Tuesday, February 7, 2012

Jou Nuus foto's en Video -. jy kan verdien honderde duisende van US $ van jou nuwe foto's en video.

Jou Nuus foto's en Video -. jy kan verdien honderde duisende van US $ van jou nuwe foto's en video.

Fair Pay'N kultuur het opgeskiet het wat daarop dui dat daar is soveel nuus en inligting rondom nou dat niemand moet hê om daarvoor te betaal. Nuus organisasies dui daarop dat die burger of vryskut-verslaggewers en foto joernaliste behoort dankbaar te wees wanneer hulle werk is gepubliseer deur 'n nuwe organisasie wat geld te verdien dit selfs gekrediteer word.
Demotix is ​​'n multi-bekroonde foto en video nieuwslijn, met die nuus wat deur u verskaf.
Ons is 'n gemeenskap van meer as 25,000 gebruikers en 4500 aktief foto's en video joernaliste in elke uithoek van die wêreld, wat jou help dek stories wat andersins nie vertel nie.
Ons publiseer jou stories op Demotix.com, waar hulle deur honderde duisende kykers gesien word elke maand, en ons lisensie om die beste van jou foto's en video aan honderde van die media uitgewers oor die hele wêreld.
Deur Demotix jou foto's en video's verskyn op die voorblaaie van die New York Times, Wall Street Journal, The Guardian, Time Magazine, die Boston Globe en elders, en het al op die BBC, CNN, NBC en regoor die wêreld. Jou foto's verskyn het in honderde van koerante, tydskrifte, boeke, en aanlyn nuus oor die hele wêreld.
In die proses, jy het ook honderde duisende dollars verdien, en stories vertel niemand anders kon gedek.
So, of jy 'n selfoon of die wêreld se duurste video kamera is lanse, saam met ons en deel.
As jy 'n foto van die redakteur of 'n media-koper, moet asseblief direk in kontak met ons verkope span. Ons redaksionele argief hou honderde duisende van beelde, en word voortdurend uitgebrei.
Welkom by die toekoms van die nuus!
Demotix beelde het opslae gemaak in alle vorme van publikasies. Whather dit se breaking news in die broadsheets,, Demotix kan iets meer lighartig vir die tabloids of 'n illustratiewe beeld vir 'n in-huis publikasie en het op voorwaarde dat dit - en het seker gemaak dat die fotograwe 'n billike deel in die proses het.
Stem van Demotix
Jy hoef nie ons woord daarvoor te neem. Baie media-organisasies het ons onderhoude gevoer meer uit te vind oor presies hoe die Demotix model werk en wat ons tot. Hoekom nie 'n blik op sommige van die video onderstaande verslae hul gevolgtrekkings te sien vir jouself?
As jy belangstel in meer media-dekking van Demotix, kan jy dit op ons Dekking van Demotix hier.
Hoe Dit Werk
Was jy daar toe dit gebeur?
Of jy nou 'n ou selfoon of die beste van ras jongste SLR gebruik, skiet die nuus en stuur dit oor!
Demotix publiseer nuus en redaksionele funksies enigste - meer uit te vind oor die aard van die foto's wat ons publiseer en meer tegniese inligting, kyk ons ​​uitgewery FAQ.
Publishing: FAQTabel van Inhoud [versteek]Hoe laai ek my foto's en video aan Demotix?Watter File aanvaar jy vir foto's?Kan ek video oplaai?Wat video file type aanvaar?Hoe groot kan die video's wees?Hoe verander ek / voeg 'n ge-kode!Ek kan nie sien dat my storie na die oplaai?Wat maak jy nie op Demotix?Verwyder jy enige van my foto's?Kan jy enige van my foto's?Waarom het die eerste beeld in my stel omgeruil?Wat IPTC velde deur Demotix geneem?Ek het foto's opgelaai, maar alles het verdwyn?Kan ek my storie verander word nadat dit gepubliseer is nie?Hoe voeg ek meer beelde na 'n gepubliseerde verhaal?Hoe word ek 'n Self-uitgewer en sien leef my werk dadelik op die werf?My foto's is die kleure rondom hulle, hoekom?Kan ek laai na Demotix met my watermerke of grense?Wat is 'n tyd tempel?Kan ek self-publikasie regte verloor?Ek wil oplaai via FTP, Watter sagteware het ek nodig?Ek wil oplaai via Adobe Light Room, hoe kan ek doen?Ek wil oplaai via Foto Mechanic, hoe kan ek doen?My kamera se datum instelling is verkeerd?Ek het net 'n enkele beeld te laai?Wat is die media-opsomming?Wat is Keywords?Wat is individue?Hoekom het ek nie byskrifte by te voeg?Kan ek my foto's op Demotix draai?Wanneer ek probeer om my storie te red, die bladsy vertel my dat "Die gespesifiseerde provinsie is nie gevind in die bepaalde land", selfs al het ek dit korrek het ingevoer. Waarom gebeur dit?Ek kan nie sien die upload knoppie op die upload News. Hoe kan ek dit terug kry?Is daar 'n beperking op die aantal foto's en video's wat ek kan oplaai?Wat lêergrootte het ek nodig om te laai?Kan ek my storie oplaai via e-pos?Kan ek my ou argief oplaai?'N Demotix storie is verkeerd of misleidend is op die werf?Kan iemand kommentaar lewer op my stories?Kan ek geskandeerde negatiewe oplaai?Kan Demotix draai my beelde outomaties?Waarom het jy my titel verander?Waarom het jy die hoof beeld op my storie verander?Hoekom is my storie is nog steeds hangende?Ek het 'n fout in oplaai?Ek het uitgeteken!Ek wil my inhoud aan ongedaan!Hoe laai ek my foto's en video aan Demotix?Jy kan oplaai verskeie maniere Demotix.
Die webwerf te kliek "Upload Nuus" op 'n bladsy sal jy na die upload bladsy.
Die werkskerm Uploader - laai die program sal bespoedig die proses van jou lessenaar, en is beskikbaar op Windows, Mac en Linux. Desktop Uploader Link
Post-produksie suite - Light Room, Photoshop of Foto Mechanic plugins.
FTP-oordrag - vir krag-gebruikers, kan jy jou beelde oordra aan ons deur gebruik te maak van FTP in jou bestaande media-gids.FTP foto Link
PhotoShelter FTP transfer - Jy kan jou beelde om ons via FTP in jou bestaande media gids. FTP foto Link
Demotix e-pos of telefoon - Jy kan nou die oordrag van lêers na jou bestaande beelde per e-pos in jou bestaande media-gids.Email foto Link
Mobile oplaai - Ons iPhone inligting is nou lewe - Aflaai hier.
Terug na boWatter File aanvaar jy vir foto's?JPG / JPEG, sal ons toelaat dat meer in die toekoms. Maak asseblief seker dit is ten minste 5 Megapixels of hoër is om beter te versprei en verkoop.
Terug na boKan ek video oplaai?Ja natuurlik! Vir meer inligting, sien die Hoe Video Blog te laai
Terug na boWat video file type aanvaar?Demotix aanvaar MOV, AVI, MP4, MPEG-en WMV-video-lêers.Vir meer inligting, sien die Hoe Video Blog te laai
Terug na boHoe groot kan die video's wees?Hulle kan enige grootte wees, maar gebruik asseblief die FTP-metode vir enigiets groter as 60MB voordat dit finaal te stuur - as dit dalk tyd aanlyn.
Terug na boHoe verander ek / voeg 'n ge-kode!Ten einde beelde na Demotix via FTP of ons Desktop Uploader te laai, moet jy skep 'n ge-kode.
Die oplaai Kode is nie dieselfde as jou gebruikers naam, e-pos adres of wagwoord.
'N nuwe upload-kode in te voer, klik "Settings" by die top van 'n bladsy wanneer dit aangemeld in Demotix. Scroll af tot jy sien die gebied met die titel "Upload Kode" - net onder jou "Rekening Inligting"-afdeling.
Jy kan kies uit enige kombinasie van letters en nommers vir die laai van jou kode. Gebruik nie van jou Demotix wagwoord of enige ander persoonlike inligting - wanneer oplaai via FTP, sal hierdie inligting nie geïnkripteer.
Sodra jy jou gekies oplaai kode, gaan aan die onderkant van die bladsy en klik op "Save". Jou kode sal geldig wees wanneer jy probeer om op te laai, en jou beelde sal outomaties vertoon in die "Nuwe Media"-area wanneer jy 'n nuwe storie.
Daar is 'n meer volledige instruksies vir ons Desktop uploader en ander FTP program elders op die webwerf beskikbaar.

Ek kan nie sien dat my storie na die oplaai?Daar is 'n effense vertraging, as jy bydraer tussen stuur en jou werk wat op die webblad gepubliseer word. FTP en proppe is baie vinniger. Hierdie vertraging kan beperk word deur die korrekte data eers naamlik: individuele onderskrifte, sleutelwoorde. By te voeg.
Hersien jou dashboard, as dit sê 'Hangende' dan is jou storie word deur 'n uitgewer by Demotix is ​​hersien.
Sodra jy 10 stories is opgelaai, voeg die korrekte besonderhede jou verkope te verbeter, kan ons jy bevorder tot self-uitgewer en jou werk sal gesien kan word op die perseel onmiddellik. Hoe minder inligting wat jy na 'n storie - hoe meer die uitgewer het om te werk aan dit voor publikasie en stoot dit aan kliënte. Help ons om jou te help. Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.

Wat maak jy nie op Demotix?Demotix is ​​'n nuwe uitgewer. Ons publiseer breaking news, funksies, sport, politiek, dokumentêre en video's. So, asseblief geen korporatiewe logo's of donsig diere asseblief! Het jy 'n blik rondom Demotix by die artikels wat ons publiseer - Demotix Tuisblad

Verwyder jy enige van my foto's?Baie selde. Ons sal vriendelik verwyder 'n duplikaat of 'n korrupte beeld wat sy weg gevind het, jou nie, maar behalwe dat ons nie beelde verwyder. As jy 'n bondel van beelde opgelaai en sommige het nie na die redding verskyn, kontak ondersteuning [by] demotix.com met die 'n kiekie van die probleem.

Kan jy enige van my foto's?Ons gebruik nie enige redigering sagteware, post-produksie sagteware of andersins op jou beelde. Ons het ook oes nie jou beelde. Sodra jou foto's aangekoop word, kan die koerante wil te sny en te verlig voor die uitgewery. Probeer asseblief om nie geknip of swaar verwerk beelde op te laai nie - dit sal jou vermoë om te verkoop beperk.

Waarom het die eerste beeld in my stel omgeruil?Altyd begin met 'n stel met jou beste beeld, dit is so kopers vinnig kan sien jou beste skoot op die Voorblad. Ons het ook jou beste beeld aan die begin in die geval het ons besluit om dit te sit op die tuisblad carrousel.

Wat IPTC velde deur Demotix geneem?Sleutelwoorde en onderskrifte vir elke beeld.

Ek het foto's opgelaai, maar alles het verdwyn?Wanneer oplaai na Demotix, kan soms jou internet kan laat val tydens hierdie proses, wat die stuur van foto's kan beïnvloed.Selfs nadat jy al die besonderhede van gebeure, kan jy nog weer oplaai van dieselfde bladsy. Jou foto's sal steeds binne die bestaande beelde. As jy 'n fout tydens captioning - jou storie sal nog gestuur word aan ons. Na die stuur van die storie te Demotix - daar is 'n vertraging op gepubliseer live, te danke aan uitgewers kontroleer jou werk. Meer inligting hier in ons oplaai FAQ.

Kan ek my storie verander word nadat dit gepubliseer is nie?Ja! Jy kan jou storie op enige tyd verander. Gaan in jou storie en druk EDIT sal neem jou terug na dit. Byvoeging van meer trefwoorde en individuele kontekstuele onderskrifte aan bestaande stelle word aangemoedig. Jy kan 'n totaal van 25 beelde per storie oplaai, so as jy meer 'n dag later, laai hulle in die storie wat voorheen gepubliseer. Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.

Hoe voeg ek meer beelde na 'n gepubliseerde verhaal?Te kliek wysig op enige van jou stories neem jou terug na die upload proses. Jy kan 'n maksimum van 25 beelde per storie.

Hoe word ek 'n Self-uitgewer en sien leef my werk dadelik op die werf?Na die oplaai van 10 stories. Uitgewers sal dan hersien hoe goed jy is te laai. As jy aan al die kriteria voldoen elke keer as jy sal gegee word om self-publikasie status. Die kriteria wat hier te sien is ons: Oplaai Verslae Help Blog.

My foto's is die kleure rondom hulle, hoekom?Dit is aan te moedig om van groter lêers te laai. Red 0.5MP - 3mp: Hierdie beelde is te klein vir verspreiding. Het jy 'n hoër resolusie?Geel 3mp - 4 MP: Hierdie beelde is 'n beter en uitgestoot kan word aan kliënte.Green 5MP - Bo: Perfect. Hierdie beelde kan versprei word deur Demotix en verkoop deur middel van verskeie ander kanale en nuus.

Kan ek laai na Demotix met my watermerke of grense?No As 'n agentskap van jou werk, plaas ons 'n Demotix logo op jou beelde om hulle te beskerm. As jy met 'n watermerk oplaai, sal 'n koper nie in staat wees om te verwyder wanneer die aankoop - ons s'n is outomaties verwyder wanneer gekoop.

Wat is 'n tyd tempel?'N tyd stempel is 'n volgorde van die karakters, wat na die datum en / of tyd wat 'n sekere gebeurtenis plaasgevind het. Ons kan nie tyd tempel op beelde op Demotix en jou stel as gevolg van hierdie verwerp word. Dit is omdat kliënte en kopers is nie in staat is om dit te verwyder voor die publikasie in publikasies.

Kan ek self-publikasie regte verloor?Ja. As jou voorleggings is na 'n baie werk vir die ons uitgewery span te wysig voordat aan kliënte en kopers is, sal hersien word met die potensiaal om te word terug gestoot tot 'n hangende status. 'N self-uitgewer verstaan ​​die behoefte te stuur in afskrif vinnig met alle gebiede gevul in die korrekte formaat. Die minder tyd 'n uitgewer spandeer op jou inhoud, hoe vinniger kan ons dit aan kliënte.

Ek wil oplaai via FTP, Watter sagteware het ek nodig?Demotix werk baie goed met File Zilla - sy klein om af te laai en jy kan jou beelde in jou bestaande media-lêer vinnig. Hier is die aflaai skakel vir File Zilla.

Ek wil oplaai via Adobe Light Room, hoe kan ek doen?Eenvoudig. Die aflaai-zip-lêer en instruksies is hier - Volg hierdie Light Room Plug-In skakel.

Ek wil oplaai via Foto Mechanic, hoe kan ek doen?Eenvoudig. Die Download zip lêer en instruksies is hier - Volg hierdie foto Mechanic Plug-In skakel.

My kamera se datum instelling is verkeerd?Die stel van jou kamera se datum instelling is 'n vereiste vir die bedryf as dit help om in 'n metode van verifikasie vir die foto-redakteur, by die kies van jou beelde. Gaan altyd jou kamera voor die skiet van 'n storie. Meer inligting oor die opstel van jou kamera Data Blog.

Ek het net 'n enkele beeld te laai?Stuur asb so veel as wat jy kan per gestel te Demotix,, maar as jy net 'n beeld oplaai en dan sal ons uitgewers die storie hersien.Ons kan ook jou kontak vir ekstra inligting as sy 'n sensitiewe onderwerp. Ons moedig meer as een foto opgelaai te word sodat die kliënt het meer om van te kies wanneer die keuse van werk. Jy kan 'n totaal van 25 beelde per storie. Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.

Wat is die media-opsomming?Die media-opsomming is 'n opsomming van jou storie. Hierdie area word beskou as die eerste basiese beginsels in die inligting-byeenkoms. Wie is dit? Wat gebeur (wat is die storie)?Waar het dit plaasvind? Wanneer het dit plaasvind? Hoekom het dit gebeur? Hoe het dit gebeur? Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.

Wat is Keywords?Sleutelwoorde help besoekers en kopers om jou werk op te spoor. Jy kan die storie of individuele beelde navraag. Frases soos "die arbeid regering Tony Blair" kan bygevoeg word Verbeel jou jy is op soek na nuus, wat woorde of frases sal u in 'n soektog om jou werk te vind jy kan invoer van hierdie - wat sal jou sigbaarheid verhoog op die web en binne Demotix Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.

Wat is individue?Individue is bekende of belangrike mense in jou beelde. Jy het 'n aparte teks veld aan insette van hierdie mense in die Gevorderde Tagging boks en is nodig wanneer kliënte is op soek na hulle. Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.

Hoekom het ek nie byskrifte by te voeg?Die toevoeging van individuele onderskrifte na 'n stel ekstra konteks voeg by elke beeld. As jy hulle nie, kan die uitgewers stap in konteks by te voeg. Jy was die beste getuie vir die storie wat jy stuur in te voeg, sodat kopers, joernaliste en media-organisasies in seleksie sal help. As jy voel gefrustreerd met byskrifte geskryf deur uitgewers sien Vermy byskrifte frustrasies.
Wanneer kliënte en kopers kry jou werk, is dit sonder die hoof beskrywing liggaam. As jou beelde in onderskrifte ontbreek hulle sal baie minder geneig om jou werk te kies. Picture redakteurs was nie daar tydens die geleentheid en sal nie tyd mors weer skryf jou stuk voor te kies. Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.
Kan ek my foto's op Demotix draai?Nee, nog nie. Asseblief verseker beelde korrek gedraai voor oplaai na Demotix.

Wanneer ek probeer om my storie te red, die bladsy vertel my dat "Die gespesifiseerde provinsie is nie gevind in die bepaalde land", selfs al het ek dit korrek het ingevoer. Waarom gebeur dit?Op die oomblik is, ons plek stelsel erken net die name van state en provinsies in die plaaslike taal. So byvoorbeeld, as jy die oplaai oor die Duitse deelstaat Beiere, sou jy dit in te voer in Duits - in hierdie geval, die korrekte inskrywing sal wees Beiere.As jy probleme met die verengelsde weergawe van 'n naam, probeer om die plaaslike weergawe - wat gewoonlik die probleem op te los.

Ek kan nie sien die upload knoppie op die upload News. Hoe kan ek dit terug kry?Ons upload-stelsel is gebaseer op die Flash. Dit beteken dat as jy die gebruik van sekere browser extensions (soos NoScript of AdBlock), of as jy nie die Flash plugin word, kan dit nie korrek vertoon word. Jy sal moet opstel van 'n uitsondering vir demotix.com, of afskakel hierdie uitbreidings om voort te gaan.

Is daar 'n beperking op die aantal foto's en video's wat ek kan oplaai?Daar is 'n perk van 25 beelde per storie. Laai die beste edit van jou werk na Demotix eerder as jou volledige versameling. Foto redakteurs sal nie kyk deur al jou werk, of hulle is te soortgelyk.

Wat lêergrootte het ek nodig om te laai?So hoog as moontlik. Die meeste kameras het verskeie opsies om die gehalte te stel asseblief seker jou kamera handleiding.Vir maksimum globale verspreiding, laai asseblief bokant 5 megapixels / 14MB geheue per beeld. Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.

Kan ek my storie oplaai via e-pos?Slegs deur ons Demotix E-pos Uploader. Dit word nie aangemoedig om lêers te stuur aan lede van die Demotix direk te danke aan die tyd wat dit neem vir die uitgewers om die storie te skryf. Slegs direk stuur van die redaksie indien dit voorheen gereël. E-pos saamgepers beelde en kleiner lêergroottes is minder geneig om gekies te word vir publikasie deur die foto redakteurs. Email foto Link

Kan ek my ou argief oplaai?Ja! Jou ou beelde kan nog steeds met ons en Corbis beelde verkoop word, wat beteken hierdie beelde kan in verskillende markte verkoop word. Meer inligting kan hier gevind word op ons verspreiding Deal met Corbis Blog

'N Demotix storie is verkeerd of misleidend is op die werf?As die probleem is met die beelde van die stel, stuur 'n e-pos aan publikasie (at) demotix.com. En kan ons kyk na dit. As die probleem is met die teks, dan kan jy skryf 'n kommentaar op die storie. Demotix is ​​'n platform vir vryheid van spraak en moedig debat.

Kan iemand kommentaar lewer op my stories?Ja. Teken na Demotix en daar gaan jy! Teken hier in.

Kan ek geskandeerde negatiewe oplaai?Ja. Dit is beelde so goed. Maak asseblief seker dat jy genoeg inligting vir verifikasie al met hierdie as soms data verloor kan word. Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.

Kan Demotix draai my beelde outomaties?Nee, asseblief om weer oriënteer jou beelde voor oplaai na Demotix.

Waarom het jy my titel verander?Jou titel verander in 'n nuus kop sal help om verkeer na jou site en foto redakteurs om te verstaan ​​en kies beelde van jou stel. Wees eenvoudig! 'Regering van die veranderende wrakke weer die onderwysstelsel "" Die regering stel nuwe soberheid maatreëls! Athene. Die nuwe titel 'n toeskouer in jou stel sal lei - en ook meer inligting vir kopers. Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.
As jy voel gefrustreerd met titels, media opsommings of onderskrifte wat geskryf is deur uitgewers sien Vermy byskrifte frustrasies.

Waarom het jy die hoof beeld op my storie verander?'N goeie horisontale lei beeld vir jou storie verhoog verkeer interaktiwiteit. Hierdie beeld word gebruik as 'n miniatuur op die voorblad Demotix, en die hoof Carousel by die top van Demotix.com. Ook 'n goeie eerste beeld is die eerste gesien deur die kliënt of koper soek vir die inhoud.

Hoekom is my storie is nog steeds hangende?Dit kan wees aan 'n aantal redes. Die werk moet 'n uitgewer te doen om jou storie voor dit gepubliseer word en versprei kan neem tyd - wat voldoen aan die kriteria kan jou storie gou uit.
Jou werk kan geskiet word nie ouer as 24 uur, wat beteken dat uitgewers sal op dit werk later as wat ons wil om te breaking news in die groter nuus organisasies eerste. Die oplaai van jou werk binne 'n paar ure van skiet kan help bereik jy verkope.
Jou werk kan nie geskik vir Demotix, of jy het 'n korrupte lêer - jy kan ontvang het om 'n e-pos vra jy weer oplaai.
Meer inligting oor ons oplaai Verslae Help Blog.

Ek het 'n fout in oplaai?As jy 'n fout tydens die oplaai, of andersins ontvang, stuur 'n kiekie van die fout via e-pos te ondersteun (at) demotix.com, sodat ons kan dit regmaak. Dit is nuttig vir ander mense wat mag ondervind probleme ook. Meer inligting hier in ons oplaai FAQ.

Ek het uitgeteken!Kontak ondersteuning [at] demotix.com indien u ontvang geen fout nie, maar aangemeld is tydens 'n bladsy laai. Screenshot enige foute wat plaasgevind het en stuur aan die bogenoemde e-pos. Alternatiewelik, skakel jou Facebook-rekeninge terwyl aangemeld in Demotix - sal aanmeld julle uit.

Ek wil my inhoud aan ongedaan!Indien jy wil een van jou eie stories kan jy e-pos die redes info [at] demotix.com met die URL te verwyder en sal ons dit af te neem.


Laai
Ons wil oplaai so maklik as moontlik vir jou te maak, want die spoed van die absolute essensie wanneer dit kom by die verkoop van jou foto's!
Kies tussen:
Laai na die webDesktop oplaai (via FTP, met Adobe Light Room en Foto Mechanic plug-ins)E-pos fotoMobile oplaai (kom baie gou)Vind meer uit deur ons oplaai FAQ.
Foto: FAQTabel van Inhoud [versteek]Hoe laai ek my foto's en video?Hoe verander ek / voeg 'n ge-kode!Kan ek video oplaai?Wat video file type aanvaar?Wat is die beste blaaier te sien en te Demotix oplaai?Kan ek my storie oplaai via e-pos?Ek wil oplaai via Adobe Light Room, hoe kan ek doen?Ek wil oplaai via Foto Mechanic, hoe kan ek doen?Wat IPTC velde deur Demotix geneem?Ek kan nie enigiets te Demotix deur gebruik te maak van my gewone metode oplaai! Wat moet ek nou doen?Ek kan nie sien dat my storie na die oplaai?Ek wil oplaai via FTP, Watter sagteware het ek nodig?Ek kan nie aanteken in die FTP-bediener?Wat lêergrootte het ek nodig om te laai?Kan ek geskandeerde negatiewe oplaai?Ek het foto's opgelaai, maar alles het verdwyn?Ek kan nie my foto's aan jou deur enige metode. Wat ek vra vir hulp?Ek het 'n fout in oplaai?
Hoe ons verkoop

Direkte verkope
Ons verkoop span spandeer baie tyd op die fone verkoop van jou beelde direk aan ons kliënte. Vind uit hoe dit hier werk.

Die Corbis deal
Corbis jou beste foto's aan die 100,000 kliënte wêreldwyd versprei. Vind meer uit oor die terme van ons hanteer en hoe om jou beelde wat hier geselekteer is.
Hoekom ons hier isDemotix is ​​gegrond op die kruispunt van aktivisme en joernalistiek, deur mense met 'n passie vir beide.

Handelaars
Ons werk saam met 'n streeks-en plaaslike handelaars vir hul belangrike kennis en kontakte. Ons verkope vennote word hier gelys.
Die probleemOns wil hê om weg te kom van die amptelike vertellings en 'n groot verbreking stories wat ons gewoonlik hoor van lande ver van ons eie is. Groot media organisasies, soos die lines, probeer om die hele wêreld met hul kwynende hulpbronne te dek.Koerante wat dekking koop en druk dit.
Ons dink nie dit is goed genoeg, dit nie reg doen aan die mense en plekke wat berig word, en dit nie altyd die mense wat die lees van die nuus oor wat regtig aangaan nie, of hoe dit voel om betrokke te wees.

Die geleentheidTegnologiese vooruitgang beteken dat dit nou moontlik vir gewone mense media te skep en om dit te deel met ander regoor die wêreld. Elke jaar, kameras is verbeter, internet raak vinniger, en slimfone meer in staat om die vervanging van beide.Daar is meer hulpbronne aanlyn elke dag om jou te help verbeter jou fotografie en joernalistiek.
Almal het altyd het hul eie perspektief op die gebeure wat naby hulle gebeur - jy het nou 'n kans om te deel wat jy sien, en hoe jy dit sien, met die wêreld.

Die resultaatOor die laaste paar jaar, het ons gesien dat die potensiaal wat tegnologie bied ons om onsself te organiseer en vir mekaar te vertel oor die uithoeke van die wêreld soos ons dit ervaar.
Ons besef dat ons moet voortdurend op ons hoede teen die magte wat die vrye vloei van inligting sou belemmer onder ons, hetsy dit 'n drakoniese wetgewing van die intellektuele eiendom wat in ontwikkelde lande of outoritêre regerings elders in die wêreld. Dit het nie gestop jy, met ons hulp, wat 'n paar van die mees ongelooflike stories van die afgelope tyd - oorloë, opstande, finansiële krisisse en natuurrampe sowel as die alledaagse werklikheid, waar jy woon.

Fair Pay'N kultuur het opgeskiet het wat daarop dui dat daar is soveel nuus en inligting rondom nou dat niemand moet hê om daarvoor te betaal. Nuus organisasies dui daarop dat die burger of vryskut-verslaggewers en foto joernaliste behoort dankbaar te wees wanneer hulle werk is gepubliseer deur 'n nuwe organisasie wat geld te verdien dit selfs gekrediteer word.
Ons stem nie saam nie.
Ons weet hoeveel harde werk wat jy beskikbaar te stel en die gevare wat jy loop jou stories te kry vir ons. Dit is waarom ons nooit sal gee jou beelde weg gratis, hoekom sal ons nooit vra vir die kopiereg vir jou beelde, en waarom sal ons streef om namens jou iemand wat jou beelde gebruik sonder om te betaal of vra toestemming nie.
Jy wil net besoek om te registreer: http://newsvideo-photo.blogspot.com/

 
en kliek dan op my blog lys NUUS wat jy op die top reg, onder die paypal en agoda.com-
want jy moet ook Paypal ontvangs jou betalings kliek paypal vir besigheid my die boonste blog lys en agoda.com-

No comments:

Post a Comment