եք եկել համակարգից.Ես ուզում եմ unpublish իմ բովանդակությունը.Ինչպես կարող եմ բեռնել իմ պատկերները տեսանյութը Demotix.Դուք կարող եք վերբեռնել է Demotix բազմաթիվ ուղիները:
Կայքը - Սեղմելով է բեռնման: Լուրեր են ցանկացած էջի Ձեզ կտանի դեպի վերբեռնման էջում:
The Desktop վերբեռնողի - բեռնել ծրագիրը կլինի արագացնել գործընթացը: Ձեր Ձեր աշխատասեղան եւ հասանելի է Windows, Mac եւ Linux. Desktop վերբեռնողի ՈՒղեցույց
Հաղորդագրություն արտադրության Suite-Lightroom, Photoshop կամ Լուսանկարը վերանորոգում Plugins.
FTP փոխանցում - Էլեկտրակայանների օգտագործողների համար, Դուք կարող եք փոխանցել ձեր պատկերները մեզ օգտագործում է FTP մեջ առկա մեդիա թղթապանակ: FTP Վերբեռնել Հղում
PhotoShelter FTP փոխանցում - Դուք կարող եք փոխանցել ձեր պատկերները օգտագործվում են մեզ է FTP մեջ առկա մեդիա թղթապանակ: FTP Վերբեռնել Հղում
Demotix Email կամ Հեռախոս - Այժմ կարող եք փոխանցել ֆայլեր Ձեր առկա Պատկերաորոնում փոստով մեջ առկա մեդիա թղթապանակ: Ուղարկել Վերբեռնել Հղում
Բջջային Վերբեռնել - Մեր iPhone App այժմ բնակվում - Բեռնել Here.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչ ֆայլ տիպի եք ընդունում են պատկերների.JPG / JPEG, միայն, մենք հնարավորություն կտա ավելի ապագայում: Խնդրում ենք համոզվել են առնվազն 5 Megapixels կամ ավելի բարձր է, ավելի լավ է բաշխում ու վաճառել:
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս կարող եմ բեռնել տեսանյութը:Այո, իհարկե. Լրացուցիչ տեղեկությունների համար տես Ինչպես Վերբեռնել վիդեո բլոգ
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչ վիդեո ֆայլ տիպի եք ընդունում:Demotix ընդունում է, AVI, MOV mp4 է, MPEG, եւ նացիստական ​​վիդեո ֆայլեր միայն. Լրացուցիչ տեղեկությունների համար տես Ինչպես Վերբեռնել վիդեո բլոգ
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչպես մեծ կարող է լինել videos?Նրանք կարող են լինել ցանկացած չափի, բայց խնդրում եմ օգտագործել է FTP մեթոդ ավելի մեծ բան, քան 60MB նախքան ինչպես դա կարող է տեւել անգամ օնլայն.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչպես կարող եմ փոխել / ավելացնել բեռնման օրենսգրքին.Որպեսզի վերբեռնել նկարներ Demotix միջոցով նշված FTP կամ մեր սեղանադիր վերբեռնիչը, դուք պետք է ստեղծել վերբեռնման օրենսգրքին:
The Upload օրենսգիրքը նույնը չէ, քանի որ Ձեր օգտագործողի անունը եւ փոստային հասցեն կամ գաղտնաբառը
Մտնել նոր բեռնման կոդը սեղմեք "Պարամետրեր է« վերեւում ցանկացած էջի երբ մուտք գործել Demotix. Բառը մինչեւ տեսնում եք տարածքը խորագրով «Upload Code" - ինչ ներքեւ Ձեր msgstr "Հաշվի տվյալներ» բաժնում:
Դուք կարող եք ընտրել ցանկացած համադրություն նամակների եւ թվերով Ձեր վերբեռնման կանոններին: Մի օգտագործեք Ձեր Demotix գաղտնաբառը կամ որեւէ այլ անձնական տեղեկությունները, երբ բեռնում միջոցով նշված FTP, այդ տեղեկատվությունը չի լինի կոդավորված է.
Երբ դուք մտնում եք ձեր ընտրած բեռնման համար ոլորել դեպի ներքեւի մասում էջը եւ սեղմեք "Պահպանել". Ձեր կոդը այժմ գործում է, երբ փորձում եք վերբեռնել, եւ ձեր պատկերները ինքնաբերաբար հայտնվում են առկա է մեդիա »տեղամաս երբ ստեղծել նոր պատմություն:
Կան ավելի ամբողջական հանձնարարականները մատչելի են մեր սեղանադիր վերբեռնող FTP - ի եւ այլ ծրագրերի այլ կայքում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս չեմ կարող տեսնել իմ պատմությունը, հետո բեռնում.Կա մի փոքր ուշացումով, եթե կատարողը միջեւ ուղարկելու եւ ձեր աշխատանքը տպագրվում ապա կայքում. FTP եւ Plugins շատ արագ: Այս ձգձգումը կարող է նվազագույնի հասցնել ավելացնելով ճիշտ տվյալների առաջին այսինքն, անհատ է: Նկարների նկարագրությունը եւ հասկացություններ:
Վերանայեք ձեր վահան, եթե դա ասում է սպասում », ապա քո պատմությունն է վերանայվել է հրատարակչի է Demotix.
Երբ դուք բեռնված է 10 պատմություններ, ավելացնելով, ճիշտ մանրամասները բարելավելու ձեր վաճառքը, մենք կարող ենք աջակցել ձեզ ինքնորոշման հրատարակչի եւ ձեր աշխատանքը կերեւան կայքում անմիջապես. Քիչ տվյալներն ավելացնել մի պատմություն - ի լույս է աշխատել դրա համար: Հրատարակչություն եւ հրում այն ​​հաճախորդների համարՕգնեք մեզ, կօգնեն Ձեզ: Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչ եք հրապարակել է Demotix.Demotix մի նորություն հրատարակիչ. Մենք հրապարակել Հրատապ լուրեր եւ առանձնահատկություններ, սպորտի, Քաղաքականություն, վավերագրական եւ տեսանյութերը:Այնպես որ, խնդրում եմ, ոչ կորպորատիվ լոգոները կամ Fluffy կենդանական խնդրում. Ունեն հայացք շուրջ Demotix ին հոդվածներում մենք հրապարակում - ի Demotix Գլխավոր Էջ
Վերադառնալ էջի սկիզբԴուք ջնջել կամ իմ նկարները.Շատ հազվադեպ. Մենք սիրով հեռացնում է կրկնակի կամ կոռումպացված պատկեր է, որը գտել է իր ուղին է, տեղեկացնելով քեզ, բայց այլ կերպ, քան մենք չենք ջնջել պատկերները. Եթե ​​Դուք Վերբեռնման մի փաթեթում պատկերների եւ ոմանք չէին կփակցվի էներգախնայողության դիմել աջակցություն [at թույալտվություն demotix.com հետ Հատված դասընթացից է խնդրին:
Վերադառնալ էջի սկիզբԴուք խմբագրել կամ իմ նկարները.Ոչ: Մենք չենք կարող որեւէ Խմբագրման ծրագրագրաշարեր, փոստային արտադրության ծրագրային կամ այլ կերպ Ձեր պատկերների. Մենք նաեւ չենք կադրավորել Ձեր պատկերների.Երբ ձեր պատկերները կարող են ձեռք բերել, թերթերը կարող են ուզում կադրավորել ու լուսավորել առաջ հրապարակել.Խնդրում ենք փորձել մի բեռնել cropped կամ ծանր ընթացք պատկերները սա կսահմանափակի ձեր ունակությունը վաճառել.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչու է առաջին կերպարը իմ փաթեթի են swapped.Միշտ սկսել մի շարք ձեր լավագույն պատկերով, սա այնքան գնորդները կարող են արագ տեսնել ձեր կրակոցի մասին առաջին էջում: Մենք նաեւ տեղադրել ձեր լավագույն պատկերացում է սկզբից այն դեպքում, մենք որոշում այն ​​մասին, գլխավոր էջում կարուսել.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչ IPTC դաշտերը պարտադիր են ձեռնարկվել, ըստ Demotix.Keywords եւ Նկարների նկարագրությունը յուրաքանչյուր պատկերի համար.
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս Վերբեռնման պատկերները բայց ամեն ինչ չի վերացել.Երբեմն, երբ բեռնում է Demotix քո ինտերնետը կարող է թողնել այս գործընթացում, ինչը կարող է ազդել ուղարկելով մեզ պատկերների. Նույնիսկ մտնելուց հետո բոլոր միջոցառումները մանրամասն, կարող եք դեռ կրկին վերբեռնել նույն էջում. Ձեր պատկերները դեռ լինի ներսում առկա Պատկերաորոնում. Եթե ​​Դուք ստանում եք սխալ ժամանակ կատալոներեն Ձեր պատմությունը դեռեւս կուղարկվեն մեզ. Հետո ուղարկելու պատմում է Demotix - կա մի հապաղումը այն տպագրվում կենդանի են, քանի որ հրատարակիչների փաստի առկայություն: Ձեր աշխատանքը: Լրացուցիչ տեղեկատվություն այստեղ մեր բեռնավորման ՀՏՀ.
Վերադառնալ էջի սկիզբԿարող եմ խմբագրել իմ պատմությունը, որից հետո այն չի հրապարակվել.Yes! Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր պատմությունը ցանկացած ժամանակ: Պատրաստվում է Ձեր պատմությունը: Նախ, այնուհետեւ սեղմելով ԽՄԲԱԳՐԵԼ կունենա ձեզ հետ այն.Ավելացնելով, որ ավելի շատ հասկացություններ եւ անհատ ԿՈՆՏԵՔՍՏԱՅԻՆ Նկարների նկարագրությունը առկա խմբերից է խրախուսական նվերներ: Դուք կարող եք վերբեռնել ընդհանուր առմամբ 25 պատկերների մեկ պատմվածքի, այնպես որ, եթե դուք կգտնեք ավելի օր անց վերբեռնել դրանք նախկինում հրապարակված պատմությունը. Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչպես կարող եմ ավելացնել նկարներ, ինչպես նաեւ հրապարակած պատմությունը?Սեղմելով Խմբագրել որեւէ Ձեր պատմություններից տանում է ձեզ դեպի վերբեռնման գործընթացի Դուք կարող եք վերբեռնել առավելագույնը 25 պատկերների մեկ պատմությունը:
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչպես կարող եմ դառնալ ինքնակարգավորվող որոնում եւ տեսնում իմ աշխատանքն է ապրում ուղիղ հեռավորության կայքում.Հետո բեռնում 10 պատմությունները. Պահեստավորված այնուհետեւ վերանայել որքան լավ եք դուք բեռնում. Եթե ​​դուք հանդիպեք բոլոր չափանիշներին ամեն անգամ ձեզ կտրվի Ինքնակառավարման հրատարակչական կարգավիճակ.Դիտելու չափանիշները Այստեղ մեր էջ: Վերբեռնվում Ռեպորտաժ Help Օրագիր:
Վերադառնալ էջի սկիզբԱվելացնել պատկերներ են գույները շուրջը նրանց, ինչու.Սա է խրախուսել եք բեռնել ավելի մեծ ֆայլեր. Red 0.5MP - 3MP: Այդ պատկերները կարող են շատ փոքր տարածման համար: Ունեք ավելի բարձր խտությամբ.Yellow 3MP - 4MP: Այդ պատկերները ավելի լավ են եւ կարող են հրում են հաճախորդներիԿանաչ 5MP - Վերեւում: Perfect. Այդ պատկերները կարող են բաշխվել ըստ Demotix եւ վաճառվել տարբեր այլ ուղիներով ու լրատվական կազմակերպությունների հետ:
Վերադառնալ էջի սկիզբԿարող եմ բեռնել ինչպես Demotix իմ ջրային նիշերի կամ սահմանների.Թիվ Որպես գործակալության Ձեր աշխատանքով, որ մենք տեղադրել ենք Demotix լոգոն Ձեր պատկերների պաշտպանելու դրանք: Եթե ​​դուք վերբեռնել է ջրի մակարդակի նշագիծ, որը գնորդը պետք է ի վիճակի է հեռացնել, երբ ձեռք բերելով, մերն են, ավտոմատ հեռացվում է, երբ ձեռք բերել.
Վերադառնալ էջի սկիզբՈրոնք են timestamps.A timestamp է հաջորդականությունը կերպարների, denoting ամսաթիվը եւ (կամ) ժամանակը, որում որոշակի իրադարձություն տեղի ունեցավ: Մենք չենք թույլատրում timestamps վրա պատկերների հետ Demotix եւ սահմանված կարող է մերժվել է սա. Սա, քանի որ հաճախորդները եւ գնորդների չեն կարողանում հանել նրանց առաջ հրապարակել է հրատարակություններում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԿարող եմ կորցնում Ինքնակառավարման հրատարակչություններ իրավունքները.Այո: Եթե ​​ձեր պնդումները են ապացուցելու, որ շատ աշխատանք մեր հրատարակչության հավաքականը խմբագրել նախքան դուրս հաճախորդների եւ գնորդների, դուք պետք է վերանայվի, ինչպես նաեւ հնարավորություն է հրում ետ առկախ կարգավիճակ. A ինքնակառավարման հրատարակիչ հասկանում է, որ անհրաժեշտ է ուղարկել պատճենը արագ բոլոր ոլորտներում լցված է ճիշտ ձեւաչափ. Այսօր ավելի քիչ ժամանակ է ծախսում հրատարակիչ Ձեր բովանդակության, ապա ավելի արագ կարող ենք հասնել այն հաճախորդների համար
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս ուզում եմ վերբեռնել միջոցով FTP - Ինչ ծրագրեր կարող եմ ուզում?Demotix աշխատում իսկապես լավ FileZilla, այն փոքր է բեռնել եւ դուք կարող եք ունենալ ձեր պատկերները քո առկա մեդիա ֆայլ արագ Այստեղ է բեռնել հղում են FileZilla.
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս ուզում եմ բեռնել միջոցով Adobe Lightroom, ինչպես կարող եմ այդ անել.Simple. The բեռնել ֆայլը ZIP եւ ինչպես հրահանգների այստեղ - Հետեւեք այս Lightroom Plug-In հղումը:
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս ուզում եմ բեռնել միջոցով Լուսանկարը Ավտոմեքենաների վերանորոգում, Ինչպես կարող եմ այդ անել.Simple. The բեռնել ֆայլը ZIP եւ ինչպես հրահանգների այստեղ - Հետեւեք այս Ֆոտո վերանորոգում Plug-In հղումը:
Վերադառնալ էջի սկիզբԻմ խցիկը գրանցման կարգավորումներ սխալ են.Ձեր տեսախցիկի առաջ ամսաթիվ կարգավորումները, որը անհրաժեշտ գործընթաց է, քանի որ արդյունաբերության ոլորտում օժանդակ մի մեթոդի ստուգման համար նկարը խմբագրին, երբ ընտրելով ձեր պատկերները. Միշտ ստուգեք ձեր տեսախցիկը առաջ նկարահանում մասին պատմությունը:Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր ընդայնված Ձեր խցիկի Ամսաթվեր blog.
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս միայն մեկ պատկեր Վերբեռնելու.Խնդրում ենք ուղարկել նաեւ որքան կարող եք: Մեկ - սահմանված է Demotix, բայց եթե դու ընդամենը մեկ պատկեր, ապա վերբեռնել մեր հրատարակիչները կլինի վերանայել պատմությունը: Մենք կարող ենք նաեւ ձեզ համար, լրացուցիչ տեղեկատվության համար, եթե նրա վրա զգայուն օբյեկտի.Մենք խրախուսում ենք ավելի քան մեկ պատկեր է Վերբեռնված, որպեսզի հաճախորդները ավելի ընտրել, երբ ընտրելով աշխատանք: Դուք կարող եք վերբեռնել ընդհանուր առմամբ 25 պատկերների մեկ պատմությունը: Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչ է ԶԼՄ Ամփոփում.Այն լրատվամիջոցները համառոտ ամփոփումն է Ձեր պատմությունը: Այս տարածքը համարվում է առաջնակարգ հիմունքների վերաբերյալ տեղեկատվություն է հավաքում: Ով է այն մասին է: Ինչ է պատահել: (ինչ պատմություն է). Որտեղ է դա տեղի ունենալ: Երբ դա տեղի ունենա. Ինչու էր դա պատահել: Ինչպես էր դա պատահել: Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Վերադառնալ էջի սկիզբՈրոնք են Keywords:Keywords կօգնի այցելուներին եւ գնորդների համար տեղադրել Ձեր աշխատանքը: Դուք կարող եք keyword պատմությունը կամ անհատական ​​նկարներ. Արտահայտությունները նման «Աշխատանքի պետական ​​Թոնի Բլերը,« կարող է ավելացվել: Պատկերացրեք Դուք փնտրել նորություններին, իսկ բառերը կամ արտահայտությունները եք մտնում ծառայություններ գտնել ձեր աշխատանքը: Այստեղ Դուք կարող եք մուտք դրանք, որը կբարձրացնի ձեր տեսանելիությունը ոստայնում եւընթացքում Demotix: Ավելին, մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Վերադառնալ էջի սկիզբՈրոնք են Անհատներ.Անհատներին հայտնի են, թե կարեւոր է, մարդիկ ներսում ձեր պատկերների. Դուք ունեք առանձին տեքստային դաշտը մուտքային այդ մարդկանց շրջանակներում Ընդլայնված հատկորոշումը վանդակում եւ անհրաժեշտ են, երբ հաճախորդները փնտրում են իրենց: Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչու ես պետք է ավելացնել Նկարների նկարագրությունը.Ավելացնելով անհատական ​​Նկարների նկարագրությունը, ինչպես նաեւ մի շարք լրացուցիչ ենթատեքստ էլ ավելացնել, յուրաքանչյուր պատկերի. Եթե ​​դուք չեք ավելացնել դրանք, հրատարակիչները կարող են քայլ ավելացնելու համատեքստում. Դուք էին լավագույն վկայությունն է պատմվածքի համար ուղարկում են, այնպես որ սրանք էլ կօգնի գնորդների համար, լրագրողներին եւ ԶԼՄ - ների կազմակերպությունների ընտրության. Եթե ​​կարծում եք, հիասթափված հետ: Նկարների նկարագրությունը գրված հրատարակիչների խնդրում ենք խուսափելով կատալոներեն frustrations.
Երբ հաճախորդներ եւ գնորդների ստանում եք ձեր աշխատանքը, որ առանց հիմնական նկարագրությունը մարմինը. Եթե ​​ձեր պատկերները, որոնք բացակայում են Նկարների նկարագրությունը դրանք շատ ավելի քիչ հավանական է, ընտրել եք ձեր աշխատանքը. Նկարի խմբագիրներ չեն եղել միջոցառման ժամանակ չի վատնել ժամանակ նորից գրելու համար մեկ կտոր է ընտրելու.Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԿարող եմ պտտել իմ պատկերները Demotix.Ոչ, դեռ. Խնդրում ենք համոզվել, պատկերներ են, ճիշտ պտտվող առաջ բեռնում է Demotix.
Վերադառնալ էջի սկիզբԵրբ ես փորձում են փրկել իմ պատմությունը, որը պատմում է ինձ, որ էջը "Նշված նահանգ չի հայտնաբերվել նշված երկրում», չնայած ես մտանք այն ճիշտ Ինչու է դա պատահել:Այս պահի դրությամբ, մեր գտնվելու վայրը համակարգը ճանաչում է միայն այն անունները, պետությունների եւ մարզերի տեղական լեզուներով. Այսպես օրինակ, եթե դուք էին բեռնում է Գերմանիայի դաշնային պետության Բավարիա, դուք պետք է մուտքագրեք այն գերմաներենից այդ դեպքում ճիշտ կլիներ գրառումը Bayern. Եթե ​​դուք ունեցող խնդիրների հետ anglicised տարբերակի անունը, փորձեք տեղական տարբերակը, որը սովորաբար լուծել խնդիրը.
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս չեմ կարող տեսնել բեռնման կոճակը մասին վերբեռնման Նորությունների Էջ բաժինը. Ինչպես կարող եմ ստանալ այն ետ?Մեր վերբեռնում համակարգը հիմնված է Flash. Սա նշանակում է, որ եթե դուք օգտագործում է որոշակի բրոուզերի ընդարձակման (ինչպես NoScript կամ AdBlock), կամ, եթե դուք չունեք այն Flash plugin տեղադրված է, այն չի կարող ցուցադրվել ճիշտ Դուք պետք է ստեղծել բացառություն համար demotix.com, կամ անջատեք այդ ընդարձակման համար ընտրեք բաժինը:
Վերադառնալ էջի սկիզբԿա սահմանափակում թվի նկարների եւ տեսանյութերը կարող վերբեռնել:Կա սահմանը 25 պատկերների մեկ պատմությունը: Խնդրում ենք վերբեռնել լավագույն խմբագրումը Ձեր աշխատանքի Demotix ավելի շուտ, քան ձեր ամբողջ հավաքածու.Լուսանկարը խմբագիրներ չեն թերթում ձեր աշխատանքում, եթե նրանք շատ նման են.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչ ֆայլի չափ ես պետք է բեռնել?Որքան բարձր: Հնարավոր է, Շատ տեսախցիկներ ունեն բազմաթիվ տարբերակներ, ինչպես նաեւ սահմանված որակը - Խնդրում ենք վերանայել ձեր խցիկի ձեռնարկ. For առավելագույն գլոբալ տարածման համար, խնդրում ենք բեռնել վերը 5 Megapixels մասերը 14MB հիշողության մեկ պատկերի.Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԿարող եմ ես իմ պատմությունը վերբեռնել միջոցով էլ - նամակը:Միայն մեր Demotix Էլ վերբեռնիչը. Չի խրախուսվում ուղարկել ֆայլեր անդամներին Demotix ուղղակիորեն շնորհիվ: Այդ ժամանակ է տեւում են հրատարակիչները գրել պատմությունը:Միայն ուղարկել ուղղակիորեն խմբագիրների եթե դա է նախապես պայմանավորվել. Email compresses պատկերները, եւ փոքր չափերի ֆայլ են ավելի քիչ հավանական է ընտրել հրապարակման, ըստ խմբագիրների լուս. Ուղարկել Վերբեռնել Հղում
Վերադառնալ էջի սկիզբԿարող եմ վերբեռնել իմ հին արխիվ.Yes! Ձեր հին պատկերները դեռ կարող վաճառվել է մեզ հետ ու Corbis պատկերները, այսինքն, այդ պատկերները կարող են վաճառվել տարբեր շուկաներում. Ավելի մանրամասն տեղեկություններ կարող եք գտնել այստեղ մեր բաշխման հետ Corbis Օրագիր
Վերադառնալ էջի սկիզբA Demotix պատմությունը սխալ կամ ապակողմնորոշիչ կայքում.Եթե ​​խնդիրը հետ պատկերների է set, խնդրում ենք ուղարկել նամակ Հրապարակման (at) demotix.com եւ մենք կարող ենք նայենք դրան: Եթե ​​խնդիրը տեքստի հետ, ապա կարող եք գրել մեկնաբանություն վրա հարկանի էջում: Demotix է ազատ խոսքի պլատֆորմը եւ խրախուսում քննարկում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԿարող է որեւէ մեկը մեկնաբանել իմ պատմություններից?Այո: Just ստորագրի մինչեւ Demotix ու հեռու եք, գնացեք.Գրանցվեք այստեղ.
Վերադառնալ էջի սկիզբԿարող եմ վերբեռնել սկանավորումը negatives.Այո: Սրանք են պատկերները, ինչպես նաեւ. Խնդրում ենք համոզվեք, որ դուք տրամադրում բավարար տեղեկատվություն ստուգման հետ, թեեւ սրանք այնքան երբեմն տվյալները կարող են կորցրել: Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԿարող Demotix պտտել իմ պատկերները ինքնաբերաբար?Ոչ, խնդրում եմ նորից կողմնորոշվել ձեր պատկերները առաջ բեռնում է Demotix.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչու եք փոխել իմ կոչումը:Փոխել ձեր կոչման մեջ լրատվական խորագրի կլինի օգնություն ստանալու երթեւեկությունը դեպի Ձեր կայքը եւ լուսանկարների խմբագիրների հասկանալ եւ ընտրել պատկերների Ձեր կոդավորմամբ: Եղեք պարզ Փոփոխում է կառավարությունը wrecks կրթական համակարգի again! "Է" Կառավարությունը ներկայացնում է նոր միջոցներ, դաժանություն - Աթենք. Նոր անվանումը կհանգեցնի մի viewer Ձեր փաթեթի, եւ նաեւ ավելացնել լրացուցիչ տեղեկությունների համար գնորդներ.Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Եթե ​​դուք զգում հիասթափված են կոչումները, ԶԼՄ - ների ամփոփումներ կամ Նկարների նկարագրությունը գրված հրատարակիչների խնդրում ենք խուսափելով կատալոներեն frustrations.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչու եք փոխել գլխավոր կերպարը իմ պատմությունը.Լավ հորիզոնական կապար պատկերը ձեր պատմվածքի boosts երթեւեկության interactivity. Այս պատկերը գործածվում է որպես ՄԱՍԻՆ թե ճակատային էջում Demotix եւ հիմնական կարուսել է վերեւում Demotix.com. Բացի այդ, լավ, առաջին պատկեր առաջին տեսել է հաճախորդների կամ գնորդների որոնման բովանդակության.
Վերադառնալ էջի սկիզբԻնչու է իմ պատմությունը դեռ սպասում է:Դա կարող է լինել իջել է մի շարք պատճառներով.Աշխատանքն է հրատարակիչը պետք է անել, ձեր պատմությունը, մինչեւ որ այն տպագրվել եւ տարածվել կարող է ժամանակ - Հանդիպում չափանիշները կարող եք ստանալ ձեր պատմությունը, որ արագ
Ձեր աշխատանքը կարող է նկարահանվել ավելի քան 24 ժամվա ընթացքում, այսինքն հրատարակիչները կաշխատի դրա վրա, ավելի ուշ, քանի որ մենք ուզում ենք ստանալ Հրատապ լուրեր մեջ մեծ լրատվական կազմակերպությունների առաջին.Բեռնում ձեր աշխատանքը ընթացքում մի քանի ժամվա նկարահանման կօգնի հասնել վաճառքի.
Ձեր աշխատանքը կարող է հարմար Demotix, կամ դուք ունեք կոռումպացված ֆայլը, դուք կարող եք ստացել նամակ խնդրում ենք կրկին վերբեռնել:
Լրացուցիչ տեղեկատվություն մեր բեռնավորման Հաշվետվություններ Տեղեկանք Երեւանում.
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս ստացել սխալի վերբեռնման.Եթե ​​Դուք որեւէ սխալ ստացել ընթացքում վերբեռնման կամ այլ կերպ, ուղարկեք Հատված այդ սխալի միջոցով նամակ է աջակցել (at) demotix.com, որպեսզի մենք կարողանանք ամրագրել այս խմբին: Սա օգտակար այլ մարդկանց, ովքեր կարող են զգում խնդիրներ եւս: Լրացուցիչ տեղեկատվություն այստեղ մեր բեռնավորման ՀՏՀ.
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս դուրս եք եկել համակարգից.Հետադարձ աջակցություն [at թույալտվություն demotix.com, եթե դուք ստացել ոչ մի սխալ սակայն դուրս կգաք ընթացքում էջ բեռի. Հատված որեւէ սխալներ, որոնք կարող են տեղի են ունեցել եւ ուղարկել է վերը նշված էլ. Կարող անցումը Ձեր Ֆեյսբուքից հաշիվները, երբ մուտք գործել Demotix - ը նախ ձեզի է.
Վերադառնալ էջի սկիզբԵս ուզում եմ unpublish իմ բովանդակությունը.Եթե ​​ցանկանում եք հանել Ձեզ մեկը ձեր սեփական պատմությունների համար էլ մեզ պատճառների մասին է [at թույալտվություն demotix.com հետ URL հասցեն, եւ մենք այն ներքեւ.


Վերբեռնել
Մենք ցանկանում ենք, որպեսզի բեռնում հեշտ, ինչպես կարելի է ձեզ համար, որովհետեւ արագություն ունի բացարձակ էության, երբ խոսքը վերաբերում է վաճառում Ձեր նկարները.
Ընտրեք միջեւ:
Վեբ UploadDesktop Upload (FTP-ի միջոցով, իսկ Adobe Lightroom եւ Լուսանկարը մեխանիկ plug-ins)Ուղարկել ՎերբեռնելԲջջային Upload (կայացնելը շատ շուտով)Գտնել ավելին մեր բեռնավորման ՀՏՀ.
Վերբեռնվում: FAQԲառը Դուք Թաքցնել] ՖորումումԻնչպես կարող եմ բեռնել իմ պատկերները տեսանյութը:Ինչպես կարող եմ փոխել / ավելացնել բեռնման օրենսգրքին.Ես կարող եմ բեռնել տեսանյութը:Ինչ վիդեո ֆայլ տիպի եք ընդունում:Որն է ամենալավ զննարկիչը դիտել եւ բեռնել այն Demotix.Կարող եմ ես իմ պատմությունը վերբեռնել միջոցով էլ - նամակը:Ես ուզում եմ բեռնել միջոցով Adobe Lightroom, ինչպես կարող եմ այդ անել.Ես ուզում եմ բեռնել միջոցով Լուսանկարը Ավտոմեքենաների վերանորոգում, Ինչպես կարող եմ այդ անել.Ինչ IPTC դաշտերը պարտադիր են ձեռնարկվել, ըստ Demotix.Ես չեմ կարող վերբեռնել ոչինչ Demotix օգտագործելով իմ սովորական մեթոդ. Ինչ պետք է անեմ հիմա:Ես չեմ կարող տեսնել իմ պատմությունը, հետո բեռնում.Ես ուզում եմ վերբեռնել միջոցով FTP - Ինչ ծրագրեր կարող եմ ուզում?Ես չեմ կարող մուտք գործել նշված FTP սերվերից.Ինչ ֆայլի չափ ես պետք է բեռնել?Կարող եմ վերբեռնել սկանավորումը negatives.Ես Վերբեռնման պատկերները բայց ամեն ինչ չի վերացել.Ես չեմ ստանում իմ լուսանկարներն են ձեզ ցանկացած եղանակով: Ում կարող եմ խնդրել օգնություն.Ես ստացել սխալի վերբեռնման.
How We Վաճառք

Ուղղակի վաճառքի
Մեր թիմը Sales ծախսում շատ ժամանակ է հեռախոսների վաճառքի ձեր պատկերները անմիջապես մեր հաճախորդների համար: Պարզեք, թե ինչպես է այն աշխատում, այստեղ.

The Corbis Գործարքը
Corbis տարածում է լավագույն ձեր պատկերները իր 100.000 հաճախորդների ամբողջ աշխարհում: Պարզեք մասին առումով մեր գործարքի եւ ինչպես ստանալ ձեր պատկերները ընտրված այստեղ.
Ինչու ենք HereDemotix հիմնադրվել է միջսահմանային ճանապարհների ակտիվության եւ լրագրության, մարդկանց կողմից որպես կրքի համար էլ.

ԱՌԵՎՏՐԻ ՄԻՋՆՈՐԴՆԵՐ.
Մենք գործընկեր տեղական եւ տարածաշրջանային ԱՌԵՎՏՐԻ ՄԻՋՆՈՐԴՆԵՐ իրենց կենսական փորձի եւ շփումները: Մեր գործընկերները reselling թվարկված են այստեղ.
The ProblemՄենք ուզում ենք ստանալ հեռու պաշտոնական narratives եւ խոշոր մազութի պատմությունները, որոնք մենք սովորաբար լսում երկրներից հեռու մեր սեփական. Խոշոր ԶԼՄ կազմակերպությունները, ինչպես նաեւ newswires, փորձում են ծածկել ամբողջ աշխարհին իրենց dwindling ռեսուրսները.Թերթեր գնել այդ լուսաբանումը, եւ տպել այն
Մենք չենք կարծում, որ դա լավ զգալ, դա չի անում արդարություն է ժողովրդին եւ վայրերի լինելու մասին, իսկ դա ոչ միշտ է իրազեկել ժողովրդին կարդում նորություններ մասին, թե ինչ է իրականում տեղի ունենում, կամ ինչպես է դա զգում է ներգրավվել.

ՀնարավորություններՏեխնոլոգիական առաջընթաց նշանակում, որ դա հիմա հնարավոր է հասարակ մարդիկ ստեղծել լրատվամիջոցներին եւ կիսել այն ուրիշների հետ ամբողջ աշխարհում: Ամեն տարի, տեսախցիկներ են բարելավվել, ինտերնետային կապը դարձել է ավելի արագ, իսկ սմարթֆոնների ավելի ընդունակ փոխարինելու էլ. Առկա են ավելի շատ ռեսուրսներ առցանց ամեն օր, որոնք կօգնեն ձեզ զարգացնել ձեր լուսանկարչության եւ լրագրության.
Յուրաքանչյուր ոք միշտ էլ ունեցել է սեփական հեռանկար է իրադարձությունները տեղի էին նրանց: Այժմ Դուք ունեք հնարավորություն կիսվելու ինչ եք տեսնել, եւ ինչպես տեսնում եք, այն, ինչպես ամբողջ աշխարհում.

ԱրդյունքըՎերջին մի քանի տարիների ընթացքում մենք տեսել ներուժը, որ տեխնոլոգիան ընձեռում մեզ կազմակերպել ինքներս մեզ, եւ պատմել միմյանց մեր անկյուններից աշխարհի ենք զգալ դրանք:
Մենք գիտակցում ենք, որ մենք պետք է մշտապես մեր պահակ դեմ ուժերի ովքեր արգելել ազատ տեղեկատվության հոսքը մեր մեջ, թե արդյոք draconian մտավոր սեփականության օրենսդրությունը զարգացած պետությունների կամ կառավարությունների ավտորիտար այլուր աշխարհում. Դա չի դադարեցրել ձեզ, մեր օգնությամբ լուսաբանելով մի քանի առավել զարմանալի պատմությունները վերջին ժամանակներում, պատերազմների, uprisings, ֆինանսական ճգնաժամի եւ բնական արհավիրքները - ի, ինչպես նաեւ ամենօրյա իրականություն, որտեղ դուք ապրում.

Արդար ՎճարելA մշակույթը sprung են առաջարկում, որ կա այնքան նորություններ եւ տեղեկատվություն շուրջը հիմա, որ ոչ - ոք պետք է վճարի դրա համար. Նորություններ կազմակերպություններ առաջարկել քաղաքացի կամ անկախ լրագրողներն ու photojournalists պետք է երախտապարտ է նույնիսկ դրական երբ նրանց ստեղծագործությունը հրատարակվում է նորությունների կազմակերպություն, թե ինչ գումար վաստակելու դրանից.
Մենք չենք համաձայնի.
Մենք գիտենք, թե որքան ծանր աշխատանք պետք է դրված, եւ վտանգները եք ստանալ ձեր պատմությունները մեզ. Ահա թե ինչու մենք երբեք չենք տա ձեր պատկերները հեռու անվճար, ինչու մենք երբեք չենք խնդրում, որ հեղինակային իրավունքի համար ձեր պատկերները, եւ ինչու մենք հետամուտ է ձեր անունից, ովքեր օգտագործում է ձեր պատկերները առանց վճարելու կամ թույլտվություն հարցնելու.
Գրանցում ընդամենը այցեր. Http://newsvideo-photo.blogspot.com/~~HEAD=NNS~~HEAD=dobjԵւ այնուհետեւ կտտացրեք իմ սեփական ժապավեն ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ Ձեզ վերին աջ, ներքեւ paypal-ի եւ agoda.comՈրովհետեւ նաեւ պետք PayPal, ինչպես նաեւ ստացման ձեր վճարումները պարզապես սեղմեք PayPal բիզնեսի համար վերին որ իմ բլոգը ցանկը եւ agoda.com

No comments:

Post a Comment